• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Заготовка зубчатого колеса диам. 1015 ТУ У 27.1-4-546-2002 , сталь 55 легірована

Торги відмінено

1 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2017 15:51 - 14.04.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Протокол відхилення пропозицій конкурсних торгів (без номера та без дати)

Номер: 6159b278f74540b787b137f4c068bb5b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-27-000512-c.b1
Назва: Протокол відхилення пропозицій конкурсних торгів (без номера та без дати)
Скарга:
Найменування Замовника закупівлі: Публічне акціонерне товариство «Гайворонський тепловозоремонтний завод», код ЄДРПОУ 01057723 Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2017-03-27-000512-c. Предмет закупівлі: Заготовка зубчатого колеса діаметром 1015 мм., сталь 55 легированная, ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу, ДК 016:2010: 24.10.23 — Сталь легована, інша, у зливках чи інших первинних формах та напівфабрикати з іншої легованої сталі. Критерії вибору переможця – ціна 100%. Рішення, дії/бездіяльність Замовника, що оскаржуються: Протокол відхилення пропозицій конкурсних торгів (без номера та без дати), якими пропозиція ТОВ «ОВМ Фінанс» була визначеною такою, що не відповідає умовам тендерної документації конкурсних торгів, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, та наявні підстави визначені у статті 17 Закону України «про здійснення державних закупівель». Протокол визнання переможця конкурсних торгів (без номера та без дати), яким ТОВ «Інтерпайп Україна» було визнано переможцем електронних торгів на закупівлю. 27 квітня 2017 року в системі електронних закупівель prozorro було опубліковано протоколи комітету з конкурсних торгів публічного акціонерного товариства «Гайворонський тепловозоремонтний завод» без номерів та дат. В протоколі про відхилення пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ОВМ Фінанс» зазначено, що оцінка пропозицій відбулась 19.04.2017р., якою, згідно з абзацом першим пункту 1, пунктом 2,пунктом 3 частини першої статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014р. №1197-VII препозиція ТОВ «ОВМ Фінанс» не відповідає вимогам документації конкурсних торгів, кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, та наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: 1. Неналежно оформлена тендерна пропозиція, зокрема умови поставки товару – CPT, у відповідності до Інкотермс (ред.. 2010р.), не зазначено за чий рахунок буде поставка товару; 2.В тендерній пропозиції учасника, що подавалась в електронному вигляді була вказана сума 1919937,60 грн., а в тендерній пропозиції, яка надійшла в паперовому вигляді – 1431360,00 грн. Невідомо по якій ціні буде поставлятися продукція, від учасника, в разі пересмолив торгах учасника. 3. У технічній частині тендерної документації, в сертифікаті якості вказано вантажоодержувач ТОВ «Донецькспецсталь», що ставить під сумнів співпрацю з учасником. Рішення Замовника є упередженим, дискримінаційним. протиправним, таким що не ґрунтується на приписах діючого законодавства України та підлягають скасуванню виходячи із наступного. Звертаємо увагу органу оскарження, що безумовною підставою для скасування оскаржуваних рішень Замовника є застосування останнім при проведення процедури закупівлі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014р. №1197-VI, який є наразі не чинним. Враховуючи, що тендерна документація Замовника була складена на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівля приводилась в системі електронних закупівель prozorro, Замовник під час проведення процедури закупівлі мав дотримуватись виключно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником в повній мірі не дотримано вимог статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Високу ступінь некоректності та протиправності рішень Замовника підтверджує відсутність співвідношення висновків і рішень замовника із розробленої ним тендерною документацією та приписами ЗУ «Про публічні закупівлі»: - В протоколі про відхилення пропозицій конкурсних торгів зазначено, що дата оцінки конкурсних торгів – 19.04.2017р., дата складання протоколу невідома, дата публікації – 27.04.2017р., дата повідомлення про намір укласти договір – 27.04.2017р. - Щодо належності оформлення тендерної пропозиції. Пропозиція учасника ТОВ «ОВМ Фінанс» оформлена у повній відповідності до вимог тендерної документації та приписів ЗУ «Про публічні закупівлі». В тендерній пропозицій зазначений адреса поставки (Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Воровського,9) та умови поставки – CPT. Учасником запропоновано найвигідніші умови поставки у відповідності до умов Інкотермс (ред. 2010) – CPT (Carriage paid to, фрахт/перевозка оплачені до (…. Назва місця призначення), зазначений термін означає, що продавець доставить товар названому їм перевізнику, крім цього, продавець зобов’язаний сплатити видатки пов’язані із перевезенням Товару до названого пункту призначення. Таким чином учасник взяв на себе зобов’язання по доставці товару за свій рахунок на умовах поставки у відповідності до умов Інкотермс – CPT, в місце поставки - Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Воровського,9). (Учасник який був обраний переможцем, ТОВ «Інтерпайп Україна, запропонував умови постачанні у відповідності до умов Інкотермс FCA, Дніпропетровськ, тобто умови згідно яких оплату за перевезення здійснює Покупець). - Щодо неможливості визначення ціни по якій буде