• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охоронні послуги

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 12:22 - 20.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: c3b153141bd74481a6a4c2385830fae1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-004904-b.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до вимог пп.. 1.5. п. 1 Додатку № 3 до ТД закупівлі UA-2021-04-08-004904-b, встановлено, що Учасник повинен - «Бажано надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування». - дотримання вимог щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка/ або лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі з зазначенням учасником обов`язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Вважаємо вимоги пп.. 1.5. п. 1 Додатку № 3 до ТД дискримінаційною та такою, що порушують вимоги ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, згідно із наданої Вами відповіді на два запитання, що за своїм змістом свідчать про дискримінацію учасників, визначення певного учасника (який має відповідні сертифікати), вбачається надання Замовником переваги відповідному Учаснику. Водночас визначення - «ПРИ РІВНИХ УМОВАХ», не відповідає відкритості самої закупівлі, тим більше засвічує упередженості до інших учасників при проведенні оцінки Учасника. Однак, профільним Законом, а також вимогами п. 1 п. V Оцінка тендерних пропозицій передбачено, що - Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна (питома вага критерію 100% з врахуванням ПДВ 20% (грн.). Відтак надання переваги в інший спосіб є порушення не тільки закону, а також вимог Замовника, що встановленні тендерною документацією. Відповідно ч. 1, 3 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Таким чином, тендерна документація повинна містити технічну специфікацію предмету закупівлі та містити визначення виду послуг, для якого необхідно встановлювати відповідні вимоги щодо стандартів встановлених в Україні так і міжнародних стандартів. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону встановлюють, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В той же час, частиною 4 статті 5 передбачають, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідні вимоги Закону закріплені в ч. 4 ст. 22 Закону, а саме - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, встановлення в тендерній документації вимог щодо надання Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці» та Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» у закупівлі UA-2021-04-08-004904-b є дискримінаційною вимогою. Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та в нести зміни у ТД, шляхом виключення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ваша вимога уважно розглянута. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З урахуванням важливості та актуальності виконання вимог законодавства в сфері охорони і безпеки праці та екології, на підтвердження якісного та належного рівня організації діяльності учасників з цих питань в тендерній документації зазначені вимоги, щодо надання згаданих у Вашому зверненні сертифікатів. Таким чином вважаємо, що при складанні тендерної документації нами не були порушені вимоги з Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено