• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фізична охорона об’єктів Замовника

Фізична охорона об’єктів Замовника

Завершена

930 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 300.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2017 18:20 - 08.04.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: f7d84454bcbf481ea703b6be372b62e4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-27-002387-b.a3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА Державний вищий навчальний заклад “Ужгородський національний університет” оголосив про здійснення у формі відкритих торгів процедури закупівлі наступних послуг: Код ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів Замовника). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-03-27-002387-b. У процедурі закупівлі прийняли участь чотири підприємства: 1. ПП “ЯВІР-2000”; 2. ТОВ “Юридичне агентство офіцерів запасу “ЩИТ”; 3. ТОВ “Охоронне об’єднання “СПРУТ”; 4. ТОВ “Спільне підприємство “СЕНК”. Скаржник завчасно підготував та подав необхідний пакет документів передбачений тендерною документацією на закупівлю, затверджену протоколом тендерного комітету №09 від 27.03.17р. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.04.17р., відхилено тендерну пропозицію ПП “Явір-2000” згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі” - п. 4 ч. 1 ст. 30. Відповідно до зазначеної статті Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Проте, зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції ПП “Явір-2000” надумана та не відповідає тендерній документації на закупівлю та вимогам чинного законодавства через наступне. 1. Замовник зазначає, що місцем надання охоронних послуг є місто Ужгород. Проте, кімната зберігання зброї ПП “Явір-2000” розташована в м. Полтаві. Цей факт унеможливлює, на думку Замовника, виконання ПП “Явір-2000” умов тендерної документації. Із вказаним не можна погодитися. Так, ПП “Явір-2000” склало тендерну пропозицію із суворим дотриманням тендерної документації. Зокрема, в частині 2 Додатку №2 тендерної документації зазначені технічні вимоги, в т.ч. щодо наявності кімнати для зберігання зброї. Проте, в технічній документації відсутня вимога про розміщення кімнати зберігання зброї саме в м. Ужгород. ПП “Явір-2000” підтвердило наявність кімнати для зберігання пристроїв для відстрілу патронів несмертельної дії (травматичної дії) та співробітників, які мають дозволи для роботи з травматичними пристроями (надані відповідні копії документів). Замовник, у супереч вимогам тендерної документації, після аукціону під час розгляду та оцінки пропозицій учасників висунув вимогу про наявність кімнати для зберігання пристроїв травматичної дії саме у м. Ужгороді. Також слід відмітити, що в п.3 розділу VI Тендерної документації зазначається, що договір про закупівлю повинен відповідати проекту договору, викладеному в Додатку №5 Тендерної документації. В той же час в проекті договору нічого не зазначено про обов’язок “Охорони” забезпечити наявність кімнати зберігання зброї та своїх співробітників зброєю травматичної дії, що може свідчити про те, що для Замовника дане питання не має значення. Окрім того, відсутність кімнати зберігання зброї в м. Ужгород жодним чином не впливає на