-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО, БЕНЗИН А-92
Завершена
9 007 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 075.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 075.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 19:03 - 10.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимогам тендерної документації
Номер:
ef79914ae51c44519f95c4d3cc30252f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-008611-a.c1
Назва:
Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з документами пропозиції учасника ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» (далі-учасник), ми виявили що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Поданий учасником Договір купівлі -продажу №01-01/04/20 від 01.04.2020 року не підтверджує досвіду виконання аналогічного договору який безпосередньо стосується предмета закупівлі, оскільки предметом даної закупівлі є Бензин А-92 та дизельне паливо, а учасник надав договір на купівлю-продаж лише дизельного палива, не надавши при цьому підтвердження про поставку бензину А-92, тобто пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих.№ 07/05-6 від 07 травня 2021 року складена учасником не у відповідності до технічних вимог та технічної специфікації встановлених у Додатку №4 до тендерної документації, що є підтвердженням того що пропозиція учасника не відповідає технічним умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
- Учасник надав ліцензії лише на право роздрібної торгівлі пальним, але не надав ліцензії на право зберігання пального на запропоновані АЗС, тобто не виконав вимогу п.8 додатку № 4 до тендерної документації, що є невідповідністю технічним умовам тендерної документації. У відкритому реєстрі ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним, також відсутня інформація про наявність в Учасника ліцензій на право зберігання пального, тобто пропозиція учасника не відповідає технічним умовам тендерної документації.
- Згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати підтверджуючу інформацію щодо ціни палива на мережі АЗС Учасника на дату подання цінової пропозиції з фото підтвердженням цінового пілону. Завантажені учасником Файли «стенд 1» та «стенд 2» не містять інформації про ціну Бензину А-92 який є предметом даної закупівлі, що є невідповідністю умовам тендерної документації, тобто учасник не підтвердив інформацію щодо ціни палива на мережі АЗС Учасника на дату подання цінової пропозиції.
- Паспорти на паливо викладені іноземною мовою, і учасник не надав посвічений переклад таких документів, тобто документи тендерної пропозиції учасника викладені іншою мовою аніж мова тендерної документації, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
- Учасник Не надав довідки по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за переліком відповідно до Додатку №3 до тендерної документації.
- Учасником не подано реєстру документів тендерної пропозиції.
- Учасник, всупереч вимог додатку №1 та п.1 розділу ІІІ тендерної документації, на етапі кваліфікації не надав інформацію, яка містить ціну та суму пропозиції.
- Учасник розмістив остаточну «Тендерну пропозицію», за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, в якій невірно зазначено суму ПДВ, а також вартість пропозиції без ПДВ.
Все вищевикладене беззаперечно підтверджує невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» вимогам тендерної документації, тому Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника відповідно до п.3 розділу V тендерної документації та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що, у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» умовам тендерної документації та невиконання Замовником положень п.3 розділу V тендерної документації та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення.
Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Також ми будемо змушені звернутися до відповідних органів щодо здійснення моніторингу даної процедури публічних закупівель, а також до правоохоронних органів зі скаргою на неправомірні дії Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 10:01
Вирішення:
КАТП 1728 у зв’язку з отриманням вимоги від компанії ЗАХІДЕНЕГОПОСТАЧ в закупівлі за номером UA-2021-04-06-008611-a повідомляє:
Закон України Про публічні закупівлі визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
КАТП 1728 повідомляє, що не відхиляв пропозицію Учасника ЗАХІДЕНЕГОПОСТАЧ ЄДРПОУ 34781258, що свідчить про те, що в Замовника відсутні законодавчі підстави для надання відповіді на таку вимогу, оскільки пропозиція ЗАХІДЕНЕГОПОСТАЧ не була відхилена. Проте, беручи до уваги регулярну участь компанії ЗАХІДЕНЕГОПОСТАЧ в закупівлях КАТП 1728, та те, що ЗАХІДЕНЕГОПОСТАЧ є партнером КАТП 1728 в інших закупівлях - повідомляємо наступне:
1. Тендерної документацією не визначено поняття «аналогічний договір». Також тендерною документацією не вимагалось надання договору поставки аналогічного товару, а аналогічного договору.
2. У Вимозі ви зазначили, що інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 07/05-6 від 07 травня 2021 року складена учасником – ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» не у відповідності до технічних вимог та технічної специфікації встановлених у Додатку №4 до тендерної документації, що є підтвердженням того що пропозиція учасника не відповідає технічним умовам тендерної документації і є підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Однак, аналізуючи саму тендерну документацію, яка була нами як Замовником завантажена до системи «Прозоро.Продажі» повідомляємо Вас, що ніякої типової форми до того, як саме має виглядати інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка учасника мали завантажити в складі пропозиції нами не визначалась і не встановлювалась. Таким чином, кожен Учасник процедури був вільним у виборі форми подачі даної пропозиції.
