• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

на предмет закупівлі: код за ДК021:2015 – 24930000-2 – «Фотохімікати»

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 12:29 - 13.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін в Документацію для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель

Номер: dced4d1114c64311be01822e503f6d0b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005641-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Документацію для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Замовником вказано про те, що «Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть», разом з тим Змовником зазначено найменування проявників та фіксажів Кровлекс з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005641-a). Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву проявників та фіксажів без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документацію для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005641-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів проявників та фіксажів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Хмільницька центральна лікарня» Хмільницької міської ради розглянуто вашу вимогу подану на закупівлі згідно коду за ДК021:2015 – 24930000-2 – «Фотохімікати», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-07-005641-a. Уповноважена особа КНП «Хмільницька центральна лікарня» Хмільницької міської ради, під час формування Закупівлі, керувалася Законом України «Про публічні закупівлі» у новій редакції від 19.04.2020 року, а саме Статтею 14 «Спрощені закупівлі». Відповідно до розділу 3 п.п.2-3 Замовник визначив технічні, якісні характеристики на предмет закупівлі, сформував предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та досвіду використання (застосування) товару, які викладено в Додатку №1 оголошення про закупівлі. Відповідно до Статті 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Проте, зазначення аналогів під час проведення Спрощеної закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Щодо вашого зауваження про, нібито, намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, чи його представників та зауваження кола потенційних учасників. Зауважу, що предмет закупівлі формувався виключно з досвіду використання (застосування) даного виду товару, як вже зазначено в абз.2 даної відповіді, а даний товар є у вільному доступі, а відповідно може постачатися будь яким потенційним учасником. Отже, відповідно до викладеного вище, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель при формуванні Закупівлі, Стаття 14 розділи 1 – 6, в тому числі й при формуванні медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а тому немає жодних законних підстав для задоволення вашої вимоги. Уповноважена особа Ручка Ю.Ю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.04.2021 09:10