• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень (заміна вікон) адміністративної будівлі відділу поліції №2 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області за адресою: вул. Олени Пчілки, 19Е в м. Полтава» («Капітальний ремонт приміщень (заміна вікон) адміністративної будівлі Полтавського районного відділення поліції Полтавського відділу поліції ГУНП в Полтавській області за адресою: вул. Олени Пчілки, 19Е в м. Полтава» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Завершена

379 281.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 896.41 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 17:37 - 13.04.2021 01:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування рішення про визначення переможця

Номер: 025d8b36b1674db89c88facfc5c3ce98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-004701-b.a2
Назва: Скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Замовником визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни тендерної пропозиції згідно з обсягами капітального ремонту, визначеного замовником у технічному завданні Додаток 2, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовника, та поточних цін на будівельні матеріали, усіх витрат учасника…». ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надано у складі своєї пропозиції кошторисну документацію, розраховану із застосуванням коефіцієнта для урахування впливу умов виконання будівельних робіт 1,2. Хоча учасник в кошторисній документації не зазначає ні в дефектному акті, ні в локальному кошторисі про застосування даного коефіцієнта, цей факт можливо перевірити в програмному комплексі АВК-5 або сумісному з ним, в якому відповідно до вимог Замовника повинна бути розрахована кошторисна документація. При чому даний коефіцієнт застосований до ВСІХ видів та обсягів робіт. Проте, в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником чітко зазначено, що до п.66 та 67 (розділ «Влаштування внутрішніх відкосів») та п.68-94 (розділ «Пандус») застосовується коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт 1, а не 1,2. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію. Однак, застосовуючи не відповідні до вимог Замовника коефіцієнти для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надано інформаційну довідку № 18 від 15.04.2021р., щодо погодження з вимогами Замовника, передбаченими Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та гарантування повного його виконання відповідно до вимог Замовника. Крім того, у довідці № 15 від 15.04.2021р. учасник підтверджує, що ознайомлений із обсягами робіт та погоджується з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками закупівлі, визначеними Замовником у Додатку 2. 2. Згідно вимоги Замовника, документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Всупереч зазначеній вимозі, ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА», у складі пропозиції, надано Договірну ціну (стор.211-212 пропозиції); Дефектний акт, Локальний кошторис на будівельні роботи, Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, Відомість ресурсів до локального кошторису (стор.214-236); Підсумкову відомість ресурсів (стор.239-247), які містять підпис уповноваженої особи та відбиток печатки лише на останніх аркушах вказаних документів. Розрахунки прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (стор.237-238 пропозиції) взагалі не містять ні підпису, ні відбитку печатки учасника. 3. ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» надано у складі своєї пропозиції копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/16859 від 18.05.2016р., строк дії якого до 17.05.2021р. та Сертифікату відповідності № UA0.YT.051901-20 з терміном дії з 19.05.2020 до 18.05.2021, при цьому, згідно календарного графіку, термін виконання робіт за предметом закупівлі – до 10.06.2021р. Поданим листом-роз’ясненням за вих. № 1 від 19.04.2021р. ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» підтверджено, що строк дії вищезазначених документів не відповідає строку виконання робіт. Додана відповідь ТОВ «МІРОПЛАСТ» стосовно знаходження в процесі виготовлення Сертифікату відповідності та Висновку санітарно-епідеміологічної служби відповідно до укладених договорів не може вважатися як виконання вимоги Замовника, щодо подання відповідних документів. Дані листи носять інформативний характер, не підкріплені копіями договорів, вказаних в даних листах, та не гарантують подання в майбутньому необхідних документів. Зазначені листи не гарантують отримання сертифікату та висновку, що відповідають встановленим вимогам, адже не є документом органу з оцінки відповідності або органу сертифікації, з інформацією щодо відповідності виробу вимогам технічних регламентів. Враховуючи інформацію, наведену вище, зокрема, стосовно того, що пропозиція Учасника ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визначення ПП «ПРОСЕРВІС ОПТІМА» переможцем Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.04.2021 15:41
Вимога
Відкликано скаржником

