-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області
Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Місцезнаходження: 23600, Вінницька область, місто Тульчин, пров.Брацлавський,6. Код ЄДРПОУ: 43978731. Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: Спрощена закупівля- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги(послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт- 1,5 мільйона гривень.
Завершена
1 081 716.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 817.16 UAH
мін. крок: 1% або 10 817.16 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 09:24 - 14.04.2021 09:29
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо визнання переможця
Номер:
7003fee61b734a939edb9eecf2eec42f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000983-b.c5
Назва:
Щодо визнання переможця
Вимога:
«08» квітня 2021 року було оголошено спрощену закупівлю робіт з: «Капітального ремонту дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області (Код CPV за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Цього ж дня на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих електронних майданчиках було розміщено оголошення замовника – Управління ЖКГ, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради» (надалі - Замовник).
«23» квітня 2021 року відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь чотири учасника, а саме: - ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519; - ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963; ТОВ Шляхбудматеріали код ЄДРПОУ: 13333602 та ФОП Аветісян Армен Аветикович ІПН 2788922155.
Найбільш економічно вигідною пропозицією з числа поданих була пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519, яка протоколом уповноваженої особи від 26 квітня 2021 року за № 23 була відхилена з підстав невідповідності форми «пропозиція» учасника умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому, замовник перейшов до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963.
«30» квітня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол уповноваженої особи за № 24, за яким здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963. та визнано останнього переможцем спрощеної закупівлі.
Водночас, ТОВ «Шляхбудматеріали» не погоджується з прийнятим рішенням уповноваженої особи Замовника, щодо визнання ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 переможцем спрощеної закупівлі, виходячи з наступного:
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає, основні принципи здійснення закупівель, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Однак, визнаючи переможцем - учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 (надалі – Учасник), Замовник не звертає уваги на наявні порушення учасником умов Оголошення, які є наслідком відхилення його тендерної пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону, як такої, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Так, відповідно до п. 3 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf ) в складі своєї пропозиції наступні завірені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (у разі наявності) зокрема: Підписану з боку Учасника Цінову пропозицію згідно Додатку 3.
В додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником розміщено форму «Цінової пропозиції» з застереженням наступного змісту: «Учасник не повинен відступати від даної форми» та приміткою: «якщо учасник не є платником ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
Крім цього, за змістом самої форми «Цінова пропозиція» визначальним є зазначити майбутньому учаснику, чи включає його ціна податок на додану вартість чи ні, про що зазначено Замовником в абзаці другому форми.
На виконання даної умови Оголошення Учасником-переможцем була подана Цінова пропозиція за Вих. № 267 від 16.04.2021 року, в якій останні зазначив суму своєї пропозиції без зазначення обов’язкового реквізиту «з ПДВ» чи «без ПДВ».
З огляду на викладене є всі підстави стверджувати про порушення Учасником-переможцем умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що повинно було призвести до відхилення його пропозиції на підставі п.1 ст. 13 Закону.
Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 з аналогічних підстав, що і учасника ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519, Замовник порушив вимоги ст. 14 Закону та принципів закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 164-14 КУпАП придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Крім цього, наявність цієї вимоги, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель може стати предметом розгляду моніторингу процедури закупівлі тобто аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Порядок здійснення якого визначено ст. 8 Закону.
З огляду на викладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Здійснити терміновий розгляд даної вимоги;
2. Провести повторний розгляд пропозиції Учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 та у випадку підтвердження викладених у вимозі обставин скасувати рішення про визнання останнього переможцем закупівлі робіт з: «Капітального ремонту дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області (Код CPV за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.05.2021 13:55
Дата подачі:
01.05.2021 13:55
Вирішення:
На Вашу Вимогу від 30.04.2021 року №52-04 уповноважена особа УПРАВЛІННЯ ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Когутяк Інна Володимирівна повідомляє, що 08.04.2021 року було оголошено спрощену закупівлю робіт з :»Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м.Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області».
23.04. 2021 року відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь чотири учасника, а саме: - ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519; - ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963; ТОВ Шляхбудматеріали код ЄДРПОУ: 13333602 та ФОП Аветісян Армен Аветикович ІПН 2788922155.
