-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
Завершена
12 839 758.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 198.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 198.79 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 21:49 - 24.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати Рішення про визнання переможця
Номер:
efc6d3bbc6a449e48852a688339eeb5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.a6
Назва:
Вимагаємо скасувати Рішення про визнання переможця
Вимога:
25.06.2021 року, відповідно до Протоколу 20-9, Замовником було прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД". Нами був проведений об'єктивний аналіз наданих документів учасником, та були виявлені порушення, відповідно до яких, Замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", а саме:
1. У технічному завданні Замовника, по предмету закупівлі- «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі
критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті
Золотоноша Черкаської області» (далі ТЗ) наявний п. 555 (Планування ділянки
механізованим способом), та п. 562-563 (Улаштування асфальтобетонних
покриттів). Для виконання даних робіт необхідна наявність у учасника механізмів, зокрема бульдозери,
катки тощо. Але, у підсумковій відомості ресурсів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", вказані лише автомобілі бортові,
автомобільний кран, автонавантажувач, та насос. За допомогою наявних механізмів які надав учасник,
неможливо виконати роботи передбачені в п.555, 562-563 ТЗ.
2. Також в переліку робіт відповідно до ТЗ Замовника, є роботи по прокладання трубопроводів з напірних
поліетиленових труб високого тиску зі з'єднанням контактним зварюванням. Для
виконання даних робіт необхідний апарат для стикового зварювання. Але, такий механізм також
відсутній в підсумковій відомості ресурсів учасника.
3. Кошторисна трудоміскість складає 24936,05 люд-год. Тобто, для того щоб
закінчити виконання робіт до 25.12.2021 року, про що учасник несе гарантії, необхідно 24936,05/166,17
(середньомісячна тривалість робочого часу, годин)/6 місяців = 25 робітників та ІТР.
Згідно довідки наданої учасником, "Про наявність працівників відповідної кваліфікації" зазначено лише 15 чоловік в
штаті. Виконати весь комплекс робіт навіть такою кількістю працівників не можливо. А додатково до цього, звертаємо Вашу увагу, що з них- 5 осіб віднесено до складу ІТР працівників та 1 до адміністративної одиниці. Тобто залишається 9 працівників.
Відповідно до вимог Замовника, учасник не аргументував жодним документом, довідкою чи листом, та не надав пояснення яким чином він планував виконати роботи в строк, такою кількістю працівників. Відсутні також документи якими учасник підтвердив би заміну механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Пропозиція учасника яка не відповідає вимогам Замовника в частині дотримання технічних умов, повинна бути відхилена Замовником. Вважаємо, що не відхиливши таку пропозицію учасника, Замовник порушив вимоги ст.30 Закону.
На підставі викладеного у Вимозі, керуючись ст.18, 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД".
В разі залишення нашої Вимоги без задоволення, ми в обов'язковому порядку використаємо своє право на звернення за захистом порушених прав та інтересів, до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 30.06.2021 16:37
Дата подачі:
25.06.2021 22:53
Вирішення:
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження можливості виконати якісно роботи, учасник має підтвердити наявність устаткування, машин, механізмів тощо, шляхом надання довідки за формою, що наведена у згаданому Додатку та іншими документами, згідно переліку. Довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, передбачені кошторисом учасника «Підсумкова відомість ресурсів». На виконання даної вимоги, ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» було подано усю необхідну інформацію та документи, що вимагалися умовами Тендерної документації, з урахуванням власного кошторису, що також поданий у складі пропозиції.
Тендерна документація не містила вимог щодо кількісного складу техніки чи обладнання. Також, в документації відсутні окремі вимоги чи вказівки щодо формування кошторису учасника, наявності у ньому певної інформації та необхідності надання підтвердження заміни механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Учасник самостійно визначає кількість устаткування, машини, механізми тощо необхідних для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Згідно п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 2 цього додатку у необхідній кількості відповідно до кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів». До переліку обов’язкових ключових посад, які мають бути наявні в учасника та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відносяться: головний інженер, або інша особа, яка виконує його функції, виконроб або інша особа, яка виконує його функції, майстер, або інша особа, яка виконує його функції, інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації, відповідальний за охорону праці та працівники робітничих професій, які необхідні для виконання робіт. Також, Додаток 2 до Тендерної документація містить перелік документів, які мають бути подані для підтвердження інформації, що наведена у згаданій вище довідці.
З метою виконання зазначених вимог, учасником було подано усі необхідні документи та інформацію. Вимогу щодо наявності обов’язкових ключових посад учасником було виконано. Інших вимог щодо кількісного складу працівників учасника Тендерною документацією не встановлювалося. Також, відсутня вимога щодо надання учасником аргументації у документі, довідці чи листі, яким чином він планував виконати роботи в строк, зазначеною ним кількістю працівників. Поряд з цим, пропозиція ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» містить лист, яким учасник гарантує розпочати виконання робіт у строк, що не перевищує 5 робочих днів за умов наведених у проекті договору і завершити виконання робіт до 25 грудня 2021 р.
