-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт заміна вікон у приміщеннях навчального корпусу : у кабінетах № 204 ,№,206, 209, №211, №213, №301, №306, №307, №308, майстерня личкування виробів , майстерня № 2
Завершена
625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 375.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 9 375.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 12:42 - 19.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо рішення Замовника
Номер:
ae6ab98528d94c07ac368648b932d344
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-005897-a.c4
Назва:
Щодо рішення Замовника
Скарга:
Щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s 13.05.2021 21:36
- Скарга.pdf 13.05.2021 21:36
- Додатки.rar 13.05.2021 21:36
- Скарга.doc 13.05.2021 21:38
- Рішення від 17.05.2021 № 10726 + лист Замовнику.pdf 18.05.2021 10:23
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27.05.2021 № 9678.pdf 27.05.2021 18:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 № 12922.pdf 09.06.2021 20:46
- Рішення від 08.06.2021 № 12922.pdf 11.06.2021 18:40
- Пояснення Лист №117 від 19,05,2021.docx 19.05.2021 11:24
- Лист №117 від 19,05,2021 р. (пояснення ).PDF 19.05.2021 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 11:37
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 10:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2021 18:40
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2021 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відпоідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.06.2021 №12922-р/пк-пз
Вимога
Вирішена
Щодо вимог Замовника
Номер:
21eb30262c2248bca81e3ea8e7ee4cf5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-005897-a.b2
Назва:
Щодо вимог Замовника
Вимога:
Окрім того, повідомляю що "взуализація" завантажена теж не правильно, у файлі відсутня сторінка 8, і двічі завантажена сторінка 9 та 10. Вимагаємо виправити дану невідповідність.
Також вимагаємо надати пояснення, чому ТД має два дефектних акти? Просимо залишити один дефекний акт, а інший - видалити зі складу ТД.
Чому в технічних вимогах нічого не вказано про проектування, якщо ви вимагаєте наявність проектанта?
Чому в технічних вимогах нічого не вказано про пожежну частину, якщо ви вимагаєте дозвіл і довідки від ДСНС?
Чому в технічних вимогах нічого не вказано про гірничі електромеханічні роботи, якщо ви вимагаєте гірниче обладнання?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2021 09:05
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за ваше зауваження , в новій редакції ТД та ВІЗУАЛІЗАЦІЇ помилки усунули.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо вимог Замовника
Номер:
3816a38d516347f98d5c7da9eb720001
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-005897-a.a1
Назва:
Щодо вимог Замовника
Вимога:
Вимога про усунення порушень
1. У формі цінова пропозиція зазначено мілким шрифтом в кінці – «Переможець зобов’язаний у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, привести вартість тендерної пропозиції у відповідність до ціни пропозиції, визначеної за результатами електронного аукціону. ** Якщо Учасник є платником ПДВ. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об’єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують»
Зазначаємо, що у строк п’яти днів «ПРИВОДИТИ» цінову пропозицію нікуди не потрібно, оскільки згідно ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» пропозиція подається всього лише один раз, тобто при першій подачі. Просимо Замовника змінити цю вимогу.
2. Згідно п 6.8. «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої ст.17 Закону, а саме…» - просимо змінити на «десять днів»
3. Замовник вимагає «У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів» Як електронний документ може бути роздрукованим, і що є його атрибутом?» просимо змінити дану вимогу, або прибрати її
4. Замовник вимагає в учасника документи, які підтверджують наявність приладів для вимірювання опору заземлення, опору, тощо (омметр, мегомметр, тощо); пристрою для проведення вхідного контролю пожежних сповіщувачів.
Зазначаємо, що згідно з закупівлею проводиться Поточний ремонт заміни вікон, навіщо учаснику мегомметр, який використовується для гірничих електромеханічних робіт? Просимо прибрати цю вимогу.
5. Замовник вимагає наявність в штаті учасника інженера-проектувальника на проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки. Що вказаний інженер проектувальник буде проектувати, згідно технічного завдання? Просимо пояснити, або прибрати дану вимогу.
6. Замовником вимагається наявність в учасника « електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів, або електромонтажник) та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики))». Поясніть будь ласка, навіщо вам вказані працівники, або приберіть дану вимогу.
7. Замовник вимагає надання « Оригінал або копію акту прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію (або акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту), підписаного представником замовника робіт, представником монтажної (монтувальної) організації та третьою стороною». Яке відношення протипожежний захист має до монтажу вікон? Просимо прибрати дану вимогу.
8. Замовник вимагає « Оригінал або копію позитивного висновку ДСНС України (або територіального органу ДСНС України чи підпорядкованого підрозділу) про відповідність проектної документації вимогам нормативних документів, до наданого аналогічного договору.» Навіщо вам це? Просимо прибрати дану вимогу.
9. Замовник вимагає надання « Оригінал або копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (документ повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій). Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати оригінал або копію наказу ДСНС України з інформацією про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;» Повідомляємо замовника про те, що роботи протипожежного призначення в дефектному акті не зазначаються, тому просимо прибрати дану вимогу.
10. Замовник вимагає надання учасником «Копія ліцензії Учасника торгів на право виконання робіт з додатками, або пояснення з Розрахунком класу наслідків.» ВИ пр яке пояснення розрахунку класу наслідків? Це при проектуванні потрібно, а не при наданні послуг на встановлення вікон. Просимо прибрати дану вимогу.
11. Замовник вимагає надання «Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»); Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документа, виданий органом сертифікації.» На підставі якого «діючого на даний час нормативного документа» повинні бути видані ISO? Дані сертифікати ISO не мають відношення до предмета закупівлі взагалі. Просимо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 23:12
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за ваше зауваження , в новій редакції ТД помилки усунули.
Статус вимоги:
Задоволено