здійснюватись поставка. Зазначений висновок Замовника не ґрунтується на вимогах закону та фактичних обставинах справи. Учасник здійснив всі необхідні дії, щодо участі в процедурі закупівлі, подав тендерну пропозицію, був допущений до проведення аукціону, прийяв участь в аукціоні, в результаті його ціна стала найкращою (економія майже 400 000, 00 грн.). На яку паперову пропозицію посилається Замовник не зрозуміло, оскільки відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі документообіг відбувається в електронному вигляді відповідно до правил функціонування електронної системи закупівель prozorro (авторизованих майданчиків). - Щодо зазначення в сертифікаті якості вантажоодержувачем ТОВ «Донецькспецсталь» що на думку Замовника ставить під сумнів співпрацю з учасником. Не є зрозумілим порушенням чого є зазначення в сертифікаті якості вантажоодержувача ТОВ «Донецкспецсталь», в який частині є невідповідність тендерній документації або Закону. Натомість засвідчення в сертифікаті якості вантажоодержувача ТОВ «Донецькспецсталь» не суперечить жодному пункту тендерної документації або ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи, що ТОВ «Донецькспецсталь є імпортером зазначеної продукції, то, очевидно, що в сертифікат виписаний на вантажоодержувача – ТОВ «Донецькспецсталь». Зазначений документ завантажений в систему на підтвердження якості продукції, що пропонується до постачання. У разі укладення договору на закупівлю з учасником ТОВ «ОВМ Фінанс», постачальником буде наданий відповідний сертифікат на партію Товару, що буде фактично поставлений покупцю, в якому може бути зазначений будь-який інший вантажоодержувач , у т.ч. ТОВ «ОВМ Фінанс», в залежності від того яка компанія буде імпортувати Товар пропонований до закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема ст.30 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З інших підстав ніж ті, що передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника не може бути відхилена. В супереч приписів даної норми закону Замовник відхилив пропозицію учасника (в протоколі не зазначено саме рішення про відхилення) на підставі п.1., п.2., п.3, ст. 29 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», тобто не чинного Закону. Стаття 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» надавала можливість Замовнику відхилити тендерну пропозицію у разі її невідповідності тендерній документації та не допустити до участі в аукціоні, натомість по факту Замовник допустив учасника до участі в аукціоні, ТОВ «ОВМ Фінанс» надало найкращу пропозицію як по ціні та і по умовах постачання, після чого пропозиція була відхилена на користь іншого учасника закупівлі. Відповідно до ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Метою ЗУ «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вважаємо, що наслідком відхилення суб’єкта оскарження до участі в аукціоні може бути переплата за продукцію однієї якості, з боку Замовника, який є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Вважаємо, що в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Публічне акціонерне товариство «Гайворонський тепловозоремонтний завод» (як підприємства, засновником та акціонером якого є держава в особі – Фонду державного майна України України, із 100% статутного капіталу) тендерний комтет Публічного акціонерного товариства «Гайворонський тепловозоремонтний завод» не дотримався принципу об’єктивної та неупередженої оцінки учасника. Відхилення пропозиції ТОВ «ОВМ Фінанс» було здійснено за формальними ознаками, результатом чого може бути не суворе дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а негативний економічний ефект для Замовника зокрема, та Держави в цілому. А зважаючи на той факт, що за результатом розгляду пропозицій учасників, запропонована ТОВ «ОВМ Фінанс» пропозиція була найменшою, можливо ставити питання щодо ознак корупційних діянь у мотивах та діях членів тендерного комітету та відповідальних посадових осіб філія Публічного акціонерного товариства «Гайворонський тепловозоремонтний завод». На підставі викладеного просимо, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - прийняти скаргу до розгляду та задовольнити її повністю; - прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (Номер процедури закупівлі № UA-2017-03-27-000512-c); - зобов’язати Замовника скасувати рішення, затверджене протоколом без номера та без дати, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОВМ ФІНАНС», та визначення невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. - зобов’язати Замовника скасувати рішення, затверджене протоколом без номера та без дати, в частині визнання переможцем електронних торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна» (код ЄДРПОУ 33668606) закупівлі № UA-2017-03-27-000512-c); - зобов’язати Змовника прийняти рішення, яким визначити, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОВМ ФІНАНС» відповідає тендерній документації та визнати переможцем закупівлі; - визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОВМ ФІНАНС» переможцем закупівлі UA-2017-03-27-000512-c. Додатки: - Тендерна пропозиція ТОВ «ОВМ Фінанс»; - Протокол про визнання переможця конкурсних торгів; - Протокол про відхилення пропозицій конкурсних торгів; - Сертифікат якості; - Документ, що підтверджує плату за подання скарги у встановленому розмірі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 30.05.2017 20:46
Автор: ТОВ "ОВМ ФІНАНС", Литвинова Ирина +380677596793 dir_ovm_finance@i.ua