• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту м’якої покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Ревуцького, буд. 7, під’їзд 4

Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Завершена

36 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 369.00 UAH
Період оскарження: 21.04.2017 15:38 - 25.04.2017 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Повторна скарга!

Номер: e3647756b4aa49be90094a2dd5218506
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-21-001107-c.a3
Назва: Повторна скарга!
Вимога:
Прочитайте файл додатку!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановне ТОВ 'Ремонтно-Будівельна Установа" на жаль Ви не виконали умови ДДЗ КП "Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Дарницького району". Прошу Вас в подальшому уважніше відноситися до вимог замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.05.2017 12:44
Підтвердження вирішення: Шановне ТОВ 'Ремонтно-Будівельна Установа" на жаль Ви не виконали умови ДДЗ КП "Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Дарницького району". Прошу Вас в подальшому уважніше відноситися до вимог замовника.
Скарга
Відкликано скаржником

оскарження рішення Замовника

Номер: 0ce429e73c3f4449b96e0e7ccb773c38
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-21-001107-c.a2
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
ТОВ «Ремонтно-будівельна установа» (далі- Учасник), виражаючи глибоку засмученість, печаль та обурення стосовно якості оцінки тендерної документації учасників і складання процесуальних документів (Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р.)(далі - Протокол), зауважуємо наступне. По-перше, стосовно абз.1, п.8. Протоколу, а саме, ненадання сканованого оригіналу та/або копії у форматі pdf Проекту договору або Лист–погодження з проектом договору, що передбачено п.6 Додаток 1 Документації, повідомляємо, що Учасником було надано Пропозицію №260417-0 від 26.04.2017, в якій виражено згоду на виконання робіт (послуг) на умовах договору що передбачено Документацією для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель 19.04.2017. По-друге, стосовно абз.2, п.8. Протоколу, щодо надання ліцензії та її достовірності зазначаємо, що відповідно до інформації з відкритих реєстрів на офіційному сайті Держархбудінспекції України http://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC, наявна інформації щодо ліцензії Учасника за №2013025343 від 22.02.2016, що повністю спростовує сумніви щодо її достовірності. Скріншот що підтверджує достовірність додається нижче. По-третє, стосовно абз.3, п.8. Протоколу щодо недодержання форми Пропозиції згідно п.4. та Додатку №2 Документації, наголошуємо, що Учасником було подано Пропозицію №260417-0 від 26.04.2017 за формою. Форма Пропозиції що надана Замовником не затверджена жодним правовим актом і не має посилання на нормативний документ про її затвердження. По-четверте, стосовно абз.4, п.8. Протоколу щодо відсутності довідки про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою, згідно п. 4.3 Документації. Учасником подано довідку №260417-2 від 26.042017 про загальну кількість працівників які залучатимуться до виконання робіт за формою. Форма що надана Замовником в п. 4.3. не затверджена жодним правовим актом і не має посилання на нормативний документ про її затвердження. Щодо надання довідки про взяття на облік платника податків у державній податковій інспекції – повідомляємо наступне, що з 17.12.2012 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI змінено підхід до процедури взяття на облік юросіб та фізосіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Відтоді довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків не потрібно отримувати юрособам та фізособам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Про взяття на податковий облік свідчить виписка з ЄДР, яку держреєстратор видає не пізніше наступного робочого дня після отримання від органів ДфС даних про взяття на облік. Отже, вимогу Замовника неможливо виконати в зв’язку із тим, що дана довідка не видається більше чотирьох років. Підтвердження відомостей щодо реєстрації в органах Державної фіскальної служби можна отримати у Витязі із ЄДРПОУ. Стосовно недодержання п.4.10., ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавство про закупівлю (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII) - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (Ст.17 п.3 Закону). Доступ до бази даних платників ПДВ є вільним і знаходиться на сайті Державної фіскальної служби України за адресою https://sfs.gov.ua/. По-п’яте, стосовно абз.5, п.8. Протоколу, щодо недодержання п.4.1. Документації – не скріплення печаткою та не підписання організацією-Учасником. Повідомляємо, що всі документи що подано Учасником – підписано електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП), застосування електронних документів та цифрового підпису в Україні регламентують Закон про електронні документи та Закон про ЕЦП, які набрали чинності з 28.12.2003 р. і з 01.01.2004 р. відповідно. Правовий статус електронного документа та його копій встановлено ст. 8 Закону про електронні документи. У ній також сказано, що юридична сила документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Документ підписаний ЕЦП має однакову юридичну силу з паперовим документом. По-шосте, Учаснику не зрозуміло ким підписано Протокол (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р., а саме,не зазначено посадовий склад тендерного комітету, а також, відносно чисельності його складу (НЕПРИПУСТИМО ПАРНИЙ ЧИСЕЛЬНИЙ СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ). Складається думка, що зазначений протокол не підписано більшістю голосів. Отже, порушено порядок та вимоги до оформлення протоколу встановлені Наказом Держспожистандарту України від 07.04.2003 №55 «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ №4163-2003»; Типову інструкцію з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України 30.11.2012 №1242; По-сьоме, цінова пропозиція Учасника (34853,15 грн.) є більш економічно-вигідною ніж цінова пропозиція "АЮДЕР-XXІ"(36900,00 грн.). Таким чином, зважаючи на вищевикладене, ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна установа», як таку що не відповідає умовам Документації для проведення допорогових закупівель 2. Визнати переможцем торгів UA-2017-04-21-001107-c на Послуги з ремонту м’якої покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Ревуцького, буд. 7, під’їзд 4 ТОВ «Ремонтно-будівельна установа».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 10.05.2017 12:11
Автор: Ремонтно-Будівельна Установа, Ковтун Олександр Оксентійович +380932683143 rbustanova@ukr.net
Скарга
Відкликано скаржником

