-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення нормативного документу ТОВ "Оператор ГТС України" (НДТОВ) "Газова інфраструктура. Система керування цілісністю магістральними газопроводами ТОВ "Оператор ГТС України" на основі аналізу ризиків")
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-27-008472-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів
Завершена
1 250 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 10:37 - 07.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Номер:
3ee197f15da34b818dbcc550df216684
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-002424-b.b2
Назва:
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надання учасником «Оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії довідки учасника за формою, яку наведено у додатку 2.1, про наявність в нього досвіду виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» нафтової та/або хімічної та/або газової промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової галузі».
Вважаємо, що така конкретизація галузей призводить до звуження конкуренції та не дає можливість прийняти участь у закупівлі нашій компанії, що має досвід розробки нормативних документів та стандартів підприємства в інших галузях, зокрема, в галузі енергетики. Розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 не відноситься до промисловості або галузі, тому вказання окремих галузей або типів промисловості у діючій редакції пункту 2.1.1 додатку 2 до тендерної документації є збитковим.
Учасник, що має досвід розроблення національних стандартів або стандартів організації для підприємств інших галузей, може цілком кваліфіковано і в термін надати послугу з розроблення нормативного документу ТОВ "Оператор ГТС України" (НДТОВ) "Газова інфраструктура. Система керування цілісністю магістральними газопроводами ТОВ "Оператор ГТС України" на основі аналізу ризиків").
Ґрунтуючись на цьому, вимагаємо викласти пункт 2.1.1 додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки учасника за формою, яку наведено у додатку 2.1, про наявність в нього досвіду виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» та/або стандартів організації» або ж розширити та викласти у редакції: «2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки учасника за формою, яку наведено у додатку 2.1, про наявність в нього досвіду виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» нафтової та/або хімічної та/або газової та/або енергетичної промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової або енергетичної галузі».
У разі відхилення вимоги залишаємо за собою право звернутись з оскарженням до АМК України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 21:27
Вирішення:
Розробку НДТОВ необхідно здійснити з метою впровадження нових систем і методів керування і забезпечення надійної роботи газотранспортної системи. Тому розроблюваний НДТОВ згідно з ДК 009:2010 належить до класу 49.5 – трубопровідний транспорт.
Сферою застосування НДТОВ є діяльність, пов’язана з транспортуванням природного газу магістральними трубопроводами.
Стаття 4. Сфера дії Закону про трубопровідний транспорт
Дія цього Закону поширюється на відносини в галузі трубопровідного транспорту, призначеного для транспортування вуглеводнів, хімічних продуктів, води та інших продуктів і речовин з місць їх знаходження, видобутку (промислів), виготовлення або зберігання до місць їх переробки чи споживання, перевантаження та подальшого транспортування.
Особливості застосування цього Закону щодо функціонування промислового трубопровідного транспорту визначаються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, вважаємо вимоги додатку 2 до тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надання учасником «Оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії довідки учасника за формою, яку наведено у додатку 2.1, про наявність в нього досвіду виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» нафтової та/або хімічної та/або газової промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової галузі» коректним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2021 12:04
Вимога
Залишено без розгляду
кваліфікаційні вимоги
Номер:
97cef568a31a48b9934df9d641af2cd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-002424-b.c1
Назва:
кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику,
у розділі І п.2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій згідно ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Так п.2.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки учасника за формою, яку наведено у додатку 2.1, про наявність в нього досвіду виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативни хдокументів» нафтової та/абохімічної та/або газової промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової галузі».
Хочемо зазначити, що наявність досвіду розроблення національних стандартів та/або стандартів організації в даному випадку не є тим кваліфікаційним критерієм, який дозволить Замовнику вибрати дійсно компетентного та кваліфікованого виконавця послуг так як тема стандарту: «Газова інфраструктура. Система керування цілісністю магістральними газопроводами ТОВ "Оператор ГТС України" на основі аналізу ризиків» є дуже спеціалізованою. Також ця тема потребує наявності у виконавця персоналу, який має глибокі знання та досвід в питаннях цілісності, оцінки та прогнозування стану, ризик-аналізі (в т.ч. знання методів і методик його проведення). Ця тема (система керування цілісністю на основі аналізу ризиків) є відносно новою та не достатньо розвиненою/представленою в Україні взагалі та, зокрема, в газотранспортній галузі.
Очевидно, що встановлений кваліфікаційний критерій не дозволяє вибрати якісного і компетентного виконавця ще і тому, що наприклад організація, яка має досвід наприклад розроблення СОУ для одного з підприємств Групи Нафтогаз наприклад (цим не обмежується) за напрямком метрологія чи експлуатація електро-енергетичного обладнання зовсім не означає, що така організація спроможна створити такий складний та науко-ємкий нормативний документ, як то передбачено Додатком 1 до тендерної документації.
