• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Вид та умови надання тендерного забезпечення зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.

Торги не відбулися

665 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 328.56 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 17:45 - 18.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Повторне не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"

Номер: fb47398a9cea4a508572f103cb71115f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-008317-a.b5
Назва: Повторне не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Скарга:
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України (надалі по тексту – «Замовник») оголосило процедуру закупівлі через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: «Код ДК 021:2015 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів) (надалі по тексту – «Закупівля»), за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-06-008317-a. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного кабінету Державного науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України від 14 квітня 2021 року (надалі по тексту – «Тендерна документація»), та Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі по тексту – «Закон»). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" (надалі по тексту – «Скаржник») вивило бажання, прийняти участь у закупівлі, та запропонувати свою тендерну пропозицію. Замовник вже намагався необґрунтовано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», проте, відповідно до рішення №11868-р/пк-пз від 28.05.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) було зобов’язано Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 – 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-04-06-008317-a 15.07.2021 року після розгляду та перевірки тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРІС ЛТД», яка відповідала всім вимогам замовника, тендерним комітетом Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, вкотре було прийняте рішення про непрвомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», з підстав ніби то наявності податкового боргу. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням тендерного комітету Державного науково-дослідницького експертно-криміналістичного центру МВС України, та вважає дії замовника не законними, такими, що порушують законні права та інтереси ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: По-перше Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було подано тендерну пропозицію. На момент подання тендерної пропозиції 22 квітня 2021 року ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не мало заборгованості зі сплати податків і зборів та обов’язкових платежів, про що Учасник процедури закупівлі, серед іншого надав інформацію шляхом заповнення електронних полів, згідно вимог тендерної документації та документально підтвердив це у довідці від 19.05.2021 вих.№19/5. По-друге від 30 червня 2021 року на авторизованому електронному майданчику було опубліковано протокол, відповідно до якого ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» визнано переможцем, та прийнято рішення про намір укласти договір. Відповідно до п.5.2 Розділу ІІІ до тендерної документації зазначається: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовником визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, а саме: 4. Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. No 37/11, далі – Порядок No 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. No 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року No733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку No 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно частини 6 статті 17 Закону. У разі наявності відносно учасника, якого визначено переможцем торгів, інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури, або згідно інформації на сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner, такий учасник підтверджує відсутність заборгованості шляхом завантаження в електронну систему закупівель оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою), або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді. Довідка має бути чинною на дату її подання переможцем процедури закупівлі.». По третє станом на 30.06.2021 ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не мало заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів). У зв’язку з чим на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в складі своєї тендерної пропозиції надало наступні документи: 4. Довідка з податкової 25 06 2021.pdf 4.1. Довідка з податкової 25 06 2021 - завірена.pdf Вказана довідка чинна по 04.07.2021 рік. А також в якості переможця ТОВ ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало додаткові документи, що Вимагались Тендерною документацією, а саме: 1. Довідка про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій ст 17.docx.pdf 8.5 Протокол 40 про переведення з посади Генерального директора на посаду директора.docx.pdf 15. Довідка про банкрутство -юридична 03.07.21. pdf.pdf 9.1. Довідка з кодом доступа.docx.pdf 6. Проект договору.docx.pdf 12. Довідка корупція фіз. від 03.07.21.zip 9.2 Витяг з реестру платників ПДВ.pdf 8. Довідка повноваження посадової особи.docx.pdf 13. Довідка корупція юр. від 03.07.21.zip 8.2. Протокол № 8 від 21.07.16.pdf 8.3 Наказ 36к від 14.06.21- переведення Бондаренко.docx.pdf 9.5. Витяг з ЕДР від 18.06.2021 року- завірений.pdf 8.1. Протокол 65 про надання повноважень підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.docx.pdf 6.1. Лист згода з проектом договору.docx.pdf 3. Довідка про не притягнення до відповідальності.docx.pdf 7.1. Лист-згода з форма договору про забезпечення договору у вихляди грошової застави.docx.pdf 10.1. Лист пояснення про відсутність ліцензії.docx.pdf 11. Супровідний лист.docx.pdf 8.4. Протокол № 9 _Колісник продає частку АВТО СПЕЦ СЕРВІС.pdf 0.1. Форма тендерної пропозиції.docx.pdf 7. ФОРМА ДОГОВІР про забезпечення договору у вигляді грошової застави.docx.pdf 7. ФОРМА ДОГОВІР про забезпечення договору у вигляді грошової застави.docx 5. Довідка щодо відсутномті невиканоних забовязань.docx.pdf 9.6 Лист -роз'яснення про новий статут.docx.pdf 4.1. Довідка з податкової 25 06 2021 - завірена.pdf 9.3 Завірена копія витягу з реестру платників ПДВ.pdf 8.6. Наказ №25 к от 22.07.16.pdf 9. Опис+Статут+ Протокол.pdf 2. Довідка про відсутність судимості від 31.05.2021.pdf 9.4 Витяг з ЕДР від 18.06.2021 року.pdf 14. Довідка про банкрутство -юридична 03.07.21. -завірена. pdf.pdf 10. Лист-роз'яснення про неліцензований вид діяльності.docx.pdf 6. Проект договору.docx Додаток до обгрунтування АНЦ.docx.pdf Документи, що подаються, як обгрунтування аномально низької цін Супровідний лист.pdf Обгрунтування АНЦ.docx.pdf Документи, що подаються, як обгрунтування аномально низької ціни: Довідка з податкової Криміналістичний центр від 14.07.pdf Довідка з податкової Криміналістичний центр від 14.07 - завірена.pdf На підтвердження пункту 13 частини першої статті 17 Закону, переможцем ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в складі тендерної пропозиції надало документ, що має назву Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.06.2021 року №47500, що дійсна протягом десяти календарних днів включно до 04.07.2021 року, яка видана контролюючим органом ГУ ДПС У М. КИЄВІ. В протоколі від 15 липня 2021 року Замовник зазначає, що ним була перевірена інформація про наявність заборгованості та в електронній системі закупівель станом на 01 липня 2021 року, але переможцем станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в переможця, не надано протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: інформацію, що підтверджує здійснення переможцем заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, або довідку, видану контролюючим органом, про відсутність заборгованості з платежів. З цього приводу повідомляємо, що відповідно до частини 4 ПОРЯДКУ надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, зазначається: Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Оскільки, скаржник усвідомив, що станом на 01.07.2021 має заборгованість зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), було вжито усіх заходів, задля підтвердження надійності та відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», а саме: - Станом на 08 липня 2021 рік ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» - не мало заборгованості, що підпадає у строк 10 днів з дати визначення переможцем закупівлі. - Було замовлено довідку про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів). У зв’язку з тим, що довідка готується протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» замовив довідку, проте в складі тендерної пропозиції, до моменту отримання довідки надав документ, що має назву Супровідний лист Вих.№ 06/01 від 13.07.2021, відповідно до якого ТОВ «АВТО СПЕЦ СВІС ЛТД» додатково проінформувало замовника, про відсутність податкового боргу станом на 12.07.2021, та додало скрін-шот з відкритого реєстру, а саме офіційного сайту ДПС та додатково проінформував Замовника, що відповідна довідка вже Замовлена та Учасник готовий її надати Замовнику. Замовник мав можливість перевірити відсутність податкового боргу у відкритих реєстрах, а саме інформацію про те що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вжило заходів, в строк протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що від 13-07-21 о 16:09:37 Замовник повторно зі статусу пропозиції «Вас обрано переможцем» витребував (застосував) до ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вимогу про надання обґрунтування аномально низької ціни в статусі « Ваша пропозиція перебуває на кваліфікації». Акцентуємо увагу, що переможець повинен був двічі завантажити документи з обґрунтування аномально низької ціни. Разом з документами обґрунтування АНЦ скаржником було завантажено довідку з ДФС про відсутність заборгованості з податків зборів (обов’язкових платежів) від 14.07.2021 року. Замовник бачив, шо тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» перебуваючи на повторній кваліфікації з вимогою додати обгрунтування АНЦ- відповідає вимогам тендерної документації, мав би повторно визнати переможцем, проте свідомо, порушуючи наше право на добросовісну конкуренцію, недискримінацію як учасника та об’єктивне не упереджене ставлення, замість повторного визнання переможцем, від 15.07.2021 року о 13:49:06 не правомірно відхилив пропозицію Скаржника протоколом від 15.07.2021 року. Наголошуємо, що Замовник вдруге за однією і тією ж закупівлею порушує право ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» на визнання переможцем, чим порушує ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020 р.) закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Це, в свою чергу, виключає можливість відхилення тендерної пропозиції Скаржника за відсутності для цього як законодавчих підстав, так і підстав, що передбачені тендерною документацією, а також фактичних обставин. Протре замовник вирішив проігнорувати той факт, що заборгованість була погашена, що документально підтверджено довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 14.07.2021 року № 51541, яку Скаржник, наголошуємо, додатково надав до електронного майданчику. Таким чином, Суб’єкт оскарження не порушив умов Тендерної документації Процедури закупівлі в цій частині. Суб’єкт оскарження виконав вимоги Тендерної документації Процедури закупівлі у повному обсязі. Відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав, наведених в Оскаржуваному рішенні, є протиправним. Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пунктом 4 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів (Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України), а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель». Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівель» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України скасувати своє неправомірне рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Генеральний директор ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Дата розгляду скарги: 03.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 18:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.08.2021 12:31
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Бондаренко Віктор Сергійович 380503518122,, office@auto-spec.in.ua http://auto-spec.in.ua
Скарга
Скасована

Cкарга на рішення Замовника- не правомірне відхилення

Номер: 00713996d00c48ea96b170cf4dcb3bb8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-008317-a.b4
Назва: Cкарга на рішення Замовника- не правомірне відхилення
Скарга:
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України (надалі по тексту – «Замовник») оголосило процедуру закупівлі через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: «Код ДК 021:2015 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів) (надалі по тексту – «Закупівля»), за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-06-008317-a. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного кабінету Державного науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України від 14 квітня 2021 року (надалі по тексту – «Тендерна документація»), та Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі по тексту – «Закон»). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" (надалі по тексту – «Скаржник») вивило бажання, прийняти участь у закупівлі, та запропонувати свою тендерну пропозицію. Замовник вже намагався необґрунтовано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», проте, відповідно до рішення №11868-р/пк-пз від 28.05.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) було зобов’язано Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 – 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-04-06-008317-a 15.07.2021 року після розгляду та перевірки тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРІС ЛТД», яка відповідала всім вимогам замовника, тендерним комітетом Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, вкотре було прийняте рішення про непрвомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», з підстав ніби то наявності податкового боргу. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням тендерного комітету Державного науково-дослідницького експертно-криміналістичного центру МВС України, та вважає дії замовника не законними, такими, що порушують законні права та інтереси ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: По-перше Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було подано тендерну пропозицію. На момент подання тендерної пропозиції 22 квітня 2021 року ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не мало заборгованості зі сплати податків і зборів та обов’язкових платежів, про що Учасник процедури закупівлі, серед іншого надав інформацію шляхом заповнення електронних полів, згідно вимог тендерної документації та документально підтвердив це у довідці від 19.05.2021 вих.№19/5. По-друге від 30 червня 2021 року на авторизованому електронному майданчику було опубліковано протокол, відповідно до якого ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» визнано переможцем, та прийнято рішення про намір укласти договір. Відповідно до п.5.2 Розділу ІІІ до тендерної документації зазначається: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовником визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, а саме: 4. Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. No 37/11, далі – Порядок No 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. No 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року No733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку No 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно частини 6 статті 17 Закону. У разі наявності відносно учасника, якого визначено переможцем торгів, інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури, або згідно інформації на сайті Державної фіскальної служби України за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner, такий учасник підтверджує відсутність заборгованості шляхом завантаження в електронну систему закупівель оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою), або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді. Довідка має бути чинною на дату її подання переможцем процедури закупівлі.». По третє станом на 30.06.2021 ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не мало заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів). У зв’язку з чим на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в складі своєї тендерної пропозиції надало наступні документи: 4. Довідка з податкової 25 06 2021.pdf 4.1. Довідка з податкової 25 06 2021 - завірена.pdf Вказана довідка чинна по 04.07.2021 рік. А також в якості переможця ТОВ ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало додаткові документи, що Вимагались Тендерною документацією, а саме: 1. Довідка про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій ст 17.docx.pdf 8.5 Протокол 40 про переведення з посади Генерального директора на посаду директора.docx.pdf 