3. Відповідно до пп. 14.1.141-1 ПКУ пальне – нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у пп. 215.3.4 ПКУ. Порядок ліцензування виробництва, оптової та роздрібної торгівлі пальним і зберігання пального регулюється Законом України від 19.12.1995 р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон). Відповідно до статті 1 Закону зберігання пального – це діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик. Місцем зберігання пального є місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (ч. 16 ст. 15 Закону). Таким чином, оскільки ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» має ліцензію на роздрібної торгівлі пальним отримання ліцензії на зберігання не потрібно.
4. Згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні були надати підтверджуючу інформацію щодо ціни палива на мережі АЗС Учасника на дату подання цінової пропозиції шляхом завантаження в складі пропозиції фото цінового пілону. На виконання чого ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» завантажив в складі своєї пропозиції два файли «стенд 1» та «стенд 2». Згідно до опрацювання яких було встановлено, що ціна Бензину А-92, який є предметом даної закупівлі, відображена на «стенд 1» та становить 26,49 грн. Повідомляємо, що технічних вимог до зовнішнього вигляду вказаних цінових пілонів нами в тендерній документації не встановлювалась.
5. Згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасники повинні були надати інформацію у довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону (згідно до додатку №3 до тендерної документації). Таким чином, повідомляємо, що учасником було завантажено Файл «довідка щодо ст. 17 Закону.pdf», який містить інформацію у довільній формі щодо відповідності вимогам ст. 17 Закону. В свою чергу звертаємо увагу, що наша тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо подання інформації саме окремими довідками, а містить умову у довільній формі. Водночас вами не доведено у чому саме полягає не відповідність поданої скаржником довідки вимогам ТД, яку Учасник мав надати відповідно до підпунктів Додатку 3 ТД.
6. Відсутність реєстру документів тендерної документації не є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника. Оскільки відсутність даного документу не нівелює технічній потенціал, конкурентоздатність учасника та не впливає на зміст пропозиції. Рішення щодо даного приймає тендерний комітет.
7. Відповідно до Додатку №4 на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі мали учасники надати паспорт якості або сертифікат відповідності. Враховуючи дане, ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» завантажено в складі пропозиції три паспорти якості, сертифікат відповідності на бензин від 02.12.2020 року, декларація на відповідність дизельного палива від 19.02.2021 року та декларація про відповідність на дизельне паливо від 04.12.2020 року. В площині чинного законодавства України сертифікат відповідності , і декларація про відповідність технічним регламентам мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції, і в більшості випадків їх видає один орган сертифікації. Необхідно тільки дотримуватися актуальних нормативних і законодавчих вимог до якості і безпеки продукції та методам їх контролю. Таким чином, учасник підтвердив свою відповідність належними документами, які були викладені Української мовою. Документи, на які ви посилаєтесь як доказ технічної відповідності вимогам процедури закупівлі, і які викладені на іноземній мові, нами розцінено як додатковий доказ, але не оцінено як остаточний документ щодо підтвердження якості продукції.
8. Відповідно до абз. 3 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації визначено, що учасник (переможець) зобов’язаний протягом одного робочого дня після визнання переможця розмістити окремим файлом остаточну «Тендерна пропозиція» , за результатам пониження ціни на електронному аукціоні, у разі якщо таке мало місце. На виконання чого о 10 год. 48 хв. 24 червня ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» завантажило в систему вказану «Тендерну пропозицію».
9. Щодо невірного зазначення показника ПДВ прошу Вас врахувати, що ціна зі 1 літру Бензину А-92 становить 22,11 грн. без ПДВ, ціна з ПДВ за 1 літру становить 26,53 (22,11*1,2 = 26,532 грн., за загальними арифметичними правилами, оскільки до розрахунку приймають лише двозначні чиста після коми, що при показнику менше 5 після 2 числа після коми заокруглення в сторону збільшення не проходить. Таким чином вартість 20 000 літрів Бензину А-92 без ПДВ становить 442 200,00 грн. (20000 л. * 22,11 грн./л. ), а з ПДВ 530 600,00 грн. (20000 л * 26,53 грн./л) в т.ч. ПДВ 88 400 грн. (530 600,00 грн. - 442 200,00 грн.).
10. Щодо невірного зазначення показника ПДВ прошу Вас врахувати, що ціна зі 1 літру Дизеля становить 20,55 грн. без ПДВ, ціна з ПДВ за 1 літру становить 24,66 (20,55*1,2 = 24,66 грн.). Таким чином вартість 320 000 літрів дизеля без ПДВ становить 6 576 000,00 грн. (320000 л. * 20,55 грн./л. ), а з ПДВ 7 891 200,00 грн. (320000 л * 24,66 грн./л) в т.ч. ПДВ 1 315 200,00 грн. (7 819 200,00 грн. – 6 576 000,00 грн.).
11. Всього сума ПДВ за закупівлею – 1 403 600,00 грн. = 1 315 200,00 грн. + 88 400,00 грн.
Статус вимоги:
Відхилено