• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку» (код 75240000-0 за ДК 021:2015 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»)

Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення

Завершена

993 888.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 12:06 - 13.04.2021 12:30
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування дискваліфікації

Номер: 4c802b128f7c48be925a2df100ab7732
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.b9
Назва: Вимога щодо скасування дискваліфікації
Вимога:
Замовник необгрунтовано дискваліфікував пропозицію нашої компанії
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відмовити у задоволенні вимог звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

мінімальний досвід

Номер: 41cc24945eda4de4ad63f4024fe6950b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.c8
Назва: мінімальний досвід
Вимога:
В Додатку 5 до оголошення , в п.7 вказано , що до несення служби залучати досвідчених працівників не менше 19, з досвідом роботи в охороні не менше трьох років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг, пов’язаних з охороною державної та іншої власності, надання послуг з охорони громадян, які мають: документи, які підтверджують проходження ними обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду та підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника дійсні на весь період надання послуг, документи про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка. Враховуючи, що Замовник відноситься до об’єктів критичної інфраструктури , який повинен бути мінімальний досвід охоронників в робітничій кваліфікації охоронника третього розряду. Просимо внести зміни до оголошення спрощеної процедури закупівлі та конкретизувати дане питання.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У оголошення про спрощену закупівлю вносяться зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо транспорту реагування

Номер: f2e00ff039a24c999ca52dbefe7cc86a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.b7
Назва: щодо транспорту реагування
Вимога:
В Додатку 5 до оголошення , в п.3вказано, що учасник повинен мати не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку. На підтвердження наявності транспорту реагування надати: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів з записом у графі "Тип транспортного засобу" - "Спеціальний" або "Спеціалізований"; фотографії транспорту реагування з чіткою видимістю номерних знаків, кольорографічних схем та встановлених спеціальних світлових сигналів завірені підписом та печаткою Учасника; довідки про перебування транспорту реагування на військовому обліку ( Постанова КМУ від 17.06.2015 р. № 405); дозволи на встановлення спеціальних світлових пристроїв. Просимо внести зміни до оголошення спрощеної процедури закупівлі та конкретизувати яка інформація повинна бути зазначена в довідці про перебування транспорту реагування на військовому обліку у відповідності до Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 405.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Внесено зміни в п.3 Додатку 5 до оголошення про спрощену закупівлю
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

підтвердження досвіду

Номер: 87c042bece1740ed96fb9ca09d59b41c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.b6
Назва: підтвердження досвіду
Вимога:
Згідно ст.16 Закону України про публічні закупівлі , Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Просимо внести зміни до оголошення спрощеної процедури закупівлі та зазначити, якими документами Учасник повинен підтвердити наявність досвіду надання послуг за предметом закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

термін ійсності документів

Номер: 08855a0a53264dcebb50ca690a4185ec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.b5
Назва: термін ійсності документів
Вимога:
Доброго дня. Відповідно до Додатку №5 до оголошення, вказано , що до несення служби залучати досвідчених працівників не менше 19, з досвідом роботи в охороні не менше трьох років, які відповідають кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг, пов’язаних з охороною державної та іншої власності, надання послуг з охорони громадян, які мають: документи, які підтверджують проходження ними обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду та підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника дійсні на весь період надання послуг, документи про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка. Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» у розділі «Кадрові вимоги» зазначено вичерпний перелік документів обов’язкових для провадження охоронної діяльності. Відповідно до Пункту 17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. З огляду на вище зазначене, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з чітким переліком документів які Учасник повинен долучити до своєї пропозиції на відповідність кваліфікованого критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням терміну дійсності даних документів, зокрема документу, який підтверджує, що такі особи не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Внесені будуть зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо транспорту

Номер: 072efe8c8d464f5c9e1b999b610da653
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.c4
Назва: щодо транспорту
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до Додатку №5 до оголошення, зазначено, виконавець повинен забезпечувати виклик групи швидкого реагування безпосередньо на «Об'єкт» 24 години на добу, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу ГШР протягом не більше 15 хвилин. Виконавець повинен посилювати пости в нештатних ситуаціях за вказівкою Замовника або службовою необхідністю, при цьому охоронці груп посилення повинні бути екіпіровані спецзасобами. Виходячи з вище наведеного просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з метою чіткого зазначення мінімальної кількості службового транспорту, який повинен мати Учасник для посилення постів в нештатних ситуаціях і контролю несення служби та яким чином повинен проводитись медичний огляд водіїв ГШР та водіїв службового транспорту для посилення постів та контролю несення служби .
Вирішення: Вносяться зміни в п.3 Додатку 5 до оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Питання щодо форми закупівлі

Номер: 29b2b3e8dca941449b6dcc99b908f84f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.c3
Назва: Питання щодо форми закупівлі
Вимога:
Ви проводите закупівлю на послуги і керуєтесь ЗУ "Про публічні закупівлі". Стаття 3 Даного закону визначає: Сфера застосування Закону 1. Цей Закон застосовується: 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Ви ж є комунальним підприємством і використовуєте кошти держави, тоді чому Ви проводите спрощену закупівлю, якщо закуповуєте послуги і їх вартість більше 200 тис. гривень? Чому Ви не проводите відкриті торги? Щоб уникнути оскаржень в АМКУ?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником вирішено заявнику відмовити у задоволенні вимог звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо КЕП

Номер: 390597f806cb4e42874c310d4b4bcff7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.c2
Назва: Вимога щодо КЕП
Вимога:
4. Шановний Замовнику. В розділі 17 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті 4 зазначено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону “Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у п. 23 оголошення та дані створюються, та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 7 листопада 2018 року набув чинності Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги». В Законі введено поняття кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Протягом двох років з моменту набуття чинності Закону діяв перехідний період, під час якого платники податків могли використовувати ЕЦП, а після закінченню строку дії змінювати їх на КЕП. При цьому, ключі, отримані у КНЕДП ЦСК “Україна” після 7 листопада 2018 року, відповідають вимогам Закону № 2155. Ці ключі і є КЕП, які надалі можуть використовуватися для подання звітності, електронного документообігу та ідентифікації на державних порталах. У Постанові № 749 КМУ зазначені вимоги щодо використання КЕП в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності (далі держустановах) виключно на захищених носіях. Постанова набула чинності 7 листопада 2018 року, тому держустанови зобов’язані зберігати ключі на захищених носіях. Комерційні організації можуть і надалі використовувати ключі, які були отримані після 7.11.2018 року та зберігаються не на захищених носіях. Така можливість визначена постановою КМУ №193 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”. Згідно даної постанови , дані ключі діють до 31 грудня 2021 року. Виходячи з вище викладеного, просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з зазначенням типу носія та типу підпису кваліфікованого електронного підпису яким повинен Учасник підписати свою пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Заявнику відмовити у задоволенні вимог звернення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

технічна специфікація

Номер: 7c9d00270bc34e6ca6b39f399197b635
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-005172-a.a1
Назва: технічна специфікація
Вимога:
Доброго дня. В Додатку №5 до оголошення зазначена таблиця з назвою : « Технічна специфікація». В третій графі вказано : « найменування послуги ( напрямок навчання).» Просимо роз’яснити , що мається на увазі під – напрямком навчання , а у разі технічної описки внести зміни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В оголошення внесуться зміни (напрямок навчання буде удалено з графи Технічної специфікації ДОДАТОКу 5 до оголошення)
Статус вимоги: Задоволено