15. Довідка про банкрутство -юридична 03.07.21. pdf.pdf 9.1. Довідка з кодом доступа.docx.pdf 6. Проект договору.docx.pdf 12. Довідка корупція фіз. від 03.07.21.zip 9.2 Витяг з реестру платників ПДВ.pdf 8. Довідка повноваження посадової особи.docx.pdf 13. Довідка корупція юр. від 03.07.21.zip 8.2. Протокол № 8 від 21.07.16.pdf 8.3 Наказ 36к від 14.06.21- переведення Бондаренко.docx.pdf 9.5. Витяг з ЕДР від 18.06.2021 року- завірений.pdf 8.1. Протокол 65 про надання повноважень підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.docx.pdf 6.1. Лист згода з проектом договору.docx.pdf 3. Довідка про не притягнення до відповідальності.docx.pdf 7.1. Лист-згода з форма договору про забезпечення договору у вихляди грошової застави.docx.pdf 10.1. Лист пояснення про відсутність ліцензії.docx.pdf 11. Супровідний лист.docx.pdf 8.4. Протокол № 9 _Колісник продає частку АВТО СПЕЦ СЕРВІС.pdf 0.1. Форма тендерної пропозиції.docx.pdf 7. ФОРМА ДОГОВІР про забезпечення договору у вигляді грошової застави.docx.pdf 7. ФОРМА ДОГОВІР про забезпечення договору у вигляді грошової застави.docx 5. Довідка щодо відсутномті невиканоних забовязань.docx.pdf 9.6 Лист -роз'яснення про новий статут.docx.pdf 4.1. Довідка з податкової 25 06 2021 - завірена.pdf 9.3 Завірена копія витягу з реестру платників ПДВ.pdf 8.6. Наказ №25 к от 22.07.16.pdf 9. Опис+Статут+ Протокол.pdf 2. Довідка про відсутність судимості від 31.05.2021.pdf 9.4 Витяг з ЕДР від 18.06.2021 року.pdf 14. Довідка про банкрутство -юридична 03.07.21. -завірена. pdf.pdf 10. Лист-роз'яснення про неліцензований вид діяльності.docx.pdf 6. Проект договору.docx Додаток до обгрунтування АНЦ.docx.pdf Документи, що подаються, як обгрунтування аномально низької цін Супровідний лист.pdf Обгрунтування АНЦ.docx.pdf Документи, що подаються, як обгрунтування аномально низької ціни: Довідка з податкової Криміналістичний центр від 14.07.pdf Довідка з податкової Криміналістичний центр від 14.07 - завірена.pdf На підтвердження пункту 13 частини першої статті 17 Закону, переможцем ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в складі тендерної пропозиції надало документ, що має назву Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.06.2021 року №47500, що дійсна протягом десяти календарних днів включно до 04.07.2021 року, яка видана контролюючим органом ГУ ДПС У М. КИЄВІ. В протоколі від 15 липня 2021 року Замовник зазначає, що ним була перевірена інформація про наявність заборгованості та в електронній системі закупівель станом на 01 липня 2021 року, але переможцем станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в переможця, не надано протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: інформацію, що підтверджує здійснення переможцем заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, або довідку, видану контролюючим органом, про відсутність заборгованості з платежів. З цього приводу повідомляємо, що відповідно до частини 4 ПОРЯДКУ надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, зазначається: Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Оскільки, скаржник усвідомив, що станом на 01.07.2021 має заборгованість зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), було вжито усіх заходів, задля підтвердження надійності та відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», а саме: - Станом на 08 липня 2021 рік ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» - не мало заборгованості, що підпадає у строк 10 днів з дати визначення переможцем закупівлі. - Було замовлено довідку про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів). У зв’язку з тим, що довідка готується протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» замовив довідку, проте в складі тендерної пропозиції, до моменту отримання довідки надав документ, що має назву Супровідний лист Вих.№ 06/01 від 13.07.2021, відповідно до якого ТОВ «АВТО СПЕЦ СВІС ЛТД» додатково проінформувало замовника, про відсутність податкового боргу станом на 12.07.2021, та додало скрін-шот з відкритого реєстру, а саме офіційного сайту ДПС та додатково проінформував Замовника, що відповідна довідка вже Замовлена та Учасник готовий її надати Замовнику. Замовник мав можливість перевірити відсутність податкового боргу у відкритих реєстрах, а саме інформацію про те що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вжило заходів, в строк протягом 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Протре замовник вирішив проігнорувати той факт, що заборгованість була погашена, що документально підтверджено довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 14.07.2021 року № 51541, яку Скаржник додатково надав до електронного майданчику у день отримання. Таким чином, Суб’єкт оскарження не порушив умов Тендерної документації Процедури закупівлі в цій частині. Суб’єкт оскарження виконав вимоги Тендерної документації Процедури закупівлі у повному обсязі. Відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав, наведених в Оскаржуваному рішенні, є протиправним. Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження позбавляє Суб’єкта оскарження можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пунктом 4 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів (Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України), а саме щодо відхилення пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Порядок оскарження процедур закупівлі визначений ст. 18 Закону України «Про публічні закупівель». Враховуючи вищевказане, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівель» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України скасувати своє неправомірне рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Генеральний директор ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.07.2021 20:14
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Бондаренко Віктор Сергійович 380503518122,, office@auto-spec.in.ua http://auto-spec.in.ua
Скарга
Виконана замовником

не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"

Номер: 880bb4800f094c6b88397e39ca08cddd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-008317-a.a3
Назва: не правомірне відхилення ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД"
Скарга:
СКАРГА Щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (прийнятих замовником рішень) 06.04.2021 Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України (надалі по тексту – «Замовник») оголосило процедуру закупівлі через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: «Код ДК 021:2015 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів) (надалі по тексту – «Закупівля»), за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-06-008317-a. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного кабінету Державного науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України від 14 квітня 2021 року (надалі по тексту – «Тендерна документація»), та Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі по тексту – «Закон»). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" (надалі по тексту – «Скаржник») вивило бажання, прийняти участь у закупівлі, та запропонувати свою тендерну пропозицію. Згідно з протоколом від 06 травня 2021 р., що порушує наші права та законні інтереси, пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» , яке запропонувало тендерну пропозицію, було прискіпливо розглянуто та безпідставно дискваліфіковано. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не погоджується з рішенням тендерного комітету Державного науково-дослідницького експертно-криміналістичного центру МВС України, та вважає дії замовника такими що порушують законні права та інтереси учасника ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» виходячи з наступного: 1.Відповідно до протоколу від 06 травня 2021року за першу підставу відхилення у розумінні замовника тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» треба вважати: «у порушення вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації у складі пропозиції учасника відсутня копія технічного паспорту на автомобіль технічної допомоги (евакуатор);» Відповідно до п.3 Додатку 4 до тендерної документації, замовник визначив наступне: «3. СТО учасника повинна мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг).» В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», наявний файл під назвою «9. Договір евакуатор АВТО ДОПОМОГА.pdf», який містить в собі документ - Договір про надання послуг технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. - Додаток№1 до договору №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Правила надання послуг з евакуації транспортних засобів. - Додаток№2 до договору №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Вартість послуг з технічної допомоги та евакуації ТЗ (Тарифи) - Додаток№3 до договору №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Заявка про надання послуг з технічної допомоги та/або з евакуації транспортного засобу. - Додаток№4 до договору №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Форма усної заявки. - Додаток№5 до договору №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Перелік телефонних номерів Замовника, з яких мають право подавати заявки, адреси електронної пошти. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження п.3 Додатку 4 витребували від учасників надати в складі тендерної пропозиції один з запропонованого переліку документ, що підтверджує наявність автомобіля технічної допомоги «евакуатора», оскільки Скаржник не має власного «евакуатора», він користується послугами ТОВ «АВТО ДОПОМОГА», за договором про надання послуг технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року. Згідно з п.1.1. Договору про надання послуг з технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів №24.03/20-АП від 24 березня 2020 року предметом договору є надання послуг технічної допомоги та послуг з евакуації транспортних засобів. Виходячи з зазначеного вище, вважаємо що тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», було неправомірно відхилено, оскільки в складі тендерної пропозиції на підтвердження п.3 Додатку 4 скаржником надано всі необхідні документи, що витребував Замовник та ніяким чином скаржником не було порушено вимог тендерної документації. 2. Відповідно до протоколу від 06 травня 2021року за другу підставу відхилення у розумінні замовника тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» треба вважати: «- у порушення вимог п.6 Додатку 4 до Тендерної документації у складі пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження наявності відеоспостереження у вигляді копії договору з відповідною організацією про його встановлення.». Відповідно до п.6 Додатку 4 до тендерної документації, замовник визначив наступне: «6. Учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також мати стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника та цілодобову фізичну охорону, відеоспостереження (На підтвердження відповідності вимогам безпеки автомобілів Замовника, надати підтвердження у вигляді копії договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової фізичної охорони та відеоспостереження….». На підтвердження зазначеного вище критерію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надало в складі тендерної пропозиції наступні документи, в яких присутня вся інформація про необхідні технічні якісні характеристики : - Договір №#7834518 про надання послуг