На відміну від усіх інших робіт/послуг, де якість напряму залежить від досвіду, матеріально-технічної бази тощо, роботи зпідготовки нормативних документів мають цілком іншу специфіку. Для створення якісного документу, який би враховував сучасні світові тенденції і формулював би політику Замовника в галузі безпеки трубопроводів на наступні десятиліття, потрібен саме досвід і напрацювання конкретних виконавців. Більше того, може так скластися, що фірма, яка виконувала подібні роботи і формально відповідає вимогам, уже не має в своєму штаті відповідних спеціалістів, і не спроможна фактично якісно виконати дану роботу.
Наша організаціє має висококваліфіковану команду професіоналів в тому числі за напрямком тематики нормативу, послуги з розробки якого плануються до закупівлі. Окрім досвіду розроблення нормативних документів для підприємств трубопровідного транспорту (зокрема ГТС) як рівня національних стандартів так і стандартів організацій, виконання науково-дослідних робіт, експлуатації, діагностування, оцінки та прогнозування стану об’єктів ГТС також є досвід таких робіт і для атомних електростанцій. Важливо, фахівці мають глибокі знання щодо досвіду застосування систем керування цілісністю та прогнозування стану, ризик-аналізу, який застосовується в провідних світових операторів трубопровідного транспорту. Члени нашої команди мають багато публікацій за даною тематикою у визнаних міжнародних виданнях, є авторами багатьох статей, праць та книжок. Команду очолюють визнані в Україні та багатьох міжнародних інституціях доктори технічних наук. Перелік можна продовжувати але це не змінює того факту, що встановлений Вами, шановний Замовнику, кваліфікаційний критерій не дозволяє нашій організації прийняти участь у даному тендері так як ми, як організація, ще не маємо документально підтвердженого досвіду саме повного виконання договору/-ів з надання послуг з розроблення національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» нафтової та/абохімічної та/або газової промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової галузі. Хоча фахівці мають такий досвід і необхідний рівень знань і компетенції.
В даній конкретній закупівлі, зважаючи на її специфіку та необхідність наявності у персоналу виконавця глибоких знань щодо питань цілісності, розрахунків міцності та стійкості, прогнозування стану, ризик-аналізів, оцінки ступеня небезпеки дефектів металу тощо, встановлений Замовником кваліфікаційний критерій не забезпечує необхідний якісний рівень кваліфікаційного відбору. Також в кінцевому підсумку такий кваліфікаційний критерій не забезпечує повне виконання вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищеописане, звертаємось до Вас з проханням/вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. п.2.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації викласти в редакції:
«2.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:»
2. п.2.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації викласти в редакції:
«2.2.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки / листа Учасника (в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі), що містить інформацію щодо кількості, кваліфікації та досвіду роботи працівників, які будуть залучені Учасником для виконання умов Замовника (Кількість персоналу повинна забезпечити можливість одночасного виконання аналогічних робіт не менше 2-х різних бригад. Склад бригади – не менше двох чоловік)
- Учасник повинен мати у своєму складі не менше 3-х фахівців, які безпосередньо приймали участь у розробленні національних стандартів у відповідності до вимог ДСТУ 1.5 «Національна стандартизація. Правила розроблення, викладання та оформлення національних нормативних документів» нафтової та/абохімічної та/або газової промисловості та/або стандартів організації для підприємств нафтогазової галузі за тематикою оцінки та прогнозу стану об’єктів та/або визначення напружено-деформованого стану і оцінки стійкості та/або оцінки ступеня небезпеки дефектів металу трубопроводів та/або випробувань і діагностування об’єктів трубопровідного транспорту». При цьому не менше ніж один з цих фахівців був керівником або відповідальним виконавцем розробки національного стандарту та/або стандарту організації. Хоча б один фахівець повинен мати не менш як три публікації за останні 5 років (починаючи з 2016 року) на теми: ризик-аналізу, управління цілісності, аналізу напруженого стану елементів трубопроводів, що містяться в науко-метричній базі СКОПУС (Scopus). Для підтвердження цієї інформації учасник надає завірені копії витягів з чинних національних стандартів та/або стандартів організації, та роздруківку з бази СКОПУС з відміткою відповідних статей, та короткою анотацією (1-2 речення)»
Внесення таких змін дозволить допустити до участі в тендері організації, які мають необхідний рівень компетентності, знань та досвіду за таким спеціалізованим та надто важливим напрямом, як то «Газова інфраструктура. Система керування цілісністю магістральними газопроводами ТОВ "Оператор ГТС України" на основі аналізу ризиків» та забезпечить принцип здійснення публічної закупівлі з дотриманням вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі та зокрема п.2 ч.1:«максимальна економія, ефективність та пропорційність».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2021 14:37
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник не вбачає за доцільне встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.05.2021 12:04