-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2021 09:49 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
258bf30c18eb4cc5b600b7738a505184
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-07-001627-a.a1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга наркотики.docx 10.04.2021 11:37
- відповідь Учаснику 12.04.2021 14:42
Дата подачі:
10.04.2021 11:37
Вирішення:
Шановний Учаснику! Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» детально розглянув Ваше звернення від 10.04.2021р., щодо внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот, на закупівлю фармацевтичної продукції (номер закупівлі в електронній системі за № UA-2021-04-07-001627-a), повідомляє наступне:
Тендерна документація та визначення предмета закупівлі здійсненна на виконання вимог ст..5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ч.2 ІІ розділу НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
На виконання вимог ч.2 ІІ розділу НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», - Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може, а не зобов’язаний визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Крім того, беручи до уваги наш власний, багатолітній досвід у здійсненні державних закупівель , в тому разі і у проведенні мультилотових закупівель, при поділу предмету закупівлі на лоти відкриті торги не відбувалися, що призводило до затримки в забезпеченні нашого підприємства необхідною фармацевтичною продукцією, а це в свою чергу унеможливлювало надання населенню кваліфікованої допомоги та нівелювало один із принципів публічних закупівель – максимальну ефективність. Незацікавленість учасників в мультилотових торгах пояснюється знеціненням очікуваної вартості кожного лоту (а поділ предмету закупівлі на лоти призводить до розподілу між ними загальної очікуваної вартості), що в свою чергу призводить до відтермінування можливих строків поставки медикаментів, які вкрай необхідні для надання екстреної медичної допомоги населенню України.
Керуючись нормами Закону, беручи до уваги власний досвід, з метою запобігання допущення до участі у відкритих торгах недобросовісних учасників наше підприємство має законне право встановлювати власні критерії щодо предмета закупівлі з урахуванням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо отримання ліцензій або дозволів на провадження певного виду господарської діяльності. Тому незрозуміло, яким чином наше підприємство та умови тендерної документації щодо предмета закупівлі, перешкоджає , дискримінує та позбавляє право Учасника отримати дозвіл або ліцензію для певного виду господарської діяльності для участі у державних закупівлях. Тому вважаємо дану вимогу некоректною та безпідставною.
З повагою, Уповноважена особа КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» Олександр ГУЩИН
Статус вимоги:
Відхилено