• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт санвузлів будівлі Ужгородської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов по наб. Київська, 16

Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад

Торги не відбулися

733 391.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 333.91 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 12:38 - 13.04.2021 12:33
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування неправомірного рішення від 26.04.2021

Номер: 3d360e15e6ab44d38443472d5e46d5c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005789-a.a2
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного рішення від 26.04.2021
Вимога:
Щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель: неправомірне відхилення Шановний Замовнику! ФОП Ганусич Іван Михайлович є Учасником спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт санвузлів будівлі Ужгородської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов по наб. Київська, 16», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005789-a (далі – процедура закупівлі). Протоколом від 26 квітня 2021 року пропозицію ФОП Ганусич І.М. відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З аргументацію відхилення Учасник не погоджується, оскільки відхилення є неправомірним, зокрема враховуючи наступне: - Згідно п. 38 частини першої ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» сертифікат відкритого ключа – це електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. - Згідно абзацу другого п.3 ч.2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), за якими здійснено її державну реєстрацію. - Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Враховуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу, що для фізичної особи-підприємця Законом встановлено обов’язок зазначення ПІБ і не міститься вимоги щодо зазначення статусу фізичної особи-підприємця (наявність чи відсутність такої інформації не може впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованого електронного підпису). А отже, відхилення пропозиції ФОП Ганусич І.М. є неправомірним, незаконним та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. До вимоги також додаємо лист Міністерства цифрової трансформації України, що є уповноваженим органом з питань діяльності у сфері електронних довірчих послуг, де зокрема міститься роз’яснення щодо електронного підпису фізичної особи-підприємця. ПРОШУ: Відмінити рішення від 26 квітня 2021 року про відхилення пропозиції ФОП Ганусич І.М. по предмету: «Капітальний ремонт санвузлів будівлі Ужгородської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов по наб. Київська, 16», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005789-a, розглянути пропозицію ФОП Ганусич І.М. згідно вимог закону та завершити процедуру згідно вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, Учасник буде змушений звертатись за захистом свої прав у судовому порядку.
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо відміни рішення від 26.04.2021 про неправомірне відхилення

Номер: fbae2002e80c486aacc852b449975aa8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005789-a.a1
Назва: Вимога щодо відміни рішення від 26.04.2021 про неправомірне відхилення
Вимога:
Щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель: неправомірне відхилення Шановний Замовнику! ФОП Ганусич Іван Михайлович є Учасником спрощеної процедури закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт санвузлів будівлі Ужгородської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов по наб. Київська, 16», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005789-a (далі – процедура закупівлі). Протоколом від 26 квітня 2021 року пропозицію ФОП Ганусич І.М. відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З аргументацію відхилення Учасник не погоджується, оскільки відхилення є неправомірним, зокрема враховуючи наступне: - Згідно п. 38 частини першої ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» сертифікат відкритого ключа – це електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. - Згідно абзацу другого п.3 ч.2 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), за якими здійснено її державну реєстрацію. - Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можуть містити інші ідентифікаційні дані фізичних або юридичних осіб, необов’язкові додаткові спеціальні атрибути, визначені у стандартах для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. Ці атрибути не повинні впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованих електронних підписів. Враховуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу, що для фізичної особи-підприємця Законом встановлено обов’язок зазначення ПІБ і не міститься вимоги щодо зазначення статусу фізичної особи-підприємця (наявність чи відсутність такої інформації не може впливати на інтероперабельність і визнання кваліфікованого електронного підпису). А отже, відхилення пропозиції ФОП Ганусич І.М. є неправомірним, незаконним та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. До вимоги також додаємо лист Міністерства цифрової трансформації України, що є уповноваженим органом з питань діяльності у сфері електронних довірчих послуг, де зокрема міститься роз’яснення щодо електронного підпису фізичної особи-підприємця. ПРОШУ: Відмінити рішення від 26 квітня 2021 року про відхилення пропозиції ФОП Ганусич І.М. по предмету: «Капітальний ремонт санвузлів будівлі Ужгородської спеціалізованої школи №5 з поглибленим вивченням іноземних мов по наб. Київська, 16», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005789-a, розглянути пропозицію ФОП Ганусич І.М. згідно вимог закону та завершити процедуру згідно вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У випадку відмови Замовника у задоволенні вимоги, Учасник буде змушений звертатись за захистом свої прав у судовому порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.