якість охоронних послуг згідно визначеного Замовником предмету закупівлі. До того ж, відповідальність за наявність всіх дозвільних документів щодо використання зброї несе виключно ПП “Явір-2000”. З огляду на те, що ПП “Явір-2000” здійснює свою діяльність майже на всій території України, створення кімнати зберігання в кожному населеному пункті, є недоцільним та суперечить здоровому глузду. Крім цього об’єкти Замовника, що підлягають охороні є, згідно Додатку №2 Тендерної документації, - студентські гуртожитки, які являються місцями постійного знаходження (проживання) значної кількості людей, а згідно п.8 ст. 16 ЗУ “Про охоронну діяльність” персоналу охорони забороняється застосовувати спеціальні засоби, до яких відноситься і травматична зброя, у місцях значного скупчення людей. 2. Замовник зазначає, що чергова частина ПП “Явір-2000” розташована за адресою: м. Полтава, вул. Степана Кондратенка, 6, що в свою чергу унеможливлює наявність радіозв’язку між групами оперативного реагування в м. Ужгород та черговою частиною. Проте, в пункті 6 частини 2 Додатку №2 тендерної документації зазначено: “Наявність радіозв’язку. Телефонний та мобільний зв’язок із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ”. Отже, учасники із черговою частиною підрозділу охорони мають забезпечити телефонний та мобільний зв’язок. Інших вимог, таких як — здійснювати радіозв’язок з групами оперативного реагування та черговою частиною перед учасниками не ставилося. ПП “Явір-2000” надало інформацію про наявність у підприємства радіостанцій та можливість здійснювати телефонний та мобільний зв’язок із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ. Крім цього ПП “Явір-2000” окремим документом в складі тендерної пропозиції підтвердило відповідність наявних власних можливостей всім, без виключення, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо закупівлі послуг, викладеним в Додатку № 2 Тендерної документації. Тому, не має сумнівів, що відхилення тендерної пропозиції ПП “Явір-2000” було проведено тендерним комітетом з умисним порушенням процедури публічних закупівель, для ПП “Явір-2000” були створені штучні перешкоди з метою усунення конкурентного учасника. Слід зазначити, що тендерний комітет відхилив тендерні пропозиції всіх “не місцевих” учасників. Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Норма ст. 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Необхідно також відмітити, що Замовник визнав переможцем торгів ТОВ “Спільне підприємство “СЕНК” (протокол від 25.04.2017р) та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір про надання послуг. Слід зазначити, що ціна послуг, запропонована ПП “Явір-2000” за результатами аукціону найбільш економічно вигідна та значно менша за ціну переможця торгів (різниця складає 118 тисяч грн). Таким чином допущені Замовним порушення Процедури закупівлі тягнуть за собою безпідставні витрати з державного бюджету у сумі 118 тисяч гривен.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.05.2017 22:00
Дата виконання рішення Замовником: 29.06.2017 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі.
Автор: ПП "Явір-2000", Крицький Володимир +380532563650 vladimir.kritsky@org.yavir2000.com http://yavir2000.com/
Вимога
Є відповідь