Оскарження рішення Замовника

Номер: 06c3f9eafd234f748491fc8a081104a0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-21-001107-c.a1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
ТОВ «Ремонтно-будівельна установа» (далі- Учасник), виражаючи глибоку засмученість, печаль та обурення стосовно якості оцінки тендерної документації учасників і складання процесуальних документів (Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р.)(далі - Протокол), зауважуємо наступне. По-перше, стосовно абз.1, п.8. Протоколу, а саме, ненадання сканованого оригіналу та/або копії у форматі pdf Проекту договору або Лист–погодження з проектом договору, що передбачено п.6 Додаток 1 Документації, повідомляємо, що Учасником було надано Пропозицію №260417-0 від 26.04.2017, в якій виражено згоду на виконання робіт (послуг) на умовах договору що передбачено Документацією для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель 19.04.2017. По-друге, стосовно абз.2, п.8. Протоколу, щодо надання ліцензії та її достовірності зазначаємо, що відповідно до інформації з відкритих реєстрів на офіційному сайті Держархбудінспекції України http://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC, наявна інформації щодо ліцензії Учасника за №2013025343 від 22.02.2016, що повністю спростовує сумніви щодо її достовірності. Скріншот що підтверджує достовірність додається нижче. По-третє, стосовно абз.3, п.8. Протоколу щодо недодержання форми Пропозиції згідно п.4. та Додатку №2 Документації, наголошуємо, що Учасником було подано Пропозицію №260417-0 від 26.04.2017 за формою. Форма Пропозиції що надана Замовником не затверджена жодним правовим актом і не має посилання на нормативний документ про її затвердження. По-четверте, стосовно абз.4, п.8. Протоколу щодо відсутності довідки про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою, згідно п. 4.3 Документації. Учасником подано довідку №260417-2 від 26.042017 про загальну кількість працівників які залучатимуться до виконання робіт за формою. Форма що надана Замовником в п. 4.3. не затверджена жодним правовим актом і не має посилання на нормативний документ про її затвердження. Щодо надання довідки про взяття на облік платника податків у державній податковій інспекції – повідомляємо наступне, що з 17.12.2012 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI змінено підхід до процедури взяття на облік юросіб та фізосіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. Відтоді довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків не потрібно отримувати юрособам та фізособам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Про взяття на податковий облік свідчить виписка з ЄДР, яку держреєстратор видає не пізніше наступного робочого дня після отримання від органів ДфС даних про взяття на облік. Отже, вимогу Замовника неможливо виконати в зв’язку із тим, що дана довідка не видається більше чотирьох років. Підтвердження відомостей щодо реєстрації в органах Державної фіскальної служби можна отримати у Витязі із ЄДРПОУ. Стосовно недодержання п.4.10., ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавство про закупівлю (Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII) - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (Ст.17 п.3 Закону). Доступ до бази даних платників ПДВ є вільним і знаходиться на сайті Державної фіскальної служби України за адресою https://sfs.gov.ua/. По-п’яте, стосовно абз.5, п.8. Протоколу, щодо недодержання п.4.1. Документації – не скріплення печаткою та не підписання організацією-Учасником. Повідомляємо, що всі документи що подано Учасником – підписано електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП), застосування електронних документів та цифрового підпису в Україні регламентують Закон про електронні документи та Закон про ЕЦП, які набрали чинності з 28.12.2003 р. і з 01.01.2004 р. відповідно. Правовий статус електронного документа та його копій встановлено ст. 8 Закону про електронні документи. У ній також сказано, що юридична сила документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Документ підписаний ЕЦП має однакову юридичну силу з паперовим документом. По-шосте, Учаснику не зрозуміло ким підписано Протокол (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р., а саме,не зазначено посадовий склад тендерного комітету, а також, відносно чисельності його складу (НЕПРИПУСТИМО ПАРНИЙ ЧИСЕЛЬНИЙ СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ). Складається думка, що зазначений протокол не підписано більшістю голосів. Отже, порушено порядок та вимоги до оформлення протоколу встановлені Наказом Держспожистандарту України від 07.04.2003 №55 «Вимоги до оформлювання документів ДСТУ №4163-2003»; Типову інструкцію з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України 30.11.2012 №1242; По-сьоме, цінова пропозиція Учасника (34853,15 грн.) є більш економічно-вигідною ніж цінова пропозиція "АЮДЕР-XXІ"(36900,00 грн.). Таким чином, зважаючи на вищевикладене, ПРОШУ: 1.Скасувати рішення Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції кандидата засідання відповідальних осіб №04/05/17/54в від 04.05.2017 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна установа», як таку що не відповідає умовам Документації для проведення допорогових закупівель 2. Визнати переможцем торгів UA-2017-04-21-001107-c на Послуги з ремонту м’якої покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Ревуцького, буд. 7, під’їзд 4 ТОВ «Ремонтно-будівельна установа».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 10.05.2017 12:11
Автор: Ремонтно-Будівельна Установа, Ковтун Олександр Оксентійович +380932683143 rbustanova@ukr.net