за допомогою технічних засобів охорони від 01.04.2021 року (10. Договір щодо охорони території) - Довідка щодо охорони території (10.1. Довідка щодо охорони території від АТП) - Довідка щодо охорони №19/10.2 від 19.04.2021 року (10.2. Довідка щодо охорони території.docx) - Довідка щодо наявності стоянки, цілодобової охорони та відеоспостереження №19/10.3 від 19.04.2021 року (10.3. Довідка щодо стоянки, охорони та відеспостереження.docx) - Гарантійний лист №19/10.4 від 19.04.2021 року (10.4. Гарантійний лист щодо безпечного зберігання автомобілів.docx) - Лист №30/03 від 30.04.2021 року ,( Інформаційний лист.docx) в якому проінформував замовника про встановлення відео –спостереження власними силами. Наголошуємо на тому, що відповідно до п.6 Додатку 4 ТД Замовник витребує саме: безпечне зберігання автотранспортних засобів, до якої відноситься цілодобова фізична охорона, відеоспостереження. Зазначені вище документи, що надані в складі тендерної пропозиції скаржника, підтверджують наявність відеоспостереження та цілодобову фізичну охорону. Наявність відеоспостереження підтверджується відповідно до схеми розміщення стоянки та скріншот з екрану з зображенням кожної з 16 камер цілодобового відеоспостереження. Також відповідно до Листа №30/03 від 30.04.2021 року, Скаржник зазначив що відео –спостереження, власне та не потребує окремого договору про надання послуг з відеоспостереження. Нам як учаснику, який надає у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також має стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника та цілодобову фізичну охорону, відеоспостереження (тобто усі документи, що вимагаються тендерною документацією та додаткові документи, що підтверджують наявність відеоспостереження) не зрозуміло чому наша тендерна пропозиція відхиляється, адже ми як учасник забезпечуємо безпечне зберігання автотранспортних засобів за допомогою цілодобової фізичної охорони та власного відеоспостереження. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додаток 4 Документації містить перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутня копія договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з відеоспостереження, оскільки Скаржник має власні камери відеоспостереження. Навіть якщо враховувати цей факт, як за невідповідність документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Оскільки ми не мали такого права, вважаємо що наша тендерна пропозиція була відхилена неправомірно. Звертаємо вашу увагу, що після відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автолайф Центр», за результатами електронного аукціону пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» визначена електронною системою закупівель аномально низькою, оскільки є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/ приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, Скаржник підтверджує що має сприятливі умови, за яких може надати послуги, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. Також на підтвердження АНЦ, в складі тендерної\ пропозиції Т ОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надано: - Додаток до Обгрунтування АНЦ.docx.pdf - Лист обгрунтування аномально низької ціни.pdf Відповідно до яких ТОВ «АВТОСПЕЦ СЕРВІС ЛТД» повідомляє, що на протязі багатьох років надає послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів у Києві та Київській області, має велику кількість клієнтів та необхідний прибуток, що дозволяє зменшувати собівартість послуг у закупівлях. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником надано обґрунтування аномально низької ціни та документи, що підтверджують наявність «евакуатора» та власного відеоспостереження, а саме: - Інеформаційний лист.docx.pdf, що містить в собі Лист вих.№30/03 від 30.04.2021, року відповідно до якого ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» зазначає, що надало в складі тендерної пропозиції договір про надання з послуг евакуації транспортних засобів, та підтвердило що має власне відео-спостереження та на підтвердження надало зображення з екрану спостереження відео камер. Замовника було проінформовано, що відео-спостереження власне та підключено власними силами, доступ до камер має лише ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». Зазначену вище інформацію Замовник проігнорував, та все одно вирішив безпідставно та необґрунтовано відхилити тендерну пропозицію Скаржника. Така позиція Замовника, на нашу думку містить дискримінаційний характер, що в свою чергу, є порушенням принципів здійснення публічних закупівель закріплених у статті 5 Закону. Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» , прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі і претендує на визнання його тендерної пропозиції найкращою та на укладення Договору з Замовником у майбутньому, адже тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» повністю відповідає вимогам тендерної документації, технічної специфікації і іншим вимогам до предмету закупівлі. Зазначаємо, що скаржник є учасником, що має великий досвід з послуг ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів), та має багатолітній досвід з надання послуг ремонту технічного обслуговування, ремонту транспортних засобів. Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» Керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє неправомірне рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД». 3. Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до веб- порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua , а саме визначити Суб’єкт оскарження переможцем та опублікувати намір про укладення договору. Генеральный директор ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» Бондаренко В.С.
