• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

Торги не відбулися

1 215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 075.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 11:35 - 20.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 0cc569424b0d461da336a34fc3b876c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-003900-b.c3
Назва: СКАРГА
Скарга:
Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником у процедурі закупівлі UA-2021-04-08-003900-b 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення: -про відхилення тендерної пропозиції ФОП СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА у процедурі відкритих торгів на закупівлю UA-2021-04-08-003900-b ; - про визнання переможцем ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ» у процедурі відкритих торгів на закупівлю UA-2021-04-08-003900-b
Дата розгляду скарги: 27.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2021 09:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.06.2021 20:39
Дата виконання рішення Замовником: 02.06.2021 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ, проводиться перекваліфікація учасників
Автор: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Ліна Степанькова +380668224218 stepankova.tender@ukr.net
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 863a725703eb402d9b9fc79550073558
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-003900-b.a2
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Херсонської обласної ради , 08 квітня 2021 року було оголошено закупівлю ID UA-2021-04-08-003900-b про проведення процедури за ДК 021:2015 – 15610000-7 продукція борошномельно-круп'яної промисловості Я планую взяти участь у вказаній закупівлі. Проте під час аналізу тендерної документації, яка запропонована Вами, як Замовником, виявилось, що наявні ознаки дискримінаційних вимог, а саме: 1) Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п. 6. визначено Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону, а саме Вами ,як Замовником вимагається надання наступного документу - 5. Документ Держпродспоживслужби про обстеження складу (складений у 2021 році) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються. Проте, вважаю що така вимога є необґрунтованою, та такою що порушує принципи здійснення публічних закупівель. Відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII , від 18 травня 2017р. (зі змінами) : Щорічний план державного контролю на наступний рік розробляється та затверджується компетентним органом до 1 грудня поточного року. Відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII , від 18 травня 2017р. (зі змінами) : Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Підстави для проведення позапланового заходу державного контролю мене, як субєкта підприємницької діяльності , на даний момент відсутні, тому надати у складі своєї тендерної пропозиції документ Держпродспоживслужби про обстеження складу (складений у 2021 році) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не маємо можливості. Відповідно, вимагаємо пояснень від Замовника, та внесення змін до тендерної документації Замовника, як надати акт за 2021 рік, якщо учасник не був включений до річного плану перевірок на 2021 рік та документ Держпродспоживслужби про обстеження складу (складений у 2021 році) (акт) у 2021 році не видавався. 2) Додатком 2 до тендерної документації , а саме П. 8) згідно п. 6 розділу 3 тендерної документації, вимагається надання наступних документів: - копію експлуатаційного дозволу на зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»); - інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про внесення потужностей учасника в реєстр операторів ринку та потужностей харчових продуктів, на які видано експлуатаційний дозвіл на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України; Вимоги, щодо надання вказаних документів є дискримінаційними та незаконним вимогами до учасників - операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану зі зберіганням та реалізацією предмету закупівлі. Так, відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. В той час як предмет закупівлі не є харчовим продуктом тваринного походження. Тому, слід керуватись ч. 1. ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Враховуючи вище викладене, вимагаємо: привести вказану вимогу тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства, виклавши в наступній редакції: - рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. До того д надання такого документу передбачено п. 2.2. Додатку 7 до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, звертаюсь до Вас з вимогою внести зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Документу Держпродспоживслужби про обстеження складу зміни вже було внесено та оприлюднено на сайті Прозорро сьогодні 13.04.2021р. о 10.55. Відповідно до п «б» примітки до Додатку № 2 до ТД « документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України». Отже Учасник має можливість у складі тендерної пропозиції подати лист, із зазначенням, що предметом закупівлі є продукти харчування рослинного походження, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу відповідно до ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тому Учасником відповідний документ не надається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Досвід постачання у 2021р

Номер: 7d67cec87bd943ab9b3a81cce14da04e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-003900-b.b1
Назва: Досвід постачання у 2021р
Вимога:
9.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження цієї вимоги необхідно надати копію аналогічного договору щодо поставки товару. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники повинні надати копію видаткової (-их) накладної (-их) або актів приймання-передачі на постачання товару за аналогічним договором у 2021 році. Вимогаємо розширити діапазон років з 2020-2021, тому що багато замовників беруть товар по частинах до кінця року, а тому неможливо надати видаткову або акт на повну суму договору за 2021 рік.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення розглянуто і відповідні зміни внесено до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено