• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту через р. Красна на км 1+000 автомобільної дороги С130514 Об’їздна дорога м. Кремінної (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації

Завершена

30 968 879.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 154 844.40 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 10:25 - 08.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга Антимонопольному комітету України

Номер: c6808b07cfc14319a9988e85677422ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-002227-b.c1
Назва: Скарга Антимонопольному комітету України
Скарга:
Згідно п. 7. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації» розділу «Інші документи» додатку 2 тендерної документації: «наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій учасників та протягом встановленого строку виконання робіт. У разі якщо чинність цих документів менша ніж 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, учасник повинен документально підтвердити можливість подальшого продовження строку дії (отримання нових) відповідних документів, в інших випадках учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт». Зі змісту п. 7. р. «Інші документи» додатку 2 тендерної документації, вбачається, що гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт повинен надаватись тим учасником, який не має або не може забезпечити наявність чинної ліцензії на весь період виконання робіт. Як вказано в протоколі № 5: «ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» не надав гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт, що не відповідає вимогам тендерної документації». Однак, вказаний висновок Замовника є безпідставним з огляду на наступне. Згідно з п. 9 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: - будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Статтею 18 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що відомості щодо ліцензій вносяться у ліцензійний реєстр. Порядок формування, ведення ліцензійного реєстру та перелік відомостей, що містяться в ліцензійному реєстрі, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Ліцензійний реєстр є відкритим. Порядок формування і ведення ліцензійного реєстру, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2020 № 755, згідно якого Ліцензійний реєстр формується та ведеться органом ліцензування в електронній формі окремо за кожним видом господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, з урахуванням вимог Закону України “Про захист персональних даних”. У ліцензійному реєстрі містяться відомості про зокрема: строк дії ліцензії (у разі встановлення строку дії ліцензії законом). Відповідно до ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: - які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк. При цьому, інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті органу ліцензування – Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ України) у розділі «Реєстр виданих ліцензій» шляхом видалення інформації про кінцевий термін дії ліцензії. У складі тендерної пропозиції Скаржником було надано ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 29.03.2017 № 13-Л (видану 14.04.2021), реєстраційний запис 2013036068 (файл 13 Ліцензія_ТОВ Хозхімсервіс (1).pdf). Строк дії ліцензії зазначено з 29.03.2017 по 29.03.2022. Разом з цим, згідно ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія є безстроковою, Скаржником було подано відповідну заяву, згідно якої з ліцензійного реєстру було виключено дані про кінцевий строк дії ліцензії. Відкриті дані щодо ліцензії, в тому числі щодо її безстроковості містяться у ліцензійному реєстрі ДАБІ України за посиланням https://dabi.gov.ua/litsenzuvannya/ у розділі Реєстр виданих ліцензій за посиланням https://e-construction.gov.ua/licensees. Також до скарги додається QR-код з ліцензійного реєстру, що підтверджує надану інформацію. Враховуючи те, що надана Скаржником у складі тендерної пропозиції ліцензія від 29.03.2017 № 13-Л (видана 14.04.2021) є безстроковою та буде залишатись чинною на весь період виконання робіт, Скаржник належним чином виконав вимогу тендерної документації та надав ліцензію, яка буде чинною протягом строку виконання робіт, а отже йому не потрібно було надавати жодного гарантійного листа щодо обов’язку мати відповідні документи на весь період виконання робіт. Відповідно до ч. 5. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Наголошуємо на тому, що відомості щодо ліцензії містяться у ліцензійному реєстрі, доступ до якого є вільним. У відповідності до ч. 5. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не мав права вимагати документального підтвердження інформації, наявної в відкритих реєстрах. Таким чином, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію Скаржника через відсутність документального підтвердження відкритої інформації, яка міститься у вільному доступі у реєстрі ДАБІ України, підтверджує безстроковість ліцензії Скаржника та її чинність на весь строк виконання робіт. Враховуючи зазначене, Замовником при проведені даної процедури закупівлі не дотримано норми Закону, застосовано дискримінаційний підхід при розгляді тендерної пропозиції Скаржника та, як наслідок, прийнято необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке підглядає скасуванню.
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2021 01:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.07.2021 16:52
Автор: ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", Альона Сергєєва +380636152295 hhs_tender@ukr.net