• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень (корпус навчальних майстерень: майстерня дорожньо-будівельної механізації та коридор 1-го поверху корпусу навчальні майстерні)) Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» , м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15А, Святошинський район

Завершена

1 180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 900.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 11:23 - 14.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення Замовником

Номер: c770f047661d4b7b8af71abd61b51b67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001822-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення Замовником
Вимога:
Доброго дня! ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" не може погодитись з рішенням Замовника щодо визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВІЗО ХЕЛА" з наступних причин: Вимогами оголошення по закупівлі UA-2021-04-08-001822-a Завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень (корпус навчальних майстерень: майстерня дорожньо-будівельної механізації та коридор 1-го поверху корпусу навчальні майстерні)) Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» , м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15А, Святошинський район, вимагалось: 1. Надання листа в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. Статут ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВІЗО ХЕЛА" зареєстрован у 2019році, тож має бути у вільному доступі. В складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" цей документ відсутній. 2. Надання довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний до предмету закупівлі. - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками та специфікаціями до договору); - лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання даного договору. У складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВІЗО ХЕЛА" надано аналогічний договір на комплекс робіт з виготовлення та монтажу металевих конструкцій бордюра та на роботи з поточного ремонту номерного фонду, що не відповідає предмету закупівлі капітальний ремонт приміщень. Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 гривень), від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На ваше звернення надаємо наступні пояснення: 1. При проведенні закупівель ми, як державна установа, в першу чергу керуємось принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти. 2. Щодо першого пункту Вашої вимоги нагадуємо, що в розділі оголошення про закупівлю п.8 вказане наступне: Статут учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі із усіма змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до Статуту). У разі, якщо Статут учасника знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен надати лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії; Повідомляємо, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" надало повний Статут із змінами та доповненнями, вважаємо, що даним учасником надана вся необхідна інформація, адже на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України міститься ідентична інформація. 3. Щодо другого пункту Вашої вимоги нагадуємо, що в п.8 Додатку №1 до оголошення вказано: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір аналогічний до предмету закупівлі; 2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками та специфікаціями до договору); 3. лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання даного договору. Повідомляємо, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п.27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293. Відповідно до законодавства визначення предмета закупівлі робіт відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015. Також з вищезазначеного випливає, що проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт. У складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВІЗО ХЕЛА" надано аналогічний договір, Договір будівельного підряду №11-08/20-2 від 11.08.2020 р. на комплекс робіт з виготовлення та монтажу металевих конструкцій бордюра, який є договором на виконання робіт і ми, як замовник, вважаємо аналогічним до предмета закупівлі, а Договір підряду №10/10-1 від 10.10.2019 року на виконання робіт з поточного ремонту номерного фонду аналогічним за суттю виконаних робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога усунути дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 8a88951f36e44bd6a13b9a76f5791e75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001822-a.c1
Назва: вимога усунути дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Замовником встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції мають надати документ, виданий замовником (або підписаний (завізований) замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником згідно дислокації, а також надати у складі тендерної пропозиції погоджений замовником дизайн-проект (візуалізація). Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації щодо учасників закупівлі! Також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт/погоджений дизайн-проект за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Крім того, повідомляємо, що вимоги тендерної документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду та інші дії учасників, які б передбачали контактування з Замовником ДО ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, визнані як дискримінаційні низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 13.12.2019 № 18550, від 13.05.2020 № 9264, від 29.05.2020 № 10669 тощо), якими визначено, що дискримінаційні вимоги огляду об'єкту на інші подібні вимоги, що містяться в тендерній документації, порушують права та законні інтереси учасників тендерів/закупівель. Згідно висновків Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання актів огляду об’єктів, заздалегідь погоджених дизайн-проектів є необгрунтованими та такими, що суперечать вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт/не погодити дизайн-проект, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення таких пропозицій, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище порушення Закону шляхом внесення відповідних змін до оголошення в цій частині. У випадку ігнорування Замовником цієї вимоги, будемо змушені привернути до цього увагу Держаудитслужби, вищого керівного органу Замовника або оскаржити дії Замовника в судовому порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилкова
Дата скасування: 13.04.2021 20:13