• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мітла березова, віник сорго, мітла пластикова кругла, мітла пластикова пласка

Завершена

1 273 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 365.00 UAH
Період оскарження: 17.05.2017 15:22 - 29.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо переможця

Номер: 6d6dd1c4458243c880e25bfd1e2a4258
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-17-001979-b.b4
Назва: щодо переможця
Вимога:
Де специфікація згідно додатку 5?????, тендер пройшов 6.06.2017 року. Згідно вашої ТД на протязі 1 робочого дня учасник повинен надати специфікацію, тобто кінцевий строк 07.06.2017р. ФОП Сушин С.В. не виконав вимогу, і Замовник визнав його переможцем. З усіх ваших відповідей зрозуміло, що цікавить вас не найбільш економічно вигідна ціна, а особисті витносини, або переслыдування корисних цілей за рахунок закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На звернення ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» від 12.06.2017р. 15:53. ID: UA-2017-05-17-001979-b.b4 про надання роз'яснень тендерний комітет КП «Титан» повідомляє наступне. У відповідності до п.1 ст.10 ЗУ України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: -оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; -зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень; -оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; -договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; -повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; -звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання; -звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору. ст.10 Закону визначає вичерпний перелік документів закупівлі, які підлягають оприлюдненню. Оприлюднення документів переможця закупівлі Законом не передбачено. Оскільки специфікація за результатами аукціону (додаток №5 до тендерної документації) є документом, що надається переможцем закупівлі, а не учасником у складі тендерної пропозиції, у відповідності до ст.10 Закону, такий документ оприлюдненню не підлягає. Також, звертаємо вашу увагу, що у відповідності до абз.2 п.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звернення учасника за роз'ясненнями до замовника стосовно документів переможця, що надаються після оприлюднення наміру про укладення договору, Законом не передбачено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможця

Номер: 431f64a29e5b4b9f83a2887269a723fd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-17-001979-b.c3
Назва: щодо визначення переможця
Вимога:
Згідно (ТД Додаток 1) ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,ЯКІ УЧАСНИКУ ТА ПЕРЕМОЖЦЮ НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ "Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дати визначення, надає замовнику специфікацію відповідно до суми за результатами аукціону (відповідно до Додатку 5). Ціну за одиницю товару за результатами аукціону рекомендовано розраховувати пропорційно до суми зниження. Строк подання специфікації за результатами аукціону, може бути аргументовано продовжений, для цього учасник повинен письмово повідомити замовника. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, специфікацію за результатами аукціону надає наступний учасник з переліку, тендерна пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною. Якщо учасник, пропозицію якого визначено найбільш економічно вигідною, не надасть в зазначені вище строки, специфікацію за результатами аукціону, його тендерну пропозицію буде відхилено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації." ФОП Сушин С.В. було визначено переможцем протоколом від 08.06.2017р. ФОП Сушин С.В. не надав специфікацію згідно Додатку 5 і не повідомив Замовника про аргументовану відсутність специфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На звернення ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» від 12.06.2017р. про надання роз'яснень стосовно визначення переможцем закупівлі UA-2017-05-17-001979-b ФОП Сушин С.В. тендерний комітет КП «Титан» повідомляє наступне. Згідно з п.2 розділу V тендерної документації ФОП Сушин С.В., пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня з дати визначення, надав замовнику специфікацію відповідно до суми за результатами аукціону (відповідно до Додатку 5). Ціну за одиницю товару за результатами аукціону розраховувано пропорційно до суми зниження.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможця

Номер: 2b1c63dc631e4d4ead5d6458e7c6baf2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-17-001979-b.c2
Назва: щодо визначення переможця
Вимога:
Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Це спричинить збільшення суми нарахованого податку на прибуток. Основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На звернення ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» від 12.06.2017р. про надання роз'яснень стосовно визначення переможцем закупівлі UA-2017-05-17-001979-b ФОП Сушин С.В. тендерний комітет КП «Титан» повідомляє наступне. Чинним законодавством та тендерною документацією не передбачено при визначенні ціни пропозиції врахування системи оподаткування. Дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, забезпечення гарантованих державою однакових прав участі у торгах як осіб, що є платниками податку на додану вартість, так і осіб, що не є платниками цього податку, Замовник визначив переможця закупівлі відповідно до методики, що була встановлена у тендерній документації. За результатами оцінки переможцем закупівлі було визначено ФОП Сушин С.В., який згідно з наданими державою гарантіями щодо забезпечення та стимулювання діяльності фізичних осіб-підприємців не є платником податку на додану вартість. Дискваліфікація учасника ФОП Сушин С.В. з підстави, що він не є платником ПДВ, тому що його пропозиція врахована без ПДВ за методикою оцінки тендерної документації, є дискримінацією по відношенню до такого учасника. Враховуючи викладене, вимоги, викладені у вашому звернені, задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможця

Номер: 21ded218828848648d6aa3862dab71d4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-17-001979-b.a1
Назва: щодо визначення переможця
Вимога:
ТОВ «Віста Дніпро», як учасник аукціону на закупівлю : мітла березова, віник сорго, мітла пластикова кругла, мітла пластикова плоска, на загальну сумму 1`273`000.00 грн (з ПДВ), надає вимогу до Замовника КП «Титан», щодо визначення переможця ФОП Сушин С.В. На нашу думку, є дискримінаційний підхід при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно із чинним законодавством. Звертаємо увагу, що відповідно до проекту договору (Додаток 3) та в тендерній документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.1 , та в Специфікації (Додаток 5) Замовник передбачив, що ціна включає всі податки та збори. Тож з нашої позиції вимоги оцінка тендерних пропозицій за прописаною замовником методикою може призвести до того, що переможцем буде обрано учасника – не платника ПДВ, цінова пропозиція якого з урахуванням усіх податків та зборів у результаті може бути вищою за цінову пропозицію учасника – платника ПДВ. А саме, ФОП Сушин С.В., якого визнано переможцем закупівлі с ціною 749 500 грн. без ПДВ, при перерахуванні ціни з врахуванням усіх податків та зборів буде становити 899 400 грн з ПДВ, коли ціна ТОВ «Віста Дніпро» є 750 000 грн з ПДВ. Звертаємо увагу, що учаснік ФОП Сушин надав оновлену пропозицію з ценію 749`500.00 грн без ПДВ, а в протоколі рішення про переможця Замовник вказуює ціну з 749`500.00 грн з ПДВ, що є суттєвою помилкою, можна розглянути як фальсифікування результатів закупівлі та підробку документів. Також учасник ФОП Сушин С.В. згідно вимог про надання документів на підтвердження відповідності та якості товару не надав жодного документу, що підтверджує якість та походження товару. Надав лише довідки в довільній формі, що теж на нашу думку є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки учасника. Адже ФОП Сушин С.В. не є органом з сертифікації відповідної галузі акредитації , та не надано жодної інформації про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності. В свою чергу ТОВ «Віста Дніпро» є виробником, має всі документи з органів сертифікації відповідної галузі акредитації. Згідно Закону 922 Про публічні закупівлі Розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Стаття 21. Інформування про проведення процедури відкритих торгів п.2 Замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів повинен обов’язково зазначити очікувану вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Та згідно Статті 22 п. 9 Замовник не зазначив перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Одже, просимо Вас передивитися рішення про переможця, внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги, перевиставити торги. Вимагаємо, більш ретельно готувати тендерну документацію та уникати встановлення в ній дискримінаційних вимог. Відноситися до визначення переможця не в поверхнево-формальній формі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На звернення ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» про надання роз'яснень стосовно визначення переможцем закупівлі UA-2017-05-17-001979-b ФОП Сушин С.В. та вимоги передивитися рішення про переможця, внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги, перевиставити торги, тендерний комітет КП «Титан» повідомляє наступне. Згідно з оголошенням процедури закупівлі UA-2017-05-17-001979-b від 17.05.2017 року, розміщеному у відповідності до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі Закон, та оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу згідно зі ст.10 цього Закону, період уточнень умов проведення закупівлі, у тому числі тендерної документації, визначений до 23.05.2017р. У відповідності до ст.22 Закону тендерну документацію було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Згідно п.9 ст.22 Закону та п.1 розділу V тендерної документації Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Замовником у відповідності до до абз.4 частини 1 статті 28 критерієм оцінки визначено ЦІНУ — питома вага критерію 100 балів. Ціна має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ) а також з урахуванням вимог до оподаткування предмету закупівлі. У разі, якщо учасник є платником ПДВ, до ціни включається ПДВ. Тобто, Учасник при наданні пропозиції повинен врахувати всі свої витрати. Так як ФОП Сушин С.В. не є платником ПДВ, то його пропозиція з урахуванням усіх своїх витрат складає суму пропозиції без ПДВ. Пропозиція ТОВ «ВІСТА ДНІПРО», враховуючи, що товариство є платником ПДВ, складає суму з урахуванням ПДВ. Згідно ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Враховуючи, що у встановлений Законом строк Вами не було використане право звернутись до Замовника з вимогою щодо роз'яснення тендерної документації або щодо усунення порушення та внесення змін, вважається, що Ви були згодні з умовами тендерної документації та критеріями оцінки пропозицій учасників під час аукціону та у Вас не виникало питань щодо створення нерівних умов для різних учасників, що має своє відображення у методиці оцінки. Таким чином, строк для оскарження тендерної документації Вами пропущений. У відповідності до п.1 ст.27 Закону розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Згідно з п.3 ст.28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. У відповідності до п.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з п.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією за методикою оцінки визначеній у тендерній документації електронною системою було визначено пропозицію ФОП Сушин С.В. Замовник не змінює ціни пропозиції та оцінює її за показниками зазначеними в загальній вартості пропозиції, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахуванням ПДВ. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 інформаційно-телекомунікаційну систему Prozorro за адресою в мережі Інтернет www.prozorro.gov.ua визначено веб-порталом Уповноваженого органу. Публікація інформації в електронній системі Prozorro технічно здійснюється таким чином, що пропозиція учасників – платників ПДВ з урахуванням ПДВ та учасників – неплатників ПДВ, без урахування ПДВ відображається однаково – сума пропозиції з ПДВ. Таким чином формується і повідомлення про намір укласти договір та звіт про результати проведення процедури. За результатами розгляду пропозиції ФОП Сушин С.В. відповідності умовам закупівлі тендерним комітетом 08.06.2017р. було складено та оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. ФОП Сушин С.В. не є платником ПДВ, його пропозиція складає 749 500 грн. з ПДВ, де ПДВ дорівнює нулю. Чинним законодавством та тендерною документацією не передбачено при визначенні ціни пропозиції врахування системи оподаткування. Дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, забезпечення гарантованих державою однакових прав участі у торгах як осіб, що є платниками податку на додану вартість, так і осіб, що не є платниками цього податку, Замовник визначив переможця закупівлі відповідно до методики, що була встановлена у тендерній документації. За результатами оцінки переможцем закупівлі було визначено ФОП Сушин С.В., який згідно з наданими державою гарантіями щодо забезпечення та стимулювання діяльності фізичних осіб-підприємців не є платником податку на додану вартість. Дискваліфікація учасника ФОП Сушин С.В. з підстави, що він не є платником ПДВ, тому що його пропозиція врахована без ПДВ за методикою оцінки тендерної документації, є дискримінацією по відношенню до такого учасника. Враховуючи викладене, вимоги, викладені у вашому звернені, задоволенню не підлягають. Голова тендерного комітету Іщенко Л.Г.
Статус вимоги: Не задоволено