-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області
Місцезнаходження замовника: 35541, Рівненська обл., Радивилівський район, село Крупець, вул. Довга, будинок 68. Категорія замовника: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Завершена
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 11:48 - 14.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення
Номер:
f3e761fc34fc4f99b7f73f115b9f827c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-001045-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Уповноваженій особі Замовника
Крупецької сільської ради Дубенського району
Рівненської області
Марковичу Богдану Ярославовичу
Номер про проведення спрощеної
закупівлі: UA-2021-04-08-001045-c
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Тертал» як учасник закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)» повідомляє, що Уповноваженою особою Замовника - Марковичем Богданом Ярославовичем, були порушені права та законні інтереси нашого Товариства, що призвело до ігнорування норм чинного законодавства при встановленні результатів даної закупівлі. Відтак, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Уповноваженої особи Замовника.
Вважаємо, неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «БК «Тертал», рішення Уповноваженої особи Замовника стосовно визначення переможцем спрощеної процедури – учасника, фізичної особи-підприємця Ліснічука Олександра Васильовича, та визнання тендерної пропозиції даного учасника по предмету закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)» як такої, що відповідає тендерній документації встановленої Замовником (оформлене Протокольним Рішенням Уповноваженої особи від 29 квітня 2021 року № 22.
На нашу думку, рішення Уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та намір укласти договір із учасником Фізичною особою-підприємцем Ліснічуком Олександром Васильовичем є неправомірним, тому що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Оголошенню про спрощену закупівлю, зокрема.
1. Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – розрахунку динамічної договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» у сканованій копії та локальний кошторис до даної закупівлі. Водночас учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Ліснічуком Олександром Васильовичем у складі своєї пропозиції не надано розрахунку динамічної договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» у сканованій копії, та локального кошторису до даної закупівлі, як це вимагав Замовник.
За таких обставин, ФОП Лісінчук Олександр Васильович не дотримався тендерних вимог Замовника, наведених у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не надав у складі своєї пропозиції всіх необхідних документів, у зв’язку з чим пропозиція такого учасника є неповною та не відповідає вимогам процедури закупівлі Замовника.
2. З урахуванням Додатку 2 до оголошення Замовника, учасником ФОП Ліснічуком Олександром Васильовичем надано документ «Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)», що не відповідає бланку та змісту даного документу, який відображений в оголошенні Замовника. Зокрема, відсутній третій аркуш даного додатку, де міститься інформація про Обладнання, яке поставляється ЕЕПО. Виходячи з даного, наданий учасником Додаток 2 не відповідає технічному завданню процедури закупівлі, що є невід’ємною його частиною, про що зазначено в Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника».
Враховуючи зазначені обставини, з аналізу тендерної пропозиції учасника неможливо встановити які саме матеріали та комплектуючі збирається використати учасник в ході виконання будівельних робіт. За таких обставин, визнання такого учасника переможцем закупівлі суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п. 14.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» зазначено, що невід’ємними частинами цього Договору є Додаток № 1 – План фінансування, Додаток № 2 – Динамічна договірна ціна, Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт. Разом з тим, учасник закупівлі ФОП Ліснічук Олександр Васильович не надав у складі своєї пропозиції Додатку №2 Динамічна договірна ціна до «ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ», який мав би бути його невід’ємною частиною.
Крім того, в наданому учасником сканованому «ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ» відсутні підпис та печатка учасника, що є неналежним оформленням тендерної документації та не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі і нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, зазначаємо, що замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)» фізичної особи-підприємця Ліснічука Олександра Васильовича, що оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.04.2021 року № 22.
2. Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі.
Одночасно, звертаємо увагу, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника. При ігноруванні даної вимоги дії Замовника будуть оскаржені в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол уповноваженої особи 05.05.2021 12:45
- протокол уповноваженої особи 05.05.2021 12:45
- протокол уповноваженої особи 05.05.2021 12:45
- протокол уповноваженої особи 05.05.2021 12:45
Дата подачі:
30.04.2021 12:54
Вирішення:
Шановний учаснику, на Вашу вимогу, публікування якої та надання відповіді на яку не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо наступне: щодо питань зазначених у вимозі ТОВ «БК «Тертал» згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі: UA-2021-04-08-001045-c за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)» повідомляє наступне.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовником при визначенні переможця максимально чітко дотримано основних принципів та засад Закону, зокрема при визначенні Переможця.
Так у своїй вимозі ТОВ «БК «Тертал» зазначає, що відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – розрахунку динамічної договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» у сканованій копії та локальний кошторис до даної закупівлі. Водночас учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Ліснічуком Олександром Васильовичем у складі своєї пропозиції не надано розрахунку динамічної договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» у сканованій копії, та локального кошторису до даної закупівлі, як це вимагав Замовник.
Розглянувши пропозицію Учасника фізичної особи-підприємця Ліснічука Олександра Васильовича у файлі «ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf» знаходиться розрахунок Динамічної договірної ціни та у файлі «Локальний кошторис.pdf» знаходиться розрахунок локального кошторису у сканованій копії. Виходячи із вище викладеного відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Щодо питання другого у якому ТОВ «БК «Тертал» зазначає, що з урахуванням Додатку 2 до оголошення Замовника, учасником ФОП Ліснічуком Олександром Васильовичем надано документ «Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)», що не відповідає бланку та змісту даного документу, який відображений в оголошенні Замовника. Зокрема, відсутній третій аркуш даного додатку, де міститься інформація про Обладнання, яке поставляється ЕЕПО. Виходячи з даного, наданий учасником Додаток 2 не відповідає технічному завданню процедури закупівлі, що є невід’ємною його частиною, про що зазначено в Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника». Враховуючи зазначені обставини, з аналізу тендерної пропозиції учасника неможливо встановити які саме матеріали та комплектуючі збирається використати учасник в ході виконання будівельних робіт. За таких обставин, визнання такого учасника переможцем закупівлі суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист від 21.04.2021 №56, яким гарантує та підтверджує, що надані роботи відповідатимуть інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічному завданню до предмета закупівлі, зазначеним в додатку до оголошення. Також Учасником надано гарантійний лист від 21.04.2021 №52, який містить гарантії, що матеріали які застосовуються нами, як учасником для виконання робіт, є новими тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам. Відсутність у складі пропозиції аркушу, де міститься інформація про Обладнання, яке поставляється ЕЕПО є не підставою для відхилення пропозиції Учасника, оскільки даний лист є інформацію для Учасників закупівлі, яка містить дані щодо об’єкту закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі не вимагає від Учасників підтвердження того, що Учасники надають в складі пропозиції інформацію про Обладнання, яке поставляється ЕЕПО. ФОП Ліснічуком Олександром Васильовичем підтверджено та надано гарантії, що роботи відповідатимуть технічному завданню, яке міститься в додатку 2 до оголошення, зокрема надано технічне завдання та вимоги до робіт згідно предмету закупівлі. У зв’язку з чим в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника в даній частині.
Щодо питання третього у якому ТОВ «БК «Тертал» зазначає, що відповідно до п. 14.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» зазначено, що невід’ємними частинами цього Договору є Додаток № 1 – План фінансування, Додаток № 2 – Динамічна договірна ціна, Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт. Разом з тим, учасник закупівлі ФОП Ліснічук Олександр Васильович не надав у складі своєї пропозиції Додатку №2 Динамічна договірна ціна до «ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ», який мав би бути його невід’ємною частиною. Крім того, в наданому учасником сканованому «ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ» відсутні підпис та печатка учасника, що є неналежним оформленням тендерної документації та не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі і нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно питання третього зазначаємо, що відповідно до вимог оголошення учасники в складі пропозиції надають лист-згоду з проєктом Договору та гарантією його підписання на умовах зазначених в ньому та оголошенні до спрощеної закупівлі, викладеним у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, складеним у довільній формі. Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист від 21.04.2021 No 53 відповідно до якого Учасник надає гарантії підписання Договору на умовах зазначених в ньому та оголошенні до спрощеної закупівлі, викладеним у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також Учасник у складі пропозиції надав підписаний проект договору від 21.04.2021 No 59 відповідно до оголошення, який викладений окремим файлом. Оприлюднений в системі додаток 2 проект договору «Протокол погодження договірної ціни» наданий Учасником у складі пропозиції, чим відповідає вимогам Замовника. Принагідно зазначити, що оголошення про проведення закупівлі не містить вимоги, що Учасники закупівлі надають у складі пропозиції підписаний проект договору з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною. Також відповідно п .4 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок Міністерством економічного розвитку і торгівлі України» незавірення окремої сторінки (сторінки) копії документа (документів) підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) відноситься до формальних помилок. Також дана позиція підтверджена численними рішеннями АМКУ, зокрема №3200-р/пк-пз від 22.02.2021, №9221-р/пк-пз від 27.04.2021, №1893-р/пк-пз від 03.02.2021, № 6908-р/пк-пз від 05.04.2021, № 3678-р/пк-пз від 26.02.2021, №4278р/пк-пз від 05.03.2021 та ін. А також численними судовими рішеннями. Виходячи із вище викладеного відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Також варто зазначити, що ТОВ «БК «Тертал» у своїй пропозиції не дотрималося чітких вимог які Замовником були встановлені у Оголошенні.
Зокрема Додатком 1 до Оголошення наявна вимога надання Учасниками листа-гарантії щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм санкційного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (зі змінами), Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) .Учасником надано лист в якому зазначає що до нього не застосовано обмежень згідно вище зазначеними нормативними документами, що не відповідає умовам Оголошення. Учасником ТОВ «БК «Тертал» не надано вище зазначеного листа – гарантію.
Додаток оголошення містив вимогу, що Учасник надають у складі пропозиції лист-згоду з проєктом Договору та гарантією його підписання на умовах зазначених в ньому та оголошенні до спрощеної закупівлі, викладеним у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, складеним у довільній формі. Учасником надано Гарантійний лист від 19.04.2021 №23, проте наданий лист не містить гарантій його підписання на умовах зазначених в додатку 3 до оголошення.
На підставі викладеного Замовником не порушено вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель, дотримано усіх основних принципів та здійснено правомірне визначення переможця процедури згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі: UA-2021-04-08-001045-c за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція зовнішніх електричних мереж вуличного освітлення с. Карпилівка Радивилівського району Рівненської області (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи)» фізичної особи-підприємця Ліснічука Олександра Васильовича
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2021 12:46