• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59

Завершена

2 756 626.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 783.13 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 10:05 - 27.04.2021 00:00
Скарга
Скасована

неправомірне відхилення та визначення переможця

Номер: 43d7d6a929644df5b25f0159511a3cf5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001795-b.b2
Назва: неправомірне відхилення та визначення переможця
Скарга:
Вих. № 71 від 09.06.2021р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВ «БК-Дарс» (код ЄДРПОУ 43690795) Адреса: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, Загорська будинок 170 А, тел. +380501665181 електронна пошта: arsenijdalekorej@gmail.com телефон: +380501665181 Замовник: Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 05517713) Адреса: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3 Б електронна пошта: ukb.uzhorod@gmail.com телефон: +380312615621 Інформація про закупівлю: Предмет закупівлі - "Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРAВИЛA ВИЗНAЧЕННЯ ВAРТОСТІ БУДІВНИЦТВA»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-08-001795-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-001795-b) ID: f5b3834454c849038a033ce08fd08581 Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 03.06.2021 СКАРГА На дії Замовника щодо незаконного відхилення (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі) Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-22-012209-b) по предмету закупівлі: «овочі, фрукти та горіхи». ТОВ «БК ДАРС» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав свою тендерну пропозицію. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВ «БК ДАРС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ДАРС» з наступних підстав: 05.05.2021 року завершився електронний аукціон та відкриття пропозицій по закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59» (оголошення UA-2021-04-08-001795-b) 20.05.2021 року о розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції У часника ТОВ «БК ДАРС» (Протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2021року). ТОВ «БК ДАРС» не погоджується з вказаним рішенням Замовника, вважає їх таким, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «БК ДАРС» з огляду на наступне. Відповідно до ДОДАТКУ 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» визначено перелік документів які подаються в складі пропозиції. Відповідно до останнього абзацу зазначеного додатку «Документи, що не передбачені чинним законодавством України для учасників (резидентів України) та законодавством країни походження (нерезиденти України) не надаються в складі пропозиції; в такому разі Учасник надає на фірмовому бланку (за наявності) лист-пояснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав, затверджений підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (за наявності та використання)». У складі Тендерної пропозиції ТОВ «БК ДАРС» надано всі документи визначені Тендерною документацією, а на виконання зазначеного абзацу надано листи-пояснення щодо ненадання документів із зазначенням законодавчих підстав, зокрема лист від 22.04.2020 №75 (ліцензія.pdf) щодо ненадання у складі Тендерної пропозиції Ліцензії, лист 22.04.2020 № 66 (пояснення дозвола підвищеноі небезпеки.pdf) щодо невиконання робіт з підвищеною небезпекою. Вимоги надання листа-пояснення щодо ознайомлення з даним абзацом, його розуміння чи будь якого іншого змісту у складі Тендерної документації не передбачено. Відповідно до пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник, пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 3 робочих днів з дня проведення аукціону надсилає Замовнику – на електронну пошту Замовника – ukb.uzhorod@gmail.com) розрахунок ціни пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду у форматі «.doc»/«.rtf», та «.imd» файлу. Ненадання договірної ціни, а також ненадання договірної ціни Переможцем сформованої у відповідності до вимог цього розділу цієї тендерної документації та у строки передбачені цією тендерною документацією (три робочі дні) є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця у зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю». Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним 5 (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 01.05.2021, 1:00. Враховуючи викладене, документи скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.), розміщені після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже його невідповідність чи відсутність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону та не є документом, який переможець Процедури закупівлі повинен надати відповідно до вимог статті17 Закону. Зазначене підтверджується також і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель, зокрема РІШЕННЯ №7250-р/пк-пз від 07 .04.2021 року Крім того слід зазначити, що ТОВ «БК ДАРС» у складі пропозиції надані кошториси (розрахунки) ціни пропозиції у форматах - pdf. та xls, а ціна пропозиції ТОВ «БК ДАРС» в ході аукціону не змінювалась, таким чином не потребувало приведення розрахунку ціни пропозиції у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду. Так, первинна та кінцева пропозиція ТОВ «БК ДАРС» становила 2 194 629,00 грн і була незмінною. І тому розрахунок ціни пропозиції (Кошториси) подані у складі Тендерної пропозиції не потребували змін так як відповідали ціні пропозиції і змінювати не було чого. З огляду на вищевикладене вважаємо, що ТОВ «БК ДАРС» не порушив вимог тендерної документації і законодавства та вважаємо , що Замовник необєктивно та упередженно розглянув пропозицію ТОВ «БК ДАРС» базуючись тільки на своїх припущеннях, які документально не підтверджені. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) ма ксимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ДАРС» суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «БК ДАРС», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «БК ДАРС», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та тендерної документації, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «БК ДАРС» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Враховуючи викладене, та з метою: - захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, - недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі, - відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ТОВ «БК ДАРС» ПРОСИТЬ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК ДАРС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2021року. 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «БК ДАРС»такою, що відповідає умовам тендерної документації та прийняти рішення про визначення ТОВ «БК ДАРС» Переможцем процедури закупівлі. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2021року.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 14.06.2021 00:04
Автор: ТОВ "БК-ДАРС", Арсеній Далекорей +380501665181 arsenijdalekorej@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення ТОВ "БК ДАРС"

