-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот № 1 - Капітальний ремонт фасадів будівлі (Проведення санації) навчального закладу Дворічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів відділу освіти Дворічанської РДА за адресою: 62702, Харківська обл. смт.Дворічна, вул. Радянська, 14, лот № 2 - капітальний ремонт будівлі по заміні віконних блоків (Проведення санації) навчального закладу Дворічанська ЗОШ І-ІІІ ступенів відділу освіти Дворічанської РДА за адресою: 62702, Харківська обл., смт. Дворічна, вул. Радянська, 14 (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 590 065.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 453.02 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 453.02 UAH
Період оскарження:
11.05.2017 14:50 - 25.05.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо зміни технічного завдання
Номер:
a753959c98904ed681b9e621717c364e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-11-000440-a.a2
Назва:
Вимога щодо зміни технічного завдання
Вимога:
Вимагаємо видалити вимогу щодо камерності профілю.
При складанні тендерного завдання, Замовник повинен керуватися діючим законодавством, а згідно Національного Стандарту України ДСТУ Б В.2.6-23:2009 немає поняття камерності профілю, а є класифікація (п. 4.1.6 ) - за показником приведеного опору теплопередачі вікна підрозділяють на класи. Якщо Ви як замовник переслідуєте кращу теплоізоляцію, Ви повинні вказати клас А1, а вказаний Вами параметр "6 камер" порушує Закон України «Про публічні закупівлі» - ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Якщо дана вимога не буде видалена, будемо звертатися зі скаргами до відповідних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 12:52
Вирішення:
На Ваш запит від 17 травня 2017 тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту надає наступні роз’яснення. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У відповідності до ч.3 ст. 11 Закону передбачені функції тендерного комітету, зокрема, проведення процедур закупівель; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. З вищезазначеного вбачається, що складання тендерної документації, у тому числі її складової - технічного завдання, є обов’язком тендерного комітету. Замовником у додатку 9 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Така ознака, як «камерність профілю» є суттєвою та невід’ємною частиною технічного завдання тендерної документації, адже від неї залежить теплоізоляція виробу. Чим більше камер тим гірша теплопровідність профілю, тобто краща теплоізоляція. Дана обставина є важливим компонентом в питанні енергозбереження, яка безпосередньо впливає на раціональне використання бюджетних коштів.
В Україні нормативним документом, який встановлює спеціальні технічні вимоги до вікон та дверей з ПВХ є норматив – ДБН 2.6-31:2016 -«Теплова ізоляція будівель». Він регламентує мінімальні норми по опору теплопередачі в світло відбиваючих конструкціях, які залежать від температурної зони, а саме:для І кліматичної зони, до якої відноситься замовник, становить 0,75 м² °С/Вт. Металопластикові віконні блоки з 5-ти камерних профільних систем (і вище) з 2х-камерним енергозберігаючим склопакетом дозволяють досягати необхідного нормативного мінімуму в 0, 75 м² ° C / Вт і вище.
Слід зазначити, що вищевказане поняття ніяким чином не порушує принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Окрім того вимога щодо «камерності профілю» не є порушенням діючого законодавства.
Запевняємо Вас, що принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням будуть в повній мірі дотримані при розкритті та оцінці тендерних пропозицій.
Керуючись інформацією, що наведена вище, вважаємо вашу вимогу щодо видалення «камерності профілю» необґрунтованою.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо камерності пакету
Номер:
db99227dcd6341ef814a9882fdde0fef
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-11-000440-a.c1
Назва:
Вимога щодо камерності пакету
Вимога:
Вимагаємо видалити вимогу щодо камерності профілю.
Підстава - в нормативнивних документах відсутнє поняття камерності профілю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2017 15:17
Вирішення:
На Ваш запит від 11 травня 2017 тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту надає наступні роз’яснення. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У відповідності до ч.3 ст. 11 Закону передбачені функції тендерного комітету, зокрема, проведення процедур закупівель; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом. З вищезазначеного вбачається, що складання тендерної документації, у тому числі її складової - технічного завдання, є обов’язком тендерного комітету. Замовником у додатку 9 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Така ознака, як «камерність профілю» є суттєвою та невід’ємною частиною технічного завдання тендерної документації, адже від неї залежить теплоізоляція виробу. Чим більше камер тим гірша теплопровідність профілю, тобто краща теплоізоляція. Дана обставина є важливим компонентом в питанні енергозбереження, яка безпосередньо впливає на раціональне використання бюджетних коштів.
Слід зазначити, що вищевказане поняття ніяким чином не порушує принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Окрім того вимога щодо «камерності профілю» не є порушенням діючого законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено