-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39140000-5 «Меблі для дому» (Комплект меблів для їдальні)
Завершена
122 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 13:36 - 13.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога внесення змін до документації
Номер:
fbcb883c672f48fdb5b6cde3174c8cf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-006944-a.b1
Назва:
Вимога внесення змін до документації
Вимога:
Замовник в Додатку № 1 до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» п.1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження якості товару», вимагає надання скан- копії Сертифікату відповідності продукції.
З 1 січня 2018 року обв’язкова сертификація скасована Декретом Кабинету Міністрів України №46-93. Таким чином, на даний час обов’язковими являються вимоги Технічних регламентів, під дію яких підпадає предмет цієї закупівлі. Таким чином для постачальника (виробника) обов’язковою являється вимога оформлення Декларації відповідності.
Прохання прибрати цей пункт із оголошення, який виписаний під конкретного учасника, для унеможливлення дискримінації інших учасників закупівлі
В п.3,п.4 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження якості товару», замовник вимагає надання скан- копії з оригіналу сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника (складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та скан- копію з оригіналу на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника (складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Ортимання сертифікатів по стандартам ISO 9001 ( система управління якістю) та ISO 14001 (екологічний менеджмент) не являється обов’язковим, та відноситься до добровільної процедури сертифікації, яку може провести підприємство (виробник).
Прохання прибрати дані пункти із оголошення, які виписані під конкретного учасника, для унеможливлення дискримінації інших учасників закупівлі .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 12.04.2021 23:50
Дата подачі:
12.04.2021 23:50
Вирішення:
Шановний Учасник. За результатом опрацювання Вашого звернення з вимогою за номером: UA-2021-04-07-006944-a.b1, повідомляємо наступне.
Перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження якості товару визначений у Додаток № 1 до «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель». Серед іншого, зазначений перелік містить такі документи: Скан- копія з оригіналу сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника (складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Скан- копія з оригіналу на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону та повинен відповідати адресі зареєстрованих потужностей учасника (складського приміщення), які вказані у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Частиною 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тож, Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Зазначені Сертифікати підтверджують відповідність Учасника вимогам відповідного ДСТУ. Отримати зазначені сертифікати якості може будь-яке підприємство, установа, організація тощо, що працює у відповідності до стандартів ISO, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною. Водночас, Учасник, що звернувся з вимогою про усунення порушення не зазначав про неможливість отримання ним сертифікатів ДСТУ ISO, які вимагає Замовник.
Звертаємо увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, вбачається, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вищевикладеного, вимоги Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Зважаючи на відсутність порушень з боку Замовника статті 5 та частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Учасника є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Статус вимоги:
Відхилено