Номер: 67d36188766246f0a3062a6a1cc85614
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-001795-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ "БК ДАРС"
Вимога:
05.05.2021 року завершився електронний аукціон та відкриття пропозицій по закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59» (оголошення UA-2021-04-08-001795-b) 20.05.2021 року о розміщено в електронній системі закупівель рішення про відхилення пропозиції У часника ТОВ «БК ДАРС» (Протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2021року). ТОВ «БК ДАРС» не погоджується з вказаним рішенням Замовника, вважає їх таким, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «БК ДАРС» з огляду на наступне. Відповідно до ДОДАТКУ 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» визначено перелік документів які подаються в складі пропозиції. Відповідно до останнього абзацу зазначеного додатку «Документи, що не передбачені чинним законодавством України для учасників (резидентів України) та законодавством країни походження (нерезиденти України) не надаються в складі пропозиції; в такому разі Учасник надає на фірмовому бланку (за наявності) лист-пояснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав, затверджений підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (за наявності та використання)». У складі Тендерної пропозиції ТОВ «БК ДАРС» надано всі документи визначені Тендерною документацією,а на виконання зазначеного абзацу надано листи-пояснення щодо ненадання документів із зазначенням законодавчих підстав, зокрема лист від 22.04.2020 №75 (ліцензія.pdf) щодо ненадання у складі Тендерної пропозиції Ліцензії, лист 22.04.2020 № 66 (пояснення дозвола підвищеноі небезпеки.pdf) щодо невиконання робіт з підвищеною небезпекою. Вимоги надання листа-пояснення щодо ознайомлення з даним абзацом, його розуміння чи будь якого іншого змісту у складі Тендерної документації не передбачено. Відповідно до пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Учасник, пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 3 робочих днів з дня проведення аукціону надсилає Замовнику – на електронну пошту Замовника – ukb.uzhorod@gmail.com) розрахунок ціни пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду у форматі «.doc»/«.rtf», та «.imd» файлу. Ненадання договірної ціни, а також ненадання договірної ціни Переможцем сформованої у відповідності до вимог цього розділу цієї тендерної документації та у строки передбачені цією тендерною документацією (три робочі дні) є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця у зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю». Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним 5 (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено: 01.05.2021, 1:00. Враховуючи викладене, документи скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.), розміщені після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже його невідповідність чи відсутність не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону та не є документом, який переможець Процедури закупівлі повинен надати відповідно до вимог статті17 Закону. Зазначене підтверджується також і рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель, зокрема РІШЕННЯ №7250-р/пк-пз від 07 .04.2021 року Крім того слід зазначити, що у складі пропозиції надані кошториси (розрахунки) ціни пропозиції, а ціна пропозиції ТОВ «БК ДАРС» в ході аукціону не змінювалась, таким чином не потребувало приведення розрахунку ціни пропозиції у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду. Так, первинна та кінцева пропозиція ТОВ «БК ДАРС» становила 2 194 629,00 грн і була незмінною. І тому розрахунок ціни пропозиції (Кошториси) подані у складі Тендерної пропозиції не потребували змін так як відповідали ціні пропозиції і змінювати не було чого. З огляду на вищевикладене вважаємо, що ТОВ «БК ДАРС» не порушив вимог тендерної документації і законодавства та вважаємо , що Замовник необєктивно та упередженно розглянув пропозицію ТОВ «БК ДАРС» базуючись тільки на своїх припущеннях, які документально не підтверджені. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) ма ксимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ДАРС» суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «БК ДАРС», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «БК ДАРС», чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Закону та тендерної документації, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «БК ДАРС» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Також звертаємо увагу Замовника, шо згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника (кожного члена тендерного комітету) від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 до 51 000 грн. відповідно). Враховуючи викладене, та з метою: - захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, - недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі, - відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ТОВ «БК ДАРС» Вимагає - Прийняти вимогу до розгляду. - Скавуати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК ДАРС»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Стосовно відсутності листа-пояснення: Вимогами Додатку 3 до Тендерної документації встановлено: « ….Учасник надає на фірмовому бланку (за наявності) лист-пояснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав, затверджений підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (за наявності використання)». ТОВ «БК ДАРС» (далі – Учасник) надано у складі тендерної пропозиції Календарний план виконання робіт, зміст якого не відповідає вимогам Додатку 8 до Тендерної документації яким була встановлена наступна вимога подання Календарного графіку виконання робіт (складеного згідно таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 року №2) на 2021 рік». У складі пропозиції Учасника, відсутні пояснення із зазначенням законодавчих підстав причин надання Календарного графіку виконання робіт в іншій редакції. 2. Щодо підстави відхилення з причин не подання протягом 3 робочих днів остаточної тендерної пропозиції. Вимогами Додатку 8 до Тендерної документації встановлено перелік документів, які учасники мають надати у складі тендерної пропозиції, а саме: «договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована у програмному комплексі АВК у версіях або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм)». Частиною 1 розділу 3 Тендерної документації передбачена наступна вимога: «Учасник, пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, протягом 3 робочих днів з дня проведення аукціону надсилає Замовнику – на електронну пошту Замовника – ukb.uzhorod@gmail.com) розрахунок ціни пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду у форматі «.doc»/«.rtf», та «.imd» файлу. Ненадання договірної ціни, а також ненадання договірної ціни Переможцем сформованої у відповідності до вимог цього розділу цієї тендерної документації та у строки передбачені цією тендерною документацією (три робочі дні) є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця у зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю». Варто звернути увагу скаржника на той факт, що Тендерна документація не містила вимоги подання кошторисних розрахунків у програмному файлі «.imd», а також вимоги, завантажити його в систему прозорро після закінчення періоду подання пропозицій. Учасник мав надіслати Замовнику – на його електронну пошту ukb.uzhorod@gmail.com пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами електронного аукціону на суму останнього (переможного) раунду у форматі «.doc»/«.rtf», та «.imd». Оскільки, цінова пропозиція Учасника не змінювалась, він мав надіслати Замовнику на перевірку кошторисні розрахунки у форматах («.doc»/«.rtf», та «.imd» файлу) та у строки, які зазначені у Тендерній документації переможної (початкової пропозиції).
Статус вимоги: Відхилено