• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (за талонами), код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин)

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 08:20 - 14.04.2021 14:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ

Номер: c513db66889c4c8cb15d5fcff5020d4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-000135-b.c2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорах: "Замовники вимагають наявності в учасників торгів ліцензій на право здійснення господарської діяльності саме із роздрібної торгівлі пальним (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 18.10.2019 № 15022)." "Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. " "Оскільки продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, у таких суб’єктів господарювання відсутні ліцензії на здійснення діяльності з роздрібної торгівлі пальним. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним." "Відтак вимога в тендерній документації щодо наявності саме в учасника ліцензій на право здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним обмежує право взяти участь в торгах інших суб'єктів господарювання, зокрема тим, які мають в наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним." ВИМАГАЄМО ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ОГОЛОШЕННЯ,ЯКЕ МІСТИТЬСЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо. Дійсно, як ви вірно зазначили, Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон No 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон N 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Даним Законом встановлюються окремі види діяльності в сфері обігу пального, а саме виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Це є різними видами діяльності, які мають різні ліцензійні вимоги та ліцензії. Враховуючи положення ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а також той факт що наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним невід’ємно пов’язано з наявністю права володіння або користування АЗС, нами вимагається надати документальне підтвердження наявності у учасника права на здійснення певного виду діяльності. Визначення видів діяльності (що є виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним) дано в ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». В зв’язку з тим, що за умовами даної закупівлі передбачено відпуск пального за талонами з АЗС учасника, що підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, учасники закупівлі мають відповідати вимогам законодавства в цій сфері правовідносин. Отже, нами встановлено правомірну умову про наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС зазначену в пропозиції. Враховуючи вищенаведене, жодних дискримінаційних вимог до Учасника Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація потенційних учасників

Номер: 617ab8e76a3e43f195a4ce5320152633
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-000135-b.a1
Назва: Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо: - надання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам про наступне. Дійсно, як ви вірно зазначили, Законом України від 23 листопада 2018 року N 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон No 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон N 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Даним Законом встановлюються окремі види діяльності в сфері обігу пального, а саме виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Це є різними видами діяльності, які мають різні ліцензійні вимоги та ліцензії. Враховуючи положення ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а також той факт що наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним невід’ємно пов’язано з наявністю права володіння або користування АЗС, нами вимагається надати документальне підтвердження наявності у учасника права на здійснення певного виду діяльності. Визначення видів діяльності (що є виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним) дано в ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». В зв’язку з тим, що за умовами даної закупівлі передбачено відпуск пального за талонами з АЗС учасника, що підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, учасники закупівлі мають відповідати вимогам законодавства в цій сфері правовідносин. Отже, нами встановлено правомірну умову про наявність ліцензій на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС зазначену в пропозиції. Враховуючи вищенаведене, жодних дискримінаційних вимог до Учасника Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить.
Статус вимоги: Відхилено