З урахуванням наведеного вище та поданих учасником документів, в замовника відсутні підстави вважати, що ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» неспроможний виконати роботи у завлений строк. Відповідно, відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
dfa73bb75d02474a864845c32c4c2dc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 21.05.2021 14:33
- Рішення від 25.05.2021 № 11410 + лист Замовнику.pdf 25.05.2021 21:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 № 12469.pdf 04.06.2021 18:45
- Рішення від 03.06.2021 № 12469.pdf 08.06.2021 18:54
- Відповідь на запит 28.05.2021 18:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 15:48
Дата розгляду скарги:
03.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.05.2021 21:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.06.2021 18:55
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2021 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" в закупівлі «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
Номер:
9179dd76895c48508a68b759c4d4e7ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.b4
Назва:
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ"
в закупівлі «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" приймаючи участь з закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону.
Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням.
Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та скасування рішення про визнання Приватного підприємства "МАДЕСТ" переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 19.05.2021 22:43
- p(1205).pdf 19.05.2021 22:43
- UA-2021-04-06-006343-b-open(1).pdf 19.05.2021 22:43
- p(1188).pdf 19.05.2021 22:43
- Свід_Шлюб_Данильчук.pdf 19.05.2021 22:43
- рішення від 25.05.2021 № 11380 + лист Замовнику.pdf 26.05.2021 13:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.06.2021 № 10291.pdf 04.06.2021 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2021 № 13669.pdf 17.06.2021 14:37
- рішення від 16.06.2021 № 13669 .pdf 22.06.2021 20:25
- Відповідь на запит 28.05.2021 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 10:59
Дата розгляду скарги:
03.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 13:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.06.2021 20:25
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2021 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ
Вимога
Є відповідь
Просимо скасувати рішення про визнання переможця
Номер:
e56f6fc842ff4ca99a0dc511cb81db8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.b3
Назва:
Просимо скасувати рішення про визнання переможця
Вимога:
ТОВ « БК « СЕМАТ», вважає рішення таким, що є не правомірним в розрізі Закону України «Про публічні закупівлі», та підлягає скасуванню Уповноваженою особою Замовника виходячи з викладеного нами і вимозі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 19.05.2021 18:20
Дата подачі:
19.05.2021 18:20
Вирішення:
Відповдіно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до пункту 11 додатку 2 учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені.
28.04.2021 ПП «Мадест» завантажило лист від 08.04.2021 № 15, в якому зазначило, що ПП «Мадест» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
20.05.2021 ДП «Прозорро» надало відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, згідно з яким, станом на 20.05.2021 ПП «Мадест» має заборгованість.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.05.2021.
Таким чином ПП «Мадест» має законодавчо визначений 10 денний строк для подачі необхідних документів та підтвердження відсутності заборгованості, за результатами розгляду яких замовником будуть прийматись відповідні рішення.
Насамкінець повідомляємо, що Замовник відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону зобов’язаний давати відповідь на вимоги учасників, тендерні пропозиції яких були відхилені, лише щодо причини невідповідності їх пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Законом не встановлено для замовника обов’язку давати такі відповіді на вимоги інших учасників та щодо інших питань.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0cebe59c703846fa8bdc0c195726040b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.05.2021 17:21
Дата подачі:
19.05.2021 17:21
Вирішення:
Відповдіно до пункту 6 розділу ІІІ документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та у Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить інформацію про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 3 Документації для підтвердження можливості виконати якісно роботи, учасник має підтвердити наявність устаткування, машин, механізмів тощо, шляхом надання, зокрема, довідки про наявність устаткування, машин та механізмів.
Вказана довідка передбачає необхідність заповнення, зокрема, графи 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску».
За таких умов, вказана довідка вимагається замовником саме на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, а не кваліфікаційним критеріям.
Відповдіно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
За таких умов, враховуючи те, що учасник не виконав вимоги, які передбачені додаток 3 тендерної документації «Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі», Замовник не мав жодних законодавчих підстав для того, щоб надати такому учаснику 24 години на виправлення недоліків.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" була правомірно відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
вимога в ТД передбачено визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599Згорнути
Номер:
fbf28c0bb6ec44d39d0d4023a95c64d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006343-b.a1
Назва:
вимога
в ТД передбачено визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599Згорнути
Вимога:
вимога
в ТД передбачено визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599Згорнути
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 14.04.2021 18:05
Дата подачі:
09.04.2021 18:34
Вирішення:
«Вимога буде приведена у відповідність з урахуванням вимог «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за №1469/29599.»
Статус вимоги:
Задоволено