Порушення під час розгляду пропозицій

Номер: b8789bb5608248d6b2dd8f73dcd3d069
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-27-002387-b.a1
Назва: Порушення під час розгляду пропозицій
Вимога:
Шановний Організатор торгів. Вимушені не погодитися з рішенням про дискваліфікацію нашої компанії під час розгляду пропозиції конкурсних торгів. У Документації конкурсних торгів (Розділ ІІІ та ч. 2 Додатку 2) не вказується, що розташування чергової частини, кімнати для зберігання зброї та наявність працівників, які мають дозволи для роботи з травматичними пристроями повинні бути саме у м. Ужгороді. У протоколі розгляду тендерних пропозицій вами вказано, що “Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити наявність радіозв’язку, телефонний та мобільний зв’язок із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ”. Але, у тендерній документації зазначене викладене зовсім інакше. П.6 ч.2 Додатку 2 викладений саме так - Наявність радіозв‘язку. Телефонний та мобільний із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ. Посилання на те, що чергова частина компанії знаходиться у іншому місці і це унеможливлює наявність радіозв’язку між групами оперативного реагування в м. Ужгороді та черговою частиною суперечить технічним вимогам тендерної документації (див. п.6 ч.2 Додатку 6). Якщо замовник не робить у тендерній документації посилання на те, що чергова частина, радіостанції та працівники зі службовою травматичною зброєю повинні бути саме у м. Ужгороді, то як він може відхилити пропозиції всіх “не місцевих охоронних компаній”. Також мусимо відмітити, що Організатором закупівлі порушено регламент роботи системи “PROZORRO”. Вами вже розглянута пропозиція охоронної компанії ТОВ “Охоронне об’єднання “Спрут”. Згідно регламенту системи “PROZORRO” розгляд цієї пропозиції повинен бути проведений лише тільки після прийняття рішення по ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК"!
Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу участь у закупівлі. Щодо питань порушених Вами в вимозі, хочемо повідомити наступне: 1. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно Розділу 1 п. 4.3. Місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Згідно статті 532 ЦК України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі. Згідно п. 1.1 Договору (лист-згоду, на виконання якого, Ви надали) «Замовник» доручає, а «Охорона» зобов‘язується здійснювати фізичну охорону об‘єктів Замовника, забезпечувати цілісність майна, належний порядок на об‘єктах Замовника, виїзд груп оперативного реагування (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги). Об’єкти охорони, режим охорони, вказані у дислокації (додаток №1). Згідно дислокації, місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду груп оперативного реагування), місцезнаходження об’єктів охорони – є місто Ужгород. Згідно статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Така вимога передбачена Додатком № 3. Таким чином, кожен учасник процедури закупівлі повинен забезпечити відповідність своїх послуг на об’єктах Замовника тим вимогам, які викладені у Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – CPV 79710000-4 «Охоронні послуги» (фізична охорона об‘єктів Замовника)». Відсутність чергової частини, радіостанції, працівників зі службовою травматичною зброєю, збройної кімнати, транспортних засобів реагування у м. Ужгороді та визнання цього факту у своїй вимозі, суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони у відповідності до умов Договору (Додаток № 4). 2. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз‘ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз‘ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз‘яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2017 14:06
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу участь у закупівлі. Щодо питань порушених Вами в вимозі, хочемо повідомити наступне: 1. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно Розділу 1 п. 4.3. Місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Згідно статті 532 ЦК України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі. Згідно п. 1.1 Договору (лист-згоду, на виконання якого, Ви надали) «Замовник» доручає, а «Охорона» зобов‘язується здійснювати фізичну охорону об‘єктів Замовника, забезпечувати цілісність майна, належний порядок на об‘єктах Замовника, виїзд груп оперативного реагування (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги). Об’єкти охорони, режим охорони, вказані у дислокації (додаток №1). Згідно дислокації, місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду груп оперативного реагування), місцезнаходження об’єктів охорони – є місто Ужгород. Згідно статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Така вимога передбачена Додатком № 3. Таким чином, кожен учасник процедури закупівлі повинен забезпечити відповідність своїх послуг на об’єктах Замовника тим вимогам, які викладені у Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – CPV 79710000-4 «Охоронні послуги» (фізична охорона об‘єктів Замовника)». Відсутність чергової частини, радіостанції, працівників зі службовою травматичною зброєю, збройної кімнати, транспортних засобів реагування у м. Ужгороді та визнання цього факту у своїй вимозі, суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони у відповідності до умов Договору (Додаток № 4). 2. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз‘ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз‘ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз‘яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Вимога
Є відповідь