Перегляд рішення про визначення переможця

Номер: 1149326f2ace46bcaac402d9b3b3b56d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-004701-b.c1
Назва: Перегляд рішення про визначення переможця
Вимога:
Згідно умов тендерної документації: Учасник повинен, протягом доби, після оголошення результатів аукціону, обов’язково підтвердити вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії цінової пропозиції. Зміст цінової пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду. – Переможець аукціону не виконав дану вимогу і не підтвердив вартість, яка вказана в електронній формі оголошення результатів у Аукціону, шляхом прикріплення сканованої копії цінової пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; Згідно поданих документів на підтвердження виконання аналогічних договорів ПП «Просервіс оптіма» надає скан-копії на сторінках: 87-92; 133-134; 137-138; 145; 158-172; 185-189 сс., на яких не можливо ознайомитися з їх змістом. Надані учасником документи не є чіткими, з яких не можливо встановити вартість та вид виконаних робіт згідно довідками КБ-2, отже даний факт свідчить про невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. На підтвердження якісних характеристик металопластикових віконних блоків учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - інформаційну довідку про металопластикові віконні блоки, які будуть встановлюватися на об'єкті замовника, відповідно до характеристик, що надаються. Учасники повинні чітко зазначати найменування металопластикових віконних блоків (марка профілю, фурнітури, формула склопакету тощо), що пропонується для закупівлі; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на ПВХ профіль; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на склопакети; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на фурнітуру; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на виріб; - протокол випробувань на виріб на підставі якого видавався сертифікат відповідності на виріб. У своїй пропозиції ПП «Просервіс оптіма» надає копію Сертифікату відповідності UA0.YT.051901-20 з терміном дії до 18 травня 2021 року та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/16859 від 17 травня 2021 року – подані документи не відповідають умовам тендерної документації, так як згідно календарного графіку, закінчення надання послуг до 10 червня 2021 року, що більше терміну дії сертифікату та висновку ДСЕЕ. Також надання гарантійного листа про отримання таких документів не підтверджує факту отримання виробником саме позитивних висновків та сертифікатів, які вимагаються умовами тендерної документації. Всі учасники мають бути в рівних умовах і надавати чинні документи, тож вимагаємо переглянути рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд", Код ЄДРПОУ:40727214 на Ваші Вимоги про усунення порушення номер вимоги: UA-2021-04-07-004701-b.c1 повідомляємо, що: 1. Технічної можливості додати документи до пропозиції після аукціону у Учасника немає. Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантажені до завершення строку подання пропозиції. Замовником враховано що, пропозиції учасника якого визначено переможцем підписана та оформлена у відповідності до вимог зазначених у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вартість пропозиції після проведення аукціону відповідає вартості яку було надано учасником. 2. Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ПП «Просервіс Оптіма» було надано сканкопії: договорів, актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в, довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та додаткові угоди. Замовником опрацьовано всі надані документи та виявлена відповідність договорів, додаткових угод, актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в, довідка про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та прийняті. 3. Згідно Додатку 2 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» в своїй пропозиції ПП «Просервіс Оптіма» було надано всі необхідні документи. Замовником опрацьовані документи в тому числі Сертифікат відповідності UA0.YT.051901-20 терміном дії з 19 травня 2020 до 18 травня 2021 року, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/16859 від 18 травня 2016р термі дії якого до 17 травня 2021 року (які є на даний час діючі) та враховано при розгляді лист-роз’яснення ПП «Просарвіс Оптіма» від 19.04.2021р. вих.№1 та лист ТОВ «Міропласт» від 19.04.2021р. вих. №43-21 «Відповідь на лист – запит» «На Ваш лист-запит за вих. №01/16-04 від 16.04.2021р.(надалі по тексту- Лист) повідомляємо наступне: Документи, що запитуються Вами у Листі, знаходяться в процесі їх виготовлення на підставі укладених ТОВ «Міропласт» з відповідними організаціями договорів, а саме: Сертифікат відповідності – Договір №2.09-203 від 16.09.2020 р. Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні – Договір № 868 від 25.03.2021р; та будуть отримані у строки, визначені в Договорі, але не пізніше строку закінчення діючих документів». Тому враховуючи, що Приватне підприємство «Просервіс Оптіма» надано найбільш економічно вигідну пропозицію і всі необхідні документи передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та беручи до уваги лист-роз’яснення ПП «Просарвіс Оптіма» від 19.04.2021р. вих.№1 та та лист ТОВ «Міропласт» «Відповідь на лист –запит» від 19.04.2021р. вих. №43-21 ПП «Просервіс Оптіма» - визнано переможцем.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.04.2021 15:41