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2021 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.06.2021 22:39
Дата виконання рішення Замовником: 13.07.2021 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої колегії АМКУ від 28.05.2021 № 11868 виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Бондаренко Віктор Сергійович 380503518122,, office@auto-spec.in.ua http://auto-spec.in.ua
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення стосовно дискваліфікації

Номер: 9d927133653145ed8173d138f807be6a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-008317-a.a2
Назва: Оскарження рішення стосовно дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Протоколу розгляду від 06 травня 2021 року, Вами було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСОЮЗ» з причини, визначеної у п. 2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» тендерним комітетом було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСОЮЗ» містить наступний недолік, який є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та який не може бути виправлений учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону: - у порушення вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації у складі пропозиції учасника відсутня копія технічного паспорту на автомобіль технічної допомоги (евакуатор). ТОВ «АВТОСОЮЗ», як учасник закупівлі, з цим не згодні, оскільки пункт 3 Додатку 4 Тендерної документації Замовника містить вичерпний перелік документів, які достатні для підтвердження зазначеної умови, а саме: «3. СТО учасника повинна мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг).» В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» було надано Копію діючого Договору № 281119ех від 28 листопада 2019 року, який укладено з компанією ТОВ "ЕКСПРЕС-Т" (код ЄДРПОУ 37445259) про надання послуг перевезення вантажів (в тому числі надання послуг автомобіля технічної допомоги (евакуатора)) з щорічною пролонгацією та лист пояснення до нього. Оскільки автомобілі технічної допомоги (евакуатор), якими можуть надаватися послуги компанією ТОВ "ЕКСПРЕС-Т" не є власністю учасника, що підтверджується копією Договору № 281119ех від 28 листопада 2019 року), ТОВ «АВТОСОЮЗ» не може надавати технічні паспорти на такі автомобілі. Зважаючи на це, просимо переглянути та скасувати своє рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АВТОСОЮЗ». З повагою, ТОВ «АВТОСОЮЗ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У складі Тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» відсутня копія технічного паспорту на автомобіль технічної допомоги (евакуатор), що не узгоджується з вимогою Замовника, зазначеною у п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації. Зважаючи на викладене, у Замовника відсутня підстава для задоволення вимоги ТОВ «АВТОСОЮЗ» та скасування рішення щодо дискваліфікації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення стосовно дискваліфікації

Номер: d79cb0ad584b4817a750b17a560d413f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-008317-a.b1
Назва: Оскарження рішення стосовно дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Протоколу розгляду від 06 травня 2021 року, Вами було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСОЮЗ» з причини, визначеної у п. 2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» тендерним комітетом було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСОЮЗ» містить наступний недолік, який є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та який не може бути виправлений учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону: - у порушення вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації у складі пропозиції учасника відсутня копія технічного паспорту на автомобіль технічної допомоги (евакуатор). ТОВ «АВТОСОЮЗ», як учасник закупівлі, з цим не згодні, оскільки пункт 3 Додатку 4 Тендерної документації Замовника містить вичерпний перелік документів, які достатні для підтвердження зазначеної умови, а саме: «3. СТО учасника повинна мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг).» В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» було надано Копію діючого Договору № 281119ех від 28 листопада 2019 року, який укладено з компанією ТОВ "ЕКСПРЕС-Т" (код ЄДРПОУ 37445259) про надання послуг перевезення вантажів (в тому числі надання послуг автомобіля технічної допомоги (евакуатора)) з щорічною пролонгацією та лист пояснення до нього. Оскільки автомобілі технічної допомоги (евакуатор), якими можуть надаватися послуги компанією ТОВ "ЕКСПРЕС-Т" не є власністю учасника, що підтверджується копією Договору № 281119ех від 28 листопада 2019 року), ТОВ «АВТОСОЮЗ» не може надавати технічні паспорти на такі автомобілі. Зважаючи на це, просимо переглянути та скасувати своє рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АВТОСОЮЗ». З повагою, ТОВ "АВТОСОЮЗ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відсутній долучений документ
Дата скасування: 07.05.2021 10:07