-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Меблі для гуртожитку різну ДК 021:2015:39140000 – 5 Меблі для дому
Торги відмінено
53 995.00
UAH з ПДВ
Скарга
Виконана замовником
Щодо неправомірних дій Замовника
Номер:
fbee88be125445649bfcecc91b4ac2ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-003799-b.c1
Назва:
Щодо неправомірних дій Замовника
Скарга:
СКАРГА
прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАРІ» під час проведення переговорної процедури (скороченої) закупівлі Меблі для гуртожитку різну ДК 021:2015:39140000 – 5 Меблі для дому
Підставою для подання скарги є дії Замовника, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та законні права та інтереси Скаржника.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі зазначено: «У зв’язку з призупиненням та оскарженням до АМКУ закупівлі UA-2021-03-05-000435-a, номер скарги UA-2021-03-05-000435-a.c3, на рішення замовника щодо закупівлі ДК 021:2015:39140000-5 Меблі для дому (Меблі для гуртожитку різна) очікувана вартість закупівлі - 270000 гривень з ПДВ, у зв’язку з нагальною потребою здійснити закупівлю меблів для гуртожитку. Уповноважена особа вважає за потрібне здійснити переговорну процедуру(скорочену) в обсязі, що не перевищує 20 % від очікуваної вартості тендера, а саме на суму 53995 грн.»
Процедуру відкритих торгів UA-2021-03-05-000435-a по предмету закупівлі ДК021:2015:39140000-5 Меблі для дому(Меблі для гуртожитку різна) на яку посилається Замовник оголошено 05.03.2021 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-05-000435-a. Термін поставки товару по даній процедурі визначено до 31.12.2021.
Пропозиції по зазначеній процедурі подали 5 учасників: ФОП Головко О.А., ТОВ «Новий Лад», ТОВ «АРМАРІ», ФОП Самарський С.І., ПП «Комунсервіс-2007».
Уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій розміщено в системі «ПРОЗОРРО» Протокол 33 від 24.03.2021 щодо прийняття рішення про визначення переможця та намір укласти договір ТОВ «НОВИЙ ЛАД».
Скаржник не погодившись з зазначеним рішенням подав 02.04.2021 о 12:33 до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення (далі – АМКУ) скаргу № UA-2021-03-05-000435-a.c3.
Рішення органу оскарження щодо прийняття до розгляду скарги опубліковано в системі «ПРОЗОРРО» 07.04.2021 о 10:03. Розгляд скарги призначено на 15.04.2021 о 17:00. Виходить, що після розгляду скарги на виконання умов поставки по зазначеній процедурі залишається більше 8 місяців (245 днів).
Пояснення на вимогу АМКУ по зазначеній процедурі Замовник надав 08.04.2021.
В той же час Замовник не дочекавшись рішення АМКУ щодо прийняття чи не прийняття скарги до розгляду публікує 05.04.2021 о 09:25 річний план щодо проведення переговорної процедури (скороченої) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-003799-b. Що є на нашу думку грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником 07.04.2021 розміщено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-04-07-003799-b та розміщеного протоколу про визначення переможця № 39 від 07.04.2021.
Вважаємо, що Замовником дана переговорна процедура (скорочена) закупівлі проводиться з грубим порушенням вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, а її проведення порушує наші права та законні інтереси:
Замовником визначено іншу узагальнену та конкретну назву предмету закупівлі та інші технічні характеристики товару. А значить є новим предметом закупівлі до якого не може бути застосована ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» з обґрунтуванням зазначеним Замовником.
Правовою нормою, передбаченою пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником ЯК ВИНЯТОК у разі, якщо у замовника ВИНИКЛА НАГАЛЬНА ПОТРЕБА здійснити закупівлю у разі, зокрема, оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Однак Замовником не зазначено та проігноровано той факт, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури НЕОБХІДНО ВКАЗАТИ посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування даної процедури.
Звертаємо увагу, що в оголошені про проведення переговорної процедури (скороченої) та в протоколі №39 від 07.04.2021 про визначення переможця строк поставки товару до 31.12.2021 це більше 8-ми місяців з можливого дня укладення договору.
Зазначені факти свідчать, що ніякої виняткової та нагальної потреби не має в застосуванні п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Замовником вказано, що переговорна процедура (скорочена) нібито розпочата на триваючий тендер (відкриті торги - UA-2021-03-05-000435-a).
ТОВ «АРМАРІ» є учасником даного триваючого тендеру UA-2021-03-05-000435-a, та претендує на перемогу. Тобто, наше товариство мало повне право прийняти участь у переговорній процедурі (скороченій) UA-2021-04-07-003799-b. Однак запрошення від замовника не надійшло. В діях Замовника вбачається дискримінаційне та упереджене ставлення до Нашого підприємства як Учасника. Порушено Наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права та можливість реалізовувати власну господарську діяльність в повному обсязі.
Підбиваючи підсумки, обґрунтовано вважаємо, що Замовник вчинив низку порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, а саме:
- безпідставне та неправомірно застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі;
- не запросив взяти участь в переговорній процедурі ТОВ «АРМАРІ», що вплинуло на об’єктивність визначення переможця закупівлі;
- порушення Замовником вимог частин 1, 2 та 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» також вплинули на об’єктивність визначення переможця закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та інші зловживання;
- рішення (дії) Замовника, зокрема, в частині обрання ним переможця закупівлі, вчинені з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», які неможливо усунути;
Беручи до уваги вище зазначене та норми частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен відмінити переговорну процедуру (скорочену) UA-2021-04-07-003799-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 39 від 07.04.21 р. Переговорна Переможець.pdf 12.04.2021 11:47
- 2 Скарга.docx 12.04.2021 11:47
- 1 Скарга.pdf 12.04.2021 11:47
- sign.p7s 12.04.2021 19:26
- рішення від 14.04.2021 № 7823 + лист Замовнику.pdf 15.04.2021 13:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2021 № 8939.pdf 26.04.2021 16:36
- рішення від 23.04.2021 № 8939.pdf 28.04.2021 19:13
- Пояснення АМКУ по скарзі Меблі для гуртожитку 19.04.2021 17:09
- Пояснення АМКУ по скарзі Меблі для гуртожитку 19.04.2021 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2021 19:19
Дата розгляду скарги:
23.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2021 13:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2021 19:13
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2021 09:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Замовником рішення АМКУ №8939-р/пк-пз щодо відміни закупівлі.