Найбільш економічно вигідною пропозицією з числа поданих була пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519, яка протоколом від 26.04.2021 року №23 була відхилена з підстав:
1) пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати підписану Цінову пропозицію згідно Додатку 3. ПП «АК-ІНВЕСТБУД» надав в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf) в складі своєї пропозиції завірену підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Цінову пропозицію, яка не відповідає Додатоку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відсутній пункт1 Цінової пропозиції : «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.». Учасник ПП «АК-ІНВЕСТБУД» змінив текст в Ціновій пропозиції, чим порушив умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі.
Тому, замовник перейшов до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963.
Протоколом від 30.04.2021 року №24 було визначено переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Віндор».
Водночас Учасник ТОВ «Шляхбудматеріали» не погоджується з прийнятим рішенням уповноваженої особи Замовника, щодо визнання ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 переможцем спрощеної закупівлі, виходячи з наступного:
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає, основні принципи здійснення закупівель, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодних дискримінаційних вимог до Учасників не встановлено, дотримано ст. 4, ст.10, ст.11 та ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме примітки: «якщо учасник не є платником ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Тобто ця вимога ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ не стосується Учасників, які є платниками ПДВ. Учасник ТОВ «Віндор» в електронну систему закупівель завантажив довідку від 16.04.2021 року №262, в якій він інформує що є платником податку на додану вартість на загальній системі оподаткування, також присутній витяг №1802284500201 реєстру платників податку на додану вартість.
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі єдиним критерієм оцінки пропозицій є «Ціна – 100%».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2021 11:29
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
7cfca32d3ae3475b9ec79495e042c3d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000983-b.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
«08» квітня 2021 року було оголошено спрощену закупівлю робіт з: «Капіталь-ного ремонту дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області (Код CPV за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирів-нювання поверхонь).
Цього ж дня на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих електронних майданчиках було розміщено оголошення замовника – Управління ЖКГ, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради» (надалі - Замовник).
«23» квітня 2021 року відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь чотири учасника, а саме: - ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519; - ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963; ТОВ Шляхбудматеріали код ЄДРПОУ: 13333602 та ФОП Аветісян Армен Аветикович ІПН 2788922155.
Найбільш економічно вигідною пропозицією з числа поданих була пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519, яка протоколом уповноваженої особи від 26 квітня 2021 року за № 23 була відхилена з підстав невідповідності форми «пропозиція» учасника умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому, замовник перейшов до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963.
«30» квітня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол уповноваженої особи за № 24, за яким здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963. та визнано останнього переможцем спрощеної закупівлі.
Водночас, ТОВ «Шляхбудматеріали» не погоджується з прийнятим рішенням уповноваженої особи Замовника, щодо визнання ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 переможцем спрощеної закупівлі, виходячи з наступного:
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає, основні принципи здійснення закупівель, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 11 ст. 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Однак, визнаючи переможцем - учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 (надалі – Учасник), Замовник не звертає уваги на наявні порушення учасником умов Оголошення, які є наслідком відхилення його тендерної пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст. 14 Закону, як такої, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Так, відповідно до п. 3 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf ) в складі своєї пропозиції наступні завірені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (у разі наявності) зокрема: Підписану з боку Учасника Цінову пропозицію згідно Додатку 3.
В додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником розміщено форму «Цінової пропозиції» з застереженням наступного змісту: «Учасник не повинен відступати від даної форми» та приміткою: «якщо учасник не є платником ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
Крім цього, за змістом самої форми «Цінова пропозиція» визначальним є зазначити майбутньому учаснику, чи включає його ціна податок на додану вартість чи ні, про що зазначено Замовником в абзаці другому форми.
На виконання даної умови Оголошення Учасником-переможцем була подана Цінова пропозиція за Вих. № 267 від 16.04.2021 року, в якій останні зазначив суму своєї пропозиції без зазначення обов’язкового реквізиту «з ПДВ» чи «без ПДВ».
З огляду на викладене є всі підстави стверджувати про порушення Учасником-переможцем умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що повинно було призвести до відхилення його пропозиції на підставі п.1 ст. 13 Закону.
Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДРПОУ: 33448963 з аналогічних підстав, що і учасника ПП "АК-ІНВЕСТБУД" код ЄДРПОУ: 42285519, Замовник порушив вимоги ст. 14 Закону та принципів закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 164-14 КУпАП придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Крім цього, наявність цієї вимоги, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель може стати предметом розгляду моніторингу процедури закупівлі тобто аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Порядок здійснення якого визначено ст. 8 Закону.
З огляду на викладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Здійснити терміновий розгляд даної вимоги;
2. Провести повторний розгляд пропозиції Учасника ТОВ "ВІНДОР" код ЄДР-ПОУ: 33448963 та у випадку підтвердження викладених у вимозі обставин скасувати рішення про визнання останнього переможцем закупівлі робіт з: «Капітального ремонту дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Туль-чинського району, Вінницької області (Код CPV за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, ае-родромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2021 13:47
Опис причини скасування:
помилково створена
Дата скасування:
01.05.2021 13:52
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідь - роз'яснення
Номер:
9589f74169934bfbbd6d29c222761a01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000983-b.c3
Назва:
Відповідь - роз'яснення
Вимога:
Нами, ПП «АК-ІНВЕСТБУД» 27 квітня 2021 року було подано вимогу, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
Ми, ПП «АК-ІНВЕСТБУД» (далі по тексту Учасник) - прийняли участь у публічній спрощеній закупівлі за предметом : «Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області. ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-04-08-000983-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-000983-b.
За результатом Аукціону Учасником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції - 799 998 грн 00 коп з ПДВ (Сімсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Згідно з протоколом № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД» , цінова пропозиція учасника, ПП «АК-ІНВЕСТБУД» , яка знаходиться у складі тендерної пропозиція, п.1 «Цінову пропозиціє» - не відповідає Додатоку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: відсутній п. 1 Цінової пропозиції: «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.».
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД», на Вашу відповідь, яку було надано 28.04.21 о 15:35, що до нашої вимоги, UA-2021-04-08-000983-b.b2, повідомляємо наступне:
У пропозиції Учасника наявна довідка «1. Цінова пропозиція» , я в якій присутній текст : «Ціна включає в себе всі витрати Учасника».
Проте, під час оформлення тексту документа Учасником процедури спрощеної закупівлі, було допущено формальну помилку, комп'ютерну коректуру, яка не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Пункт 1. «Ціна включає в себе всі витрати Учасника» Присутній у нашій ціновій пропозиції за формою, яка була надана Замовником, але, він знаходиться трішки нижче за текстом.
Ми вважаємо, що дана помилка відноситься до формальної помилки, описки, комп’ютерної коректури, яка не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та яка не впливає на ціну нашої пропозиції та кваліфікаційні критерії, та не є явною причиною для дискваліфікації учасника торгів.
До того ж, за результатами аукціону, нами надано іншу цінову пропозиції, нижчою від тої, яка була запропонована на початковому етапі торгів та яка є найвигіднішою ціновою пропозицією за предметом закупівлі : «Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області. ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-04-08-000983-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-000983-b.
Виходячи з того, «Цінову пропозицію», яка знаходиться у складі тендерної документації, буде змінено, відповідно до нових розрахунків ціни (кошторисної документації), які будуть надані нами, за результатами аукціону, який відбувся 23 квітня 2021 року о 12:37.
Отже, виходячи з того, що в довідці Учасника: «1. Цінова пропозиція», було допущено Формальну, машинальну помилку(комп’ютерну коректуру), яка не впливає на ціну нашої тендерної пропозиції та не стосується характеристики предмета закупівлі та / або кваліфікаційних критеріїв, та яка має бути змінена, на нову цінову пропозицію, яку надано нами за результами аукціону, просимо Вас, Замовнику, віднестися з розуміння та дотримуватися основоположних принципів публічних закупівель визначених у статті 5 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників,
- максимальна економія та ефективність
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИКЛАДЕНЕ ВИЩЕ, ПРОСИМО:
1) Скасувати протокол № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД».
