• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

7 381 592.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 31 617.95 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 00:00 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: 6961074fc6d84697b43794c2977f9c7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.c7
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.5.1 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено необхідність надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, у зразку не вказано, та нам не зрозуміло, які саме технічні характеристики продукції вимагається порівняти? Просимо надати перелік Технічних вимог та характеристик, відносно яких Учасник має надати порівняльні дані пропонуємого товару до постачання окремо по Лоту 1 та Лоту2. В іншому разі просимо Вас виключити вимогу про надання порівняльної таблиці з тендерної документації, як таку, що не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі", є незрозумілою для потенційних учасників тендерної процедури, та такою, що ускладнює можливість підготовки тендерної пропозиції для потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: 405a1ed6303741c2a32634c205b38ee4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.a6
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.5.1 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено необхідність надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, у зразку не вказано, та нам не зрозуміло, які саме технічні характеристики продукції вимагається порівняти? Просимо надати перелік Технічних вимог та характеристик, відносно яких Учасник має надати порівняльні дані пропонуємого товару до постачання окремо по Лоту 1 та Лоту2. В іншому разі просимо Вас виключити вимогу про надання порівняльної таблиці з тендерної документації, як таку, що не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі", є незрозумілою для потенційних учасників тендерної процедури, та такою, що ускладнює можливість підготовки тендерної пропозиції для потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:03
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушень

Номер: 5469f42031fa499fb547b80b75b05f23
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.b5
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.5.1 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено необхідність надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, у зразку не вказано, та нам не зрозуміло, які саме технічні характеристики продукції вимагається порівняти? Крім цього на сторінці 17 ТД Вами надано Додаток А виключно по Лоту №2. Тобто Вами вимагається надати порівняльну таблицю виключно за Лотом №2 за номінальною товщиною вкладишів, та не потрібно надавати порівняльну таблицю за Лотом №1? Просимо надати перелік Технічних вимог та характеристик, відносно яких Учасник має надати порівняльні дані пропонуємого товару до постачання окремо по Лоту 1 та Лоту2. В іншому разі просимо Вас виключити вимогу про надання порівняльної таблиці з тендерної документації, як таку, що не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі", є незрозумілою для потенційних учасників тендерної процедури, та такою, що ускладнює можливість підготовки тендерної пропозиції для потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: за власним бажанням
Дата скасування: 30.04.2021 13:04
Вимога
Залишено без розгляду

Лист

Номер: 32348e5b7fbb464da23ec5deb434ec6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.c4
Назва: Лист
Вимога:
Просимо розглянути листа по суті.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У Замовника відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:03
Вимога
Залишено без розгляду

Лист

Номер: 1d4142721fb441daaebbf0b29b6a5a8f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.c3
Назва: Лист
Вимога:
Просимо Вас розглянути листа по суті.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У Замовника відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:03
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних порушень

Номер: 40d32e31d26349e9bd1496629f1fb4b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних порушень
Вимога:
Згідно п.4.3 Додатку 2 ТД вимагається надати: Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного) укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару в період з 2018 по 2020 роки, а саме копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло, виходячи з чого Вами вимагається наявність аналогічного договору саме в період з 2018 по 2020 роки, а не наприклад, 2016-2021, або виключно 2021, тощо. Також не зрозуміло, чому саме Вами вимагається надання копій податкових накладних на загальну суму не менше, ніж 30% від очікуваної вартості предмету закупівлі, а не наприклад, 25%, або 40%, або 50%, 70%, тощо. Вважаємо, що вищезазначена вимога, щодо встановлення вартості послуг за аналогічним договором на рівні не менше 30% від очікуваної вартості предмета Закупівлі є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на сумму: 7 381 592,94 грн. * 30% = 2 214 477,88 грн. При цьому даний досвід має бути підтверджений не лише сумою 2 214 477,88 грн., а ще і в окреслений період – з 2018 по 2020 роки, тобто виключно протягом 3-х років. Скаржник має досвід виконання великої кількості аналогічних предмету Закупівлі договорів в період з 2017 по 2021 роки, але не має виконаних договорів на суму, що дорівнює, або перевищує 2 214 477,88 грн. Виграти тендер на таку суму мають можливість лише великі учасники ринку, що значно обмежує кількість потенційних учасників у даній процедурі закупівлі. Підкреслюємо, що згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому законом не передбачено встановлення порогової суми, на яку Замовник має право вимагати підтвердження аналогічних договорів, та період, у який ці договори повинні бути виконані. Згідно п.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», лише у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Дискримінаційність даної вимоги також підтверджено тим фактом, що у разі, якщо учасник має виконаних аналогічних договорів, наприклад, на суму 2 214 000,00 грн., при цьому такий учасник також не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, тобто така вимога є повністю дискримінаційною, та такою, що суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що дана вимога вже оскаржувалась в 2021 році в Антимонопольному комітеті України за процедурою закупівлі АТ "Українська залізниця", посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-25-006256-a, номер скарги: UA-2021-02-25-006256-a.a1, та вже було винесено рішення щодо неправомірності даної вимоги, та Замовник в особі Філії "УЗШК" АТ "Українська залізниця" змушений був усунути дану вимогу, як таку, що не відповідає ЗУ «Про публічні заупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: виключити з тендерної документації вимогу щодо надання документів, що підтверджують постачання товару в період з 2018 по 2020 роки, а саме копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше, ніж 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Замовником внесено зміни в п. 4.3 Додатку №2 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Розяснення щодо досвіду використання

Номер: bf4c8357074b48128c8b5874b2fbbfb1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-003870-b.a1
Назва: Розяснення щодо досвіду використання
Вимога:
Просимо надати роз’яснення сословно п.4.3. ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного», зокрема, яка саме очікувана вартість мається на увазі: -очікувана вартість даної процедури; -очікувана вартість за лотом, за яким подається пропозиція; -очікувана вартість аналогічного договору, який вказується у довідці про досвід виконання аналогічних договорів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Замовником внесено зміни в п. 4.3 Додатку №2 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено