• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель

Завершена

101 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 14:15 - 14.04.2021 14:20
Вимога
Залишено без розгляду

Сертифікація EnergyStar - дискримінація

Номер: 5e71f996ae864f87923989ce6510fd7f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001699-c.b2
Назва: Сертифікація EnergyStar - дискримінація
Вимога:
Доброго дня! Згідно технічній специфікації до інтерактивної панелі: Відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar (надати посилання на офіційний ресурс). Вимагаємо прибрати дану вимогу як дискримінуючу, що звужує коло учасників. Надати цей документ може лише 1 виробник на території України. Вказуючи такі вимоги Ви порушуєте основні принципи публічних закупівель - недискримінація учасників та рівна конкуренція, що суперечить законодавству України. Не існує жодного нормативного документу, який би вимагав дану сертифікацію. Сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для певного типу об'єктів будівництва відповідно до Закону України “Про енергетичну ефективність будівель”. В усіх інших випадках сертифікація ENERGY STAR® не обов'язкова, а відтак за таких обставин має дискримінаційний характер. У зв'язку з вище викладеним, просимо внести зміни до технічних вимог обладнання, скоригувавши їх таким чином, щоб не обмежувати можливість інших учасників приймати участь у закупівлі, а саме прибрати вимогу щодо надання сертифікація ENERGY STAR у складі тендерної пропозиції або поставити відмітку "за наявності" чи "не обов'язково".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні, енергоефективним, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій. Зазначені технічні параметри є універсальними і зазначаються усіма відомими виробниками. Замовник детально вивчив пропозиції аналогічного обладнання на ринку України. Існує мінімум три виробника інтерактивних панелей, які мають сертифікацію EnergyStar (перевірити можна за посиланням на офіційному сайті EnergyStar (https://www.energystar.gov/productfinder/)).Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими. На підставі викладеного Замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 12:55
Вимога
Відхилено

Дискримінаційнй вимоги

Номер: 0bd1ba34006a49b98844f610408aeb0b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001699-c.b1
Назва: Дискримінаційнй вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Вітаємо! Вимагаємо вилучити пункти з технічного завдання: 1. Додаток магазину повинен бути попередньо встановленим виробником у складі панелі. Надати посилання на додаток. 2. Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на таку бібліотеку. 3. Замовник повинен мати можливість завантаження пробної версії ПЗ для ознайомлення з функціоналом. Термін дії пробної версії – не менше 60 днів. Надати посилання у складі пропозиції. 4.Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на такий сервіс На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб ТМ Promethean. Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель. Вимагаємо видалити дані пункти з тендерної документації. Прописана інтерактивна панель та програмне забезпечення відповідє лише одній торговельній марці Promethean, що звужує коло учсників та є дискримінацією по відношенню до інших постачальників, що мають можливість запропонувати не гірше обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Деталізація вимог до програмного забезпечення та контенту є необхідністю для отримання найбільш якісного обладнання та його подальшого використання. Замовник детально вивчив ринок інтерактивних панелей та хоче зазначити, що існують виробники, які відповідають вимогам зазначеним у тендерній документації. Наголошуємо, що відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Враховуючи викладене вище, ми відхиляємо Вашу вимогу
Статус вимоги: Відхилено