2)Повернути на перекваліфікацію Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД»
3)Розглянути пропозицію Учасника з вищенаведеними доводами, роз’ясненнями та фактами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь - роз'яснення.pdf 28.04.2021 21:41
Дата подачі:
28.04.2021 21:41
Вирішення:
ПОЯСНЕННЯ
На Ваше роз’яснення від 28.04.2021 року №126 уповноважена особа УПРАВЛІННЯ ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Когутяк Інна Володимирівна повідомляє, що згідно п. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Учасник ПП «АК-ІНВЕСТБУД» просить своїм зверненням скасувати протокол №23 від 26.04.2021 року та повернути на перекваліфікаю Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД».
Замовник повідомляє Вас, що під час проведення спрощеної закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено скасування рішення та повернення на перекваліфікацію Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2021 14:13
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога До Замовника
Номер:
166fb9d6deeb4cc1bcd47bca3c6141b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000983-b.b2
Назва:
Вимога До Замовника
Вимога:
Вимога до Замовника
ПП «АК-ІНВЕСТБУД» (далі по тексту Учасник) - прийняв участь у публічній спрощеній закупівлі за предметом : «Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області. ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-04-08-000983-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-000983-b.
За результатом Аукціону Учасником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції - 799 998 грн 00 коп з ПДВ (Сімсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Проте, уповноваженою Особою Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради, код ЄДРПОУ 43978731, Когутяк Інною Володимирівною ( далі по тексту Уповноважена особа), 26 квітня о 09:38 було розміщено протокол № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД» ,оскільки визнано такою, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Уповноваженою особою, в обгрунтування свого рішення, наведено наступні підстави: «ПП «АК-ІНВЕСТБУД» надав в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf) в складі своєї пропозиції завірену підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою «Цінову пропозицію», яка не відповідає Додатоку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відсутній п. 1 Цінової пропозиції: «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.».
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД» , вважаємо, що дане обгрунтування Уповноваженої особи, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, не відповідає дійсності, є неправомірним, так як: Учасником закупівлі, відповідно до Вимог замовника, які викладені в Оголошенні про поведення спрощеної закупівлі : «Учасник повинен надати: «цінову пропозицію» , за формою додаток 3 до оголошення», було надано у складі тендерної пропозиції довідку : «1. Цінова пропозиція», за формою, додаток № 3 до Оголошення, яка вимагалася Замовником.
Відповідно до протоколу Замовника № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД», в якому обгрунтування причини являється: «Відсутності тексту: «Ціна включає в себе всі витрати Учасника» у довідці Учасника : «1. Цінова пропозиція»».
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД», повідомляємо, що у пропозиції Учасника наявна довідка «1. Цінова пропозиція» , в якій присутній текст : «Ціна включає в себе всі витрати Учасника»
Вважаємо, що дане обгрунтування, щодо відхилення нашої тендерної пропозиція є некоректним, та порушує дотримання основоположних принципів, щодо добросовісної конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИКЛАДЕНЕ ВИЩЕ, ПРОСИМО:
1) Скасувати протокол № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД уповноваженою Особою Управління житлово -комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради, код ЄДРПОУ 43978731, Когутяк Інни Володимирівни.
2) Розглянути пропозицію ПП «АК-ІНВЕСТБУД» з вищенаведеними фактами, з дотриманням
основоположних принципів публічних закупівель визначених законом, Відповідно статті 5 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників,
- максимальна економія та ефективність
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності (ч.14 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»), Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
У випадку ігнорування даного листа , з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів, суду, аудитслужби та інших уповноважених органів. Відповідно до ч 20 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога До ЗАмовника.pdf 27.04.2021 20:32
Дата подачі:
27.04.2021 20:32
Вирішення:
На Вашу вимогу від 27.04.2021 року №112 уповноважена особа УПРАВЛІННЯ ЖКГ, БЛАГОУСТРОЮ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Когутяк Інна Володимирівна повідомляє, що рішенням № 23 від 26.04.2021року було відхилену пропозицію Учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області) – ПП «АК-ІНВЕСТБУД» з таких підстав:
1)пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ПП «АК-ПРОМІНВЕСТБУД» в своїй вимозі до Замовника вважає, що відхилення їх пропозиції є некоректним, та порушує дотримання основоположних принципів, щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Також ПП «АК-ІНВЕСТБУД» вказує, що в протоколі №23 від 26.04.2021 року в обґрунтуваннях причин відхилення являється: «Відсутність тексту: «Ціна включає в себе всі витрати Учасника».
Замовник не порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодних дискримінаційних вимог до Учасників не встановлено, дотримано ст. 4, ст.10, ст.11 та ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати підписану Цінову пропозицію згідно Додатку 3. ПП «АК-ІНВЕСТБУД» надав в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf) в складі своєї пропозиції завірену підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Цінову пропозицію, яка не відповідає Додатоку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відсутній п.1 Цінової пропозиції : «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.». Учасник ПП «АК-ІНВЕСТБУД» змінив текст в Ціновій пропозиції, чим порушив умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що в протоколі від 26.04.2021 року №23 в обґрунтуваннях причин відхилення являється відсутність пункту 1, а саме: «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.», а не відсутність тексту: «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.» так як вказує у своїй вимозі ПП «АК-ІНВЕСТБУД».
Учасник ПП «АК-ІНВЕСТБУД» не надав жодного пояснення, підстав, обґрунтувань чому ним надана Цінова пропозиція, яка не відповідає Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.05.2021 15:38
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до Замовника
Номер:
6c90ad2aaf574244a633bb61fa3d7f1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000983-b.b1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Вимога до Замовника
ПП «АК-ІНВЕСТБУД» (далі по тексту Учасник) - прийняв участь у публічній спрощеній закупівлі за предметом : «Капітальний ремонт дороги по провулку Заводський в м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області. ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-04-08-000983-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-000983-b.
За результатом Аукціону Учасником було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну пропозиції - 799 998 грн 00 коп з ПДВ (Сімсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.
Проте, уповноваженою Особою Замовника, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради, код ЄДРПОУ 43978731, Когутяк Інною Володимирівною ( далі по тексту Уповноважена особа), 26 квітня о 09:38 було розміщено протокол № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД» ,оскільки визнано такою, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Уповноваженою особою, в обгрунтування свого рішення, наведено наступні підстави: «ПП «АК-ІНВЕСТБУД» надав в електронному (сканованому вигляді у форматі pdf) в складі своєї пропозиції завірену підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою «Цінову пропозицію», яка не відповідає Додатоку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відсутній п. 1 Цінової пропозиції: «1. Ціна включає в себе всі витрати Учасника.».
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД» , вважаємо, що дане обгрунтування Уповноваженої особи, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, не відповідає дійсності, є неправомірним, так як: Учасником закупівлі, відповідно до Вимог замовника, які викладені в Оголошенні про поведення спрощеної закупівлі : «Учасник повинен надати: «цінову пропозицію» , за формою додаток 3 до оголошення», було надано у складі тендерної пропозиції довідку : «1. Цінова пропозиція», за формою, додаток № 3 до Оголошення, яка вимагалася Замовником.
Відповідно до протоколу Замовника № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД», в якому обгрунтування причини являється: «Відсутності тексту: «Ціна включає в себе всі витрати Учасника» у довідці Учасника : «1. Цінова пропозиція»».
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД», повідомляємо, що у пропозиції Учасника наявна довідка «1. Цінова пропозиція» , в якій присутній текст : «Ціна включає в себе всі витрати Учасника»
Вважаємо, що дане обгрунтування, щодо відхилення нашої тендерної пропозиція є некоректним, та порушує дотримання основоположних принципів, щодо добросовісної конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИКЛАДЕНЕ ВИЩЕ, ПРОСИМО:
1) Скасувати протокол № 23 від 26. 04.2021 року, про відхилення пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД уповноваженою Особою Управління житлово -комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради, код ЄДРПОУ 43978731, Когутяк Інни Володимирівни.
2) Розглянути пропозицію ПП «АК-ІНВЕСТБУД» з вищенаведеними фактами, з дотриманням
основоположних принципів публічних закупівель визначених законом, Відповідно статті 5 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників,
- максимальна економія та ефективність
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
У відповідності (ч.14 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»), Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
У випадку ігнорування даного листа , з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів, суду, аудитслужби та інших уповноважених органів. Відповідно до ч 20 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога До ЗАмовника.pdf 27.04.2021 20:31
Дата подачі:
27.04.2021 20:31
Опис причини скасування:
технічна помилка! відсутність всіх документів до вимоги
Дата скасування:
27.04.2021 20:33