-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі приміщення №2 дошкільного навчального закладу №5 по вул.Зв’язківців,13, м.Коростень, Житомирської області»
Торги не відбулися
502 169.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 510.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 510.85 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 17:50 - 12.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення
Номер:
7c981a29466e463ca20a86583608b35a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006171-b.a3
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДХАУСЕЛІТ» висловлює Вам свою повагу, однак не погоджується із рішенням стосовно нашого відхилення.
По-перше Замовником не було висвітлено жодних вимог стосовно заповнення Додатку 6 "Календарний графік виконання робіт на обєкті будівництва", а отже підстава перша нашого відхилення є нікчемною.
По-друге, у складі нашої пропозиції надано 3 файли із документами, що підтверджують наявність у нас кваліфікованих працівників (файл №8 «документи на працівників», файл №9 «Накази і штатний», архів №9 «Повідомлення про взяття на роботу працівників» а також файл № 16 «Згоди пд. працівників»), водночас Ви повідомляєте про ненадання нами таких документів.
Наше відхилення є неправомірним, та таким що порушує принципи проведення публічних закупівель. Ми вимагаємо скасування неправомірного рішення Замовника стосовно нашого відхилення, у іншому ж випадку ми будемо змушені звернутися до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 14:32
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за участь у закупівлі! Щодо першого пункту Вашої вимоги повідомляємо, що у графі 1 таблиці Додатку №6 до Оголошення про проведення закупівлі вказано, що найменування робіт повинні вказуватися згідно з Технічним завданням. Технічне завдання наведено у Додатку №4 до Оголошення, про що також зазначено у тексті Оголошення.
Тому календарний графік виконання робіт, поданий Учасником, не відповідає вимогам Замовника.
Щодо другого пункту Вашої вимоги, зазначаємо, що підставою відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДХАУСЕЛІТ» було відсутність копій документів, що підтверджують наявність у працівників відповідної кваліфікації, перераховані ж Вами документи підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та відповідними працівниками.
Отже, Учасником не виконані вимоги п.14 Оголошення про закупівлю.
До речі, надані Учасником згоди на обробку персональних даних працівників надані ними для іншої установи, а саме: «Комунальному некомерційному підприємству «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської Комунального підприємства». Тому дані документи не можуть розглядатися Замовником.
Беручи до уваги вищезазначене, вважаємо відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДХАУСЕЛІТ» правомірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 17:51
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
030a35b80ea4478f81e92e462120dcee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006171-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний тендерний комітет в документації відсутні будь-які розяснення, щодо заповнення Додатку 6 "Календарний графік виконання робіт на обєкті будівництва", тому відхилення пропозиції через невідповідність вимогам Замовника є безпідставною. Надайте розяснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 15:49
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за участь у закупівлі! На Вашу вимогу повідомляємо, що у графі 1 таблиці Додатку №6 до Оголошення про проведення закупівлі вказано, що найменування робіт повинні вказуватися згідно з Технічним завданням. Технічне завдання наведено у Додатку №4 до Оголошення про що також зазначено у тексті Оголошення.
Тому календарний графік виконання робіт, поданий Учасником, не відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 17:46
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
e1778a7546934e7c90bb7ad4ff888a9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-006171-b.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Неграмотне подання доокументації на тендер (ПРОЄКТ)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 23:03
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Повідомляємо Вам, що згідно з офіційною заявою Уряду від 04.06.2019, опублікованою на Урядовому порталі, перехідний період для нової редакції українського правопису триватиме 5 років. При цьому впродовж перехідного періоду використання старої редакції правопису не буде помилкою.
Звідси вбачається диспозитивність даної норми.
Крім того, цією заявою передбачено, що в нормативно-правових актах, до внесення змін на підставі запровадження нової редакції правопису, все ж таки слід орієнтуватися на Конституцію України. Основний закон використовує слово «проект» замість «проєкт» (за аналогією застосовуємо цей пункт і до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним задоволення Вашої вимоги та внесення змін до Оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.04.2021 11:55