Порушення під час розгляду пропозицій

Номер: b1cec2ab0d5b40ecbde19e27764f5680
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-27-002387-b.c2
Назва: Порушення під час розгляду пропозицій
Вимога:
21.04.2017 09:18 - Приватне підприємство "Явір-2000". Крицький Володимир Шановний Організатор торгів. Вимушені не погодитися з рішенням про дискваліфікацію нашої компанії під час розгляду пропозиції конкурсних торгів. У Документації конкурсних торгів (Розділ ІІІ та ч. 2 Додатку 2) не вказується, що розташування чергової частини, кімнати для зберігання зброї та наявність працівників, які мають дозволи для роботи з травматичними пристроями повинні бути саме у м. Ужгороді. У протоколі розгляду тендерних пропозицій вами вказано, що “Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити наявність радіозв’язку, телефонний та мобільний зв’язок із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ”. Але, у тендерній документації зазначене викладене зовсім інакше. П.6 ч.2 Додатку 2 викладений саме так - Наявність радіозв‘язку. Телефонний та мобільний із черговою частиною підрозділу охорони та територіальним органом внутрішніх справ. Посилання на те, що чергова частина компанії знаходиться у іншому місці і це унеможливлює наявність радіозв’язку між групами оперативного реагування в м. Ужгороді та черговою частиною суперечить технічним вимогам тендерної документації (див. п.6 ч.2 Додатку 6). Якщо замовник не робить у тендерній документації посилання на те, що чергова частина, радіостанції та працівники зі службовою травматичною зброєю повинні бути саме у м. Ужгороді, то як він може відхилити пропозиції всіх “не місцевих охоронних компаній”. Також мусимо відмітити, що Організатором закупівлі порушено регламент роботи системи “PROZORRO”. Вами вже розглянута пропозиція охоронної компанії ТОВ “Охоронне об’єднання “Спрут”. Згідно регламенту системи “PROZORRO” розгляд цієї пропозиції повинен бути проведений лише тільки після прийняття рішення по ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК"!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу участь у закупівлі. Щодо питань порушених Вами в вимозі, хочемо повідомити наступне: 1. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно Розділу 1 п. 4.3. Місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Згідно статті 532 ЦК України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі. Згідно п. 1.1 Договору (лист-згоду, на виконання якого, Ви надали) «Замовник» доручає, а «Охорона» зобов‘язується здійснювати фізичну охорону об‘єктів Замовника, забезпечувати цілісність майна, належний порядок на об‘єктах Замовника, виїзд груп оперативного реагування (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги). Об’єкти охорони, режим охорони, вказані у дислокації (додаток №1). Згідно дислокації, місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду груп оперативного реагування), місцезнаходження об’єктів охорони – є місто Ужгород. Згідно статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Така вимога передбачена Додатком № 3. Таким чином, кожен учасник процедури закупівлі повинен забезпечити відповідність своїх послуг на об’єктах Замовника тим вимогам, які викладені у Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – CPV 79710000-4 «Охоронні послуги» (фізична охорона об‘єктів Замовника)». Відсутність чергової частини, радіостанції, працівників зі службовою травматичною зброєю, збройної кімнати, транспортних засобів реагування у м. Ужгороді та визнання цього факту у своїй вимозі, суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони у відповідності до умов Договору (Додаток № 4). 2. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз‘ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз‘ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз‘яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2017 14:05
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу участь у закупівлі. Щодо питань порушених Вами в вимозі, хочемо повідомити наступне: 1. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. При цьому слід зазначити, що документація конкурсних торгів може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Згідно Розділу 1 п. 4.3. Місце надання послуг: за адресами Замовника згідно дислокації, наведеної в Додатку 2. Згідно статті 532 ЦК України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі. Згідно п. 1.1 Договору (лист-згоду, на виконання якого, Ви надали) «Замовник» доручає, а «Охорона» зобов‘язується здійснювати фізичну охорону об‘єктів Замовника, забезпечувати цілісність майна, належний порядок на об‘єктах Замовника, виїзд груп оперативного реагування (ДК 021:2015 79710000-4 — Охоронні послуги). Об’єкти охорони, режим охорони, вказані у дислокації (додаток №1). Згідно дислокації, місцем надання послуг охорони (в т.ч. з виїзду груп оперативного реагування), місцезнаходження об’єктів охорони – є місто Ужгород. Згідно статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Така вимога передбачена Додатком № 3. Таким чином, кожен учасник процедури закупівлі повинен забезпечити відповідність своїх послуг на об’єктах Замовника тим вимогам, які викладені у Додатку № 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – CPV 79710000-4 «Охоронні послуги» (фізична охорона об‘єктів Замовника)». Відсутність чергової частини, радіостанції, працівників зі службовою травматичною зброєю, збройної кімнати, транспортних засобів реагування у м. Ужгороді та визнання цього факту у своїй вимозі, суперечить нормам Закону України «Про охоронну діяльність» щодо здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, а також унеможливлює надання якісних, професійних послуг охорони, виконання обов’язків з охорони у відповідності до умов Договору (Додаток № 4). 2. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз‘ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз‘ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз‘яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.