-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єктах: державного навчального закладу "Лісоводського професійного аграрного ліцею" (навчальний корпус, адміністративний корпус, майстерні), за адресою: Україна, 32046, Хмельницька обл., Городоцький р-н, село Лісоводи, вулиця Сугерова, будинок 2
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Торги не відбулися
555 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 775.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 775.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 09:53 - 25.04.2021 00:00
Скарга
Скасована
Скарга щодо дискримінації
Номер:
eeafa39e3c69497baf8a2ceab3d64876
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-000349-c.c1
Назва:
Скарга щодо дискримінації
Скарга:
І. В пункті 3.6.12 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вказано:
«Учасник повинен надати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницькій області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт.»
Дана вимога є дискримінаційною так як учасники не повинні мати згоду Державного центру сертифікації ДСНС України в Хмельницькій області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт.
Згідно із пунктом 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін.
Таким чином, огляд наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницькій області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов'язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність здійснення такого огляду та прийому в експлуатацію даних послуг/робіт, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі.
Те що дана вимога є дискримінаційною підтверджено Рішенням АМКУ 12492-р/пк-пз від 24.06.2020
Вимога щодо надання письмової згоди від ДСНС є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов'язана давати таку згоду, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника . При цьому відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити в проведенні інспектування по даному об'єкту в межах компетенції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які мають письмову згоду від представників ДСНС України в Хмельницькій області, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «Учасник повинен надати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницькій області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні умови 23.04.2021 17:03
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.04.2021 00:04