• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція дороги по вул. Церковна в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)

Додаткова інформація надана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі

Завершена

1 385 996.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 929.98 UAH
Період оскарження: 07.04.2021 11:04 - 13.04.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга з приводу встановлення порушень щодо проведення спрощеної закупівлі

Номер: c1265c800fc14eca979c53fd7c2a65bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-07-000843-b.b1
Назва: Скарга з приводу встановлення порушень щодо проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Ми, ПП «С-БУД-Д» є учасником процедури спрощеної закупівлі по предмету Реконструкція дороги по вул. Церковна в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (UA-2021-04-07-000843-b). Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі 17.04.2021р. закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 21.04.2021р. відбувся аукціон. Згідно з протоколом розгляду пропозицій учасників участь у даній закупівлі взяло 4 учасники: ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т", ТОВ "Б.К.БУДПРЕСТИЖ", ПП «С-БУД-Д» та ФОП Комаровський Володимир Романович. За результатами розгляду нашої тендерної пропозиції 26 квітня 2021р. замовником було прийнято незаконне та упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції. Єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства замовник визначив не накладення нами начебто саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, враховуючи те, що тип носія особистого ключа є «незахищений», а тип підпису «удосконалений». Проте, таке твердження замовника НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності, так як, в Законі України "Про електронні довірчі послуги" (Закон) у пункті 23 розділу 1 статті 1 чітко прописано, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. З огляду на тлумачення Закону удосконалений електронний підпис (УЕП) це той самий кваліфікований електронний підпис (КЕП). Відповідно до абзацу 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 5 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з чинним законодавством з 6 березня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, іншими словами, за визначенням Закону, КЕП. А щодо роз’яснень окремих міністерств, на які звертає увагу замовник, повідомляємо, що практика застосування норм права у випадку колізії наступна: у разі існування неузгодженості між актами, які мають різну юридичну силу, застосовується акт вищої юридичної сили. Листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише інформаційний характер. До того ж пунктом 8 розділу 7 ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України "Про електронні довірчі послуги" передбачено забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом (а не навпаки). 27.04.2021 року замовником визнано переможцем даної спрощеної закупівлі ФОП Комаровського Володимира Романовича. Проте після ознайомлення з його пропозицією нами виявлено в ній низку невідповідностей вимогам тендерної документації, які мали б стати підставою для відхилення пропозиції цього учасника, а саме: 1) Згідно з вимогами тендерної документації (п.п.6.3. та 6.4. п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) документації* включає в себе: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» - проєкт календарного графіку виконання робіт *Примітка: документи мають бути подані Учасником в складі пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office та додатково кошторисна документація має бути надана в форматі ІБД („Інформаційний блок даних”), (розширення .bsdu, .bds, bdd, інші) в програмному комплексі, рекомендованому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінбудом) для використання учасниками будівництва, який є офіційно ліцензованим. Всупереч вищенаведеним вимогам, учасник ФОП Комаровський Володимир Романович: - не надав проєкт календарного графіку виконання робіт; - не завантажив документи в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі, який сумісний з програмами Microsoft Office; - договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни склав у невідповідності з вимогами технічного завдання, а саме: • технічним завданням передбачено назву закупівлі - Реконструкція дороги по вул. Церковна в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), а у ФОП Комаровський Володимир Романович назва закупівлі зазначена - Реконструкція дороги по вул.Церковна в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (не містить коду ДК 021:2015), • у технічному завданні відсутні розділи, а у ФОП Комаровський Володимир Романович у Локальному кошторисі вказані – Розділ 1. Дорожнє покриття, Розділ 2. Організація дорожнього руху. 2) Згідно з вимогами тендерної документації (п.п. 6.5. п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), у випадку зниження ціни пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону учасник-переможець, надсилає замовнику на електронну пошту: ralivkarada@gmail.com документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 цієї документації протягом 3 днів з дня аукціону про що надається гaрантійний лист. Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або укладення договору про закупівлю, а його пропозиція підлягає відхиленню, у випадку ненадання переможцем у визначений документацією термін або надання з порушенням вимог документації розрахунку договірної ціни. Учасник ФОП Комаровський Володимир Романович у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист про відкориговану ціну Вих. № 4/22 від 15.04.2021р., в якому учасник гарантує, що у випадку зниження ціни тендерної пропозиції за результатом проведення електронного аукціону у випадку перемоги, надішле замовнику на електронну пошту: ralivkarada@gmail.com документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД протягом 10 днів з дня аукціону. Крім того, ФОП Комаровський Володимир Романович в своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист про відкоригований кошторис Вих. № 13/22 від 15.04.2021р., в якому він погоджується з тим, що учасник вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю і його пропозиція підлягає відхиленню, у випадку не завантаження в електронну систему відкоригованого по результату аукціону кошторису на виконання робіт протягом десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, ФОП Комаровський Володимир Романович підтвердив ДВІЧІ про свій намір надати відкориговані документи протягом ДЕСЯТИ ДНІВ з дня аукціону, що не відповідає вимозі тендерної документації. 3) Відповідно до вимог тендерної документації (п.п. 2.2 п.2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка пропозиції), факт подання пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав пропозицію про що надається лиcт-згода. Учасник ФОП Комаровський Володимир Романович не надав вищезгаданого листа-згоди. 4) Відповідно до вимог тендерної документації (п.п. 2.1 п.2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка пропозиції), для підтвердження пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема: 5) Довідка (довідки) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам та про наявність коштів на рахунку (*видану не раніше як за 55 днів до дати розкриття). ФОП Комаровський Володимир Романович у своїй тендерній пропозиції надав довідки, видані АТ «Кредобанк», але не надав довідки про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам та про наявність коштів на рахунку (*видану не раніше як за 55 днів до дати розкриття) від АТ КБ «Приватбанк» - від банку, яким йому була видана банківська гарантія для забезпечення тендерної пропозиції. 5) Згідно з вимогами тендерної документації Додатку 1 ч.1 п 1.1 Таблиці 1 Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). Учасник ФОП Комаровський Володимир Романович у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт, де відсутня інформація про найменування орендодавця (надавача послуг). 6) Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 1 ч.1 п 1.1 Таблиці 1 Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в розділі Критерії оцінки відповідності є перелік мінімальної техніки для виконання робіт, наявність якої повинна бути документально підтверджена: - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т; - автомобіль вантажний; - екскаватор; - бульдозер; - коток дорожній; -Асфальтоукладник. Зокрема, на вимогу тендерної документації Додатку 1 ч.1 п. 1.2. Таблиці 1, у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт або договір лізингу тощо. ФОП Комаровський Володимир Романович в довідці про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт не зазначив бульдозер та документально не підтвердив, а саме не надав копії договорів оренди, надання послуг, лізингу тощо. Натомість, ФОП Комаровський Володимир Романович надав свідоцтво про реєстрацію на Бульдозер Д-606, що належить Товариству з обмеженою відповідальністю «Профирентал», договірні відносини з яким ніяким чином документально не підтверджені учасником. 7) Згідно з вимогами тендерної документації Додатку 1 ч.1 п 1.3 Таблиці 1, наявність власної, (орендованої чи залученої на підставі договору про надання послуг тощо) автомобільної техніки підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Наявність іншої матеріально технічної бази (для іншого обладнання та механізмів) підтверджується оборотно-сальдовою відомістю чи витягом з неї, або шляхом надання видаткових накладних, або актів приймання-передачі. Учасник ФОП Комаровський Володимир Романович в своїй тендерній документації надав Договір №01/02/21 про надання послуг транспортних засобів та механізмів від «01» лютого 2021р., укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕХВЕЙ» на Коток дорожній STAVOSTROJ VSH100 та Асфальтоукладник DYNAPAK 12000AR. Натомість для підтвердження наявності даної техніки Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію даних транспортних засобів, які належать ТОВ «ТЕХВЕЙ». Натомість, ФОП Комаровський Володимир Романович надав свідоцтва про реєстрацію на Коток дорожний STAVOSTROJ VSH100 серії ЕЕ №024955, що належить Бойко Юрію Івановичу та на Асфальтоукладач DYNAPAK 12000AR серії АБ №439615, що належить СПД ФО Бойко Юрію Івановичу, договір (договора) з яким(и) відсутні в тендерній пропозиції даного учасника. Крім того, ФОП Комаровський Володимир Романович в своїй кошторисній документації надав Підсумкову вартість експлуатації машин, де зазначають перелік обладнання, механізмів, необхідних для виконання робіт згідно Технічного завдання, а саме Котки дорожні самохідні вібраційні, гладковальцеві, маса 13т. Натомість для підтвердження наявності техніки, учасник у своїй довідці про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт надав інформацію про Коток STAVOSTROJ VSH100, що за своїми технічними характеристиками має вагу лише 8,6т, що підтверджує свідоцтво про реєстрацію серії ЕЕ №024955. 8) Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 1 ч.2 п. 4 Таблиці 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має долучити копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанцією про прийняття). ФОП Комаровський Володимир Романович в своїй тендерній пропозиції надав не повний звіт форми № 1ДФ, а саме відсутня остання сторінка звіту. 9) Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 1 ч.2 п. 2 Таблиці 1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має долучити копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Учасник ФОП Комаровський Володимир Романович в своїй тендерній пропозиції надав Скан-копію трудової книжки Винницький Назар Ярославович, на останній сторінці якої є запис №10 про його звільнення з роботи за власним бажанням на підставі Наказу №11 від 14.11.2016р., що засвідчений печаткою та підписом ФОП Комаровський Володимир Романович. Отже, інформація надана даним учасником спрощеної закупівлі в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є недостовірною. Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Комаровський Володимир Романович, оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Наведена норма встановлює саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації. Таким чином, незаконно відхиливши нашу пропозицію і обравши ФОП Комаровський Володимир Романович переможцем тендеру, замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій і прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника тендеру та принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене, вимагаємо врегулювати це питання в правовому полі та прийняти рішення у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо незаконності (на думку Скаржника) відхилення пропозиції повідомляємо наступне: Замовник діяв виключно в рамках Закону, опираючись на нормативно-правові акти та практику органу оскарження. Просимо ретельніше вивчати законодавство, а також позицію антимонопольного комітету з цього приводу, зокрема Замовником в протоколі надано окремі рішення з якими Ви можете ознайомитись. Що стосується п. 23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Тобто, такий підпис створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті. 2. Що стосується невідповідності пропозиції Учасника-переможця технічним, якісним та кількісним характеристикам, повідомляємо наступне: 1) У складі пропозиції наявний файл: «393.bdcu», який містить кошторисний розрахунок в форматі ІБД з відповідним розширенням; 2) У складі пропозиції міститься файл: «Кошторис.pdf», який є сумісним форматом з програмами Microsoft Office; 3) Те, що кошторис не містить посилання на Код ДК не може бути підставою для відхилення, оскільки жодним чином не впливає на зміст та повноту інформації, а також правильність проведених розрахунків, ба більше – документація не містила окремих вимог до оформлення Кошторисної документації; 4) Твердження про те, що у кошторисі ФОП Комаровського В.Р. відсутні Розділ 1. Дорожнє покриття, Розділ 2. Організація дорожнього руху – не відповідає дійсності, адже у файлі: «Кошторис.pdf» на сторінці 9-11 містяться вказані Вами Розділи. Просимо не вводити Замовника в оману та не дискредитувати рішення й дії уповноваженої особи, а також ретельніше вивчати пропозиції інших учасників. 3. Щодо завантаження документів за результатами аукціону та гарантійного листа, повідомляємо наступне: Відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Отже, аналізуючи вказану норму необхідно дійти висновку, що інформація про ціну, запропонована Учасником після аукціону та розміщена (завантажена) після кінцевого строку подання тендерних пропозицій/пропозицій - не є складовою Пропозиції, у зв'язку з чим її невідповідність умовам Документації чи відсутність не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника. Більше того, Закон чітко встановлює ряд випадків та перелік документів, які Учаснику дозволяється завантажувати після аукціону, зокрема: - Якщо учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону; - У випадку визначення Учасника переможцем процедури закупівлі – для завантаження документів на переможця згідно встановленого переліку відповідно до ст. 17 Закону. У всіх інших випадках, завантажені документи після кінцевого строку подання тендерних пропозицій/пропозицій не можуть вважатись складовою тендерної пропозиції/пропозиції. Задля додаткової аргументації нашої позиції – наводимо приклади рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічним предметом оскарження (розгляду): 1) Рішення від 21.07.2020 № 14073 у закупівлі: UA-2020-05-27-000889-c; 2) Рішення від 08.07.2020 № 13289 у закупівлі: UA-2020-05-15-000881-c; 3) Рішення від 04.11.2020 № 20500 у закупівлі: UA-2020-08-18-004071-a. У всіх наведених рішеннях позиція Колегії стосовно даного питання є однаковою (сталою): «Враховуючи наведене, документ із тендерною пропозицією з ціною, запропонованою учасником після аукціону, розміщений після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою Пропозиції та не є документом, який переможець Процедури закупівлі повинен надати відповідно до вимог статті 17 Закону, у зв'язку з чим його невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до положень Закону». Таким чином, не завантаження або не своєчасне завантаження документів, які не вимагаються Законом не може трактуватися як невідповідність, оскільки такі документи не є складовою пропозиції. 4. Щодо відсутності в Учасника ФОП Комаровський Володимир Романович листа-згоди на обробку персональних даних: Скаржник повторно намагається ввести в оману Замовника та інших Учасників закупівлі, оскільки такий документ наявний у складі пропозиції Учасника, зокрема у файлі: «Гарантійні листи, листи-згоди.pdf» на сторінці 10, документ за вих. № 10/22 від 15.04.2021 р. 5. Щодо довідок з обслуговуючого банку: Замовник не може знати в яких банках обслуговується Учасник та де в останнього відкриті рахунки. Відтак отримання банківської гарантії в Приват банку не свідчить про те, що в ФОП Комаровського В.Р. є відкриті рахунки в ньому. Таким чином, надання довідок з іншого банку (Кредо банку) є підтвердженням вимоги документації. 6. Щодо невідповідності (на думку Скаржника) матеріально-технічній базі, повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно було надати: 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт або договір лізингу тощо. 1.3. Наявність власної, (орендованої чи залученої на підставі договору про надання послуг тощо) автомобільної техніки підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Наявність іншої матеріально технічної бази (для іншого обладнання та механізмів) підтверджується оборотно-сальдової відомістю чи витягом з неї, або шляхом надання видаткових накладних, або актів приймання-передачі. У складі пропозиції Учасника міститься архівна папка: «КК МТБ» в якій надано: довідку про наявність матеріально-технічної бази. Відповідно до вказаної довідки, учасник буде використовувати наступну власну техніку: Автогрейдер ДЗ-99, Екскаватор ЄО-2624А, КАМАЗ-5511 та орендовану техніку (за договорами надання послуг): Автокран 10-20Т-С, Каток STAVOSTROJ VSH100, Асфальтоукладник DYNPARK 1200 AR. На підтвердження власної та орендованої техніки Комаровським В.Р. надано відповідні свідоцтва про реєстрацію (техпаспорти) у файлах: «Техпаспорти.pdf» та «ТЕХпаспорти 2.pdf». Додатково щодо техніки, яка надається за договорами надання послуг Учасником надано такі договори: Договір про надання послуг транспортних засобів та механізмів від 01 лютого 2021 року з ПФ «Білаки» на Автокран 10-20Т-С (з відповідним додатком), а також Договір 01/02/21 від 01 лютого 2021 року з ТОВ «ТЕХВЕЙ» на Коток та Асфальтоукладник. Таким чином, учасником виконано вимоги Додатку 1 в повному обсязі та підтверджено правомірність використання як власної, так і залученої на договірних засадах техніки. Щодо переліку мінімальної техніки для виконання робіт, наявність якої повинна бути документально підтверджена, зокрема: - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т; - автомобіль вантажний; - екскаватор; - бульдозер; - коток дорожній; -Асфальтоукладник. Повідомляємо, що учасником надано всю техніку відповідно до вказаного переліку, зокрема замість бульдозера, як еквівалент буде залучатися автогрейдер. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до Додатку 2 (Технічне завдання): «У випадку, якщо в тексті міститься посилання на конкретну марку або виробника, читати «…або еквівалент»». Таким чином, Учасник надає еквівалент механізму, що не може бути підставою для відхилення в розумінні Закону. Більше того, технічне завдання не містить переліку робіт, який б вимагав залучення саме бульдозера, а отже, залучення іншої техніки, яка спроможна за своїми технічними показниками здійснювати відповідні функції – є правомірним виконанням вимоги документації. 7. Щодо звіту 1 ДФ. В складі пропозиції міститься архівна папка: «КК працівники.rar» в якій надано файл 1ДФ, що містить звіти за 3-4 квартали та в повній мірі відображає необхідну інформацію щодо працівників. 8. Щодо працівників. Твердження про те, що учасником ФОП Комаровським В.Р. не підтверджено наявності необхідних інженерно-технічних працівників для виконання робіт, які є предметом закупівлі, та не виконано вимогу тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановленого Замовником відповідно до статті 16 Закону видається некоректним, з огляду на наступне: Відповідно до довідки про наявність працівників, що надана у складі тендерної пропозиції (файл: «Довідка працівники.pdf») надано інформацію щодо двох інженерно-технічних працівників, зокрема Комаровський В.Р. як керівник дільниці, директор та Винницький Н.Я. як Інженер-будівельник. На підтвердження того, що Комаровський В.Р. є інженерно технічним працівником та має відповідно вищу освіту, свідчить диплом спеціаліста, що наданий у файлі: «Дипломи ІТП.pdf». Таким чином, твердження про те, що Учасник не підтвердив наявність інженерно-технічних працівників та не надав відповідні документи на їх підтвердження є неправильним. Що стосується безпосередньо працівника Винницького Н.Я., то з цього приводу Замовником було здійснено звернення до Учасника-переможця з проханням надати пояснення. Станом на 22.04.2021 року, ФОП Комаровський В.Р. підтвердив, що даний працівник перебуває у цивільно-правових відносинах з останнім, тобто був поновлений на посаді про що свідчить укладений договір між ними. Отже, Учасником було виправлено порушення, адже такий працівник законно буде залучений до виконання робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.05.2021 10:39