Код за ДК 021:2015-33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: (Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Реабілітаційний стіл з механічним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Бобат-стіл-32264,Дк 021:2015-33192130-2)
Код за ДК 021:2015-33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: (Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Реабілітаційний стіл з механічним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Бобат-стіл-32264,Дк 021:2015-33192130-2),Місцезаходження-вул.Пирогова Миколи 8-13, м.Мукачево,Закарпатська область,Україна. 89600,код за ЄДРПОУ 01992831 Мова(мови),якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції-українська мова. Вид закупівлі передбачений абз.1.п.5.ч.2.ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» Категорія замовника-передбачена п.3.ч.4.ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»джерело фінансування закупівлі-власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)-кошти підприємства,отримані за результатом укладених угод з НСЗУ
Завершена
188 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 940.00 UAH
Період оскарження:08.04.2021 09:51 - 20.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне визначення переможця
Номер:bce5ec1d06d641f9aa429f9dae316984
Пов'язана кваліфікація:ФОП "Панасюк Віталій Васильович", UA-EDR 2673317935
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-08-000368-c.c1
Назва:Вимога на неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА
26 квітня 2021р. відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів UA-2021-04-08-000368-c, за предметом закупівлі «Код за ДК 021:2015-33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: (Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Реабілітаційний стіл з механічним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Бобат-стіл-32264,Дк 021:2015-33192130-2)»
27 квітня 2021р. на офіційному веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ був оприлюднений Протокол №114 засідання тендерного комітету КНП «Мукачівська ЦРЛ», в якому було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП "Панасюк Віталій Васильович" ідентифікаційний код учасника в ЄДР 2673317935.
Прошу звернути увагу на наступне:
1) Згідно Додатку 5 до Тендерної документації, переможець повинен надати замовнику Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Учасник ФОП "Панасюк Віталій Васильович" оприлюднив в електронній системі закупівель «довідка МВС 28,04.pdf», проте вона не є оригіналом документу (про що свідчить напис «Копія вірна») та не має накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноваженого органу, який видав довідку, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже немає можливості перевірки достовірності цієї довідки.
2) в Тендерній документації (Додаток 2) технічною вимогою до «Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти» є:
Реабілітаційний стіл повинен бути оснащений обладнаний спеціальними боковими кронштейнами для кріплення ременів стабілізації.
Проте в паспорті і керівництві з експлуатації на «Стіл реабілітаційний з електричним регулюванням висоти АЛ 455-01Е», які надав учасник ФОП "Панасюк Віталій Васильович", не підтверджена інформація щодо наявності бокових кронштейнів для кріплення ременів стабілізації.
Тому пропозиція учасника ФОП "Панасюк Віталій Васильович" підлягає відхиленню, згідно пунктів 2, 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Прошу:
- Перевірити зазначену вище інформацію та врахувати при прийнятті рішення додо визначення переможця;
- Відхилити рішення про визначення переможцем учасника ФОП "Панасюк Віталій Васильович", та розглянути пропозиції інших учасників.
Вирішення:Враховуючи викладене,а саме стосовно «1) Згідно Додатку 5 до Тендерної документації, переможець повинен надати замовнику Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.Учасник ФОП "Панасюк Віталій Васильович" оприлюднив в електронній системі закупівель «довідка МВС 28,04.pdf», проте вона не є оригіналом документу (про що свідчить напис «Копія вірна») та не має накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноваженого органу, який видав довідку, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже немає можливості перевірки достовірності цієї довідки» повідомляємо наступне: Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пп.1.3. вказаного пункту передбачено наступне:Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
-пп.1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі,повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації;
-пп.1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Додатком 5 «Документи, які переможець повинен надати замовнику для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель,що підтверджують відсутність підстав відповідно до ч.6.ст.17 Закону.Вищезазначені документи (інформація) надаються (подаються) переможцем в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пунктом 5.ч.1- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення,учинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку передбачено надання- Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України),щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Стосовно твердження «2) в Тендерній документації (Додаток 2) технічною вимогою до «Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти» є:
Реабілітаційний стіл повинен бути оснащений обладнаний спеціальними боковими кронштейнами для кріплення ременів стабілізації.
Проте в паспорті і керівництві з експлуатації на «Стіл реабілітаційний з електричним регулюванням висоти АЛ 455-01Е», які надав учасник ФОП "Панасюк Віталій Васильович", не підтверджена інформація щодо наявності бокових кронштейнів для кріплення ременів стабілізації» повідомляємо наступне:
-В складі наданої тендерної пропозиції, учасника визначеного переможцем процедури закупівлі, надано файл «Медико-технічні вимоги»,де в паспорті і керівництві з експлуатації АЛ 455.01.00 ПС, наданому в складі тендерної документації, на стр. 4 на фото запропонованого стола чітко видно , що запропонований стіл обладнаний боковими кронштейнами для кріплення ременів стабілізації (копія стр 4).
Таким чином,вказано інформація у вимозі UA-2021-04-08-000368-c.c1 до процедури закупівлі за предметом: код за ДК 021:2015-33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: (Реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Реабілітаційний стіл з механічним регулюванням висоти,42577,Дк 021:2015-33192130-2; Бобат-стіл-32264,Дк 021:2015-33192130-2) за номером оголошення UA-2021-04-08-000368-cє необгрунтованою та враховуючи викладеномку в даному протоколі не підлягає задоволенню.