-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Завершена
306 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 534.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 534.50 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 14:32 - 20.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
Номер:
287df5f6ba144f718913501b5d4f7e26
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-002202-b.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- Відпуску палива ВИКЛЮЧНО по паливним талонам та/або скретч-карткам єдиного уніфікованого зразка які мають прийматися на усіх АЗС, що зазначені учасником в тендерній пропозиції.;
- Надання паливних талонів та/або скретч-карток ВИКЛЮЧНО з безстроковим терміном дії;
- Надання довідки/листа тощо ВИКЛЮЧНО від емітента* (власника) паливних талонів та/або скретч-карток, які запропоновані Учасником як зразок у своїй тендерній пропозиції, з інформацією про те, що емітент гарантує надання Учаснику для його подальшої реалізації Замовнику цих торгів паливних талонів та/або скретч-карток номіналом по 10л або, 15л або 20л. Довідка/лист тощо повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву Замовника даної закупівлі, кількість товару, що пропонується до постачання, а також повинно бути вказано гарантійний строк паливних талонів та/або скретч-карток, (паливні талони та/або скретч-картки повинні бути безстрокові). Емітент* паливних талонів та/або скретч-карток в розумінні Замовника даної закупівлі - це організація, яка випускає цінні папери, а саме паливні талони та/або скретч-картки для своєї діяльност.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
13.04.2021 10:50
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Вимога буде частково задоволена. Відповідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги, зокрема:
3.4. Паливні талони та/або скретч-картки єдиного уніфікованого зразка мають прийматися на усіх АЗС, що зазначені учасником в тендерній пропозиції.
3.5. Термін дії паливних талонів та/або скретч-карток безстроковий.
3.7. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку/лист тощо від емітента* (власника) паливних талонів та/або скретч-карток, які запропоновані Учасником як зразок у своїй тендерній пропозиції, з інформацією про те, що емітент гарантує надання Учаснику для його подальшої реалізації Замовнику цих торгів паливних талонів та/або скретч-карток номіналом по 10л або, 15л або 20л. Довідка/лист тощо повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву Замовника даної закупівлі, кількість товару, що пропонується до постачання, а також повинно бути вказано гарантійний строк паливних талонів та/або скретч-карток, (паливні талони та/або скретч-картки повинні бути безстрокові). Емітент* паливних талонів та/або скретч-карток в розумінні Замовника даної закупівлі - це організація, яка випускає цінні папери, а саме паливні талони та/або скретч-картки для своєї діяльності.
Встановлення єдиного уніфікованого зразка паливним талонам та/або скретч-карткам, які мають прийматися на усіх АЗС, що зазначені учасником в тендерній пропозиції, обґрунтовано тим, що під час проведення закупівель дизельного палива недобросовісні Учасники часто занижують ціни та як наслідок пропонують товар дешевшої мережі АЗС з гіршою якістю пального, що негативно впливає на транспортні засоби замовника та призводить до постійного підвищення цін, що в свою чергу призводить до не раціонального використання бюджетних коштів.
Враховуючи складну епідеміологічну ситуацію в країні, а саме наявність коронавірусної інфекції COVID-19 та особливості діяльності Замовника, в тендерній документації також встановлено вимогу щодо терміну дії паливних талонів та/або скретч-карток – безстроковий з метою забезпечення безперебійного постачання дизельного палива. Адже у Замовника немає гарантій щодо обміну таких паливних талонів та/або скретч-карток Учасником на нові в разі закінчення їх терміну дії, що може призвести до дострокового розірвання договору і замовнику потрібно буде витрачати час і кошти для проведення нової процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, встановлені вимоги гарантують належне та своєчасне виконання зобов’язань за договором та забезпечать ефективне і раціональне використання бюджетних коштів.
Щодо вимоги «надання довідки/листа тощо ВИКЛЮЧНО від емітента* (власника) паливних талонів та/або скретч-карток, які запропоновані Учасником як зразок у своїй тендерній пропозиції, з інформацією про те, що емітент гарантує надання Учаснику для його подальшої реалізації Замовнику цих торгів паливних талонів та/або скретч-карток номіналом по 10л або, 15л або 20л. Довідка/лист тощо повинна містити ідентифікатор закупівлі, назву Замовника даної закупівлі, кількість товару, що пропонується до постачання, а також повинно бути вказано гарантійний строк паливних талонів та/або скретч-карток, (паливні талони та/або скретч-картки повинні бути безстрокові). Емітент* паливних талонів та/або скретч-карток в розумінні Замовника даної закупівлі - це організація, яка випускає цінні папери, а саме паливні талони та/або скретч-картки для своєї діяльност.» замовником в цій частині будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено