-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (за талонами), код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин)
Завершена
185 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 08:20 - 14.04.2021 14:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Номер:
c513db66889c4c8cb15d5fcff5020d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000135-b.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі –
Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах
партнерських договорах:
"Замовники вимагають наявності в учасників торгів ліцензій на право здійснення
господарської діяльності саме із роздрібної торгівлі пальним (рішення Постійно діючої
адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
від 18.10.2019 № 15022)."
"Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та
пального» здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним
передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної
станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць
роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. "
"Оскільки продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не
передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих
АЗС, у таких суб’єктів господарювання відсутні ліцензії на здійснення діяльності з
роздрібної торгівлі пальним. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через
партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на
роздрібну торгівлю пальним."
"Відтак вимога в тендерній документації щодо наявності саме в учасника ліцензій
на право здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним
обмежує право взяти участь в торгах інших суб'єктів господарювання, зокрема
тим, які мають в наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним."
ВИМАГАЄМО ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ОГОЛОШЕННЯ,ЯКЕ МІСТИТЬСЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ.
Пов'язані документи:
Учасник
- РЕКОМЕНДАЦІЇ АМКУ.pdf 14.04.2021 13:22
Дата подачі:
14.04.2021 13:22
Вирішення:
Шановний учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо.
Дійсно, як ви вірно зазначили, Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон No 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон N 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Даним Законом встановлюються окремі види діяльності в сфері обігу пального, а саме виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Це є різними видами діяльності, які мають різні ліцензійні вимоги та ліцензії.
Враховуючи положення ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом,
а також той факт що наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним невід’ємно пов’язано з наявністю права володіння або користування АЗС, нами вимагається надати документальне підтвердження наявності у учасника права на здійснення певного виду діяльності.
Визначення видів діяльності (що є виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним) дано в ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
В зв’язку з тим, що за умовами даної закупівлі передбачено відпуск пального за талонами з АЗС учасника, що підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, учасники закупівлі мають відповідати вимогам законодавства в цій сфері правовідносин.
Отже, нами встановлено правомірну умову про наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС зазначену в пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, жодних дискримінаційних вимог до Учасника Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація потенційних учасників
Номер:
617ab8e76a3e43f195a4ce5320152633
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-000135-b.a1
Назва:
Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо:
- надання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
13.04.2021 14:36
Вирішення:
Шановний учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне.
Дійсно, як ви вірно зазначили, Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон No 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон N 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Даним Законом встановлюються окремі види діяльності в сфері обігу пального, а саме виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Це є різними видами діяльності, які мають різні ліцензійні вимоги та ліцензії.
Враховуючи положення ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом,
а також той факт що наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним невід’ємно пов’язано з наявністю права володіння або користування АЗС, нами вимагається надати документальне підтвердження наявності у учасника права на здійснення певного виду діяльності.
Визначення видів діяльності (що є виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним) дано в ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
В зв’язку з тим, що за умовами даної закупівлі передбачено відпуск пального за талонами з АЗС учасника, що підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, учасники закупівлі мають відповідати вимогам законодавства в цій сфері правовідносин.
Отже, нами встановлено правомірну умову про наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС зазначену в пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, жодних дискримінаційних вимог до Учасника Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить.
Статус вимоги:
Відхилено