• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

8 686 060.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 593.57 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 16:11 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до додатку №2 тендерної документації

Номер: 090b6da76cff4eef99dbb5277b82dab0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.a11
Назва: Внесення змін до додатку №2 тендерної документації
Вимога:
Пунктом 4.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації вимагається в якості кваліфікаційного критерію надати довідку про наявність досвіду виконаного договору постачання продукції. При цьому, вимогою до такого договору встановлено, що період його виконання повинен бути між 2018-2020 рр. Виходячи зі змісту тендерної документації, жодного вмотивованого обґрунтування такої вимоги щодо строків немає. Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати таку вимогу щодо періоду виконання договорів між 2018-2020 рр.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесено доцільні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Додатку № 2 тендерної документації

Номер: 0a74279824b14a088c8458098b3b4a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.a10
Назва: Внесення змін до Додатку № 2 тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 1.4.1. «Назва предмету закупівлі» тендерної документації, предметом закупівлі є: «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)». Водночас, пунктом 4.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації вимагається в якості кваліфікаційного критерію надати довідку про наявність досвіду виконаного договору постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Враховуючи факт того, що предметом закупівлі визначено «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)», то неможливо, виходячи з положень тендерної документації, конкретизувати всі призначення, види і способи використання запасних частин за вказаним кодом ДК. Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: видалити з абзацу 3 пункту 4.3. Додатку 2 до тендерної документації вимогу до аналогічного договору, а саме: «…(призначення, вид, спосіб використання тощо)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, тендерною документацією не вимагається конкретизувати призначення, вид та спосіб використання продукції. Відповідно до вимог п.3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо привести пункт 5.2 проекту договору у відповідність до вимог чинного законодавства

Номер: 94702058617a4ff5bdc0e65ac8898897
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.b9
Назва: Просимо привести пункт 5.2 проекту договору у відповідність до вимог чинного законодавства
Вимога:
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації у формі тендерна пропозиція, кожен учасник процедури закупівлі, повинен зазначити строк поставки продукції у календарних днях але не більше 30. Розділом 5 проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) визначено умови і строк поставки товару. Пунктом 5.2. проекту Договору, передбачено зокрема таке: • «Кожна партія продукції постачається протягом ______________ календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці» • «Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта)» Пунктом 10.1 проекту Договору передбачено, що «при порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15 % від суми непоставленої в строк Продукції на умовах, передбачених п. 5.2. цього Договору…» Таким чином, умови договору: • передбачають поставку товару не з моменту одержання рознарядки Постачальником, а з дати цього документу. Така умова є дискримінаційною, оскільки дозволить Замовнику, у одних випадках – направляти рознарядку відразу, а в інших – направляти рознарядку по спливу певного часу, зменшуючи строк поставки для Постачальника та застосовуючи безпідставний штраф у розмірі 15% від вартості партії Продукції. • передбачають, що Замовник може самостійно змінювати строк поставки у рознарядці. Така умова є дискримінаційною, оскільки дозволить Замовнику, довільно збільшувати строк поставки у разі перемоги одного Постачальника та довільно зменшувати строк поставки та застосовувати штраф у розмірі 15 % від вартості партії Продукції – у разі перемоги іншого. • передбачають, що рознарядка направлена поштою вважається одержаною з моменту її відправлення. Така умова не відповідає законодавству, оскільки умови договору впливають на виникнення, зміну та припинення прав та обов’язків сторін договору. Умови договору не можуть змінювати обставини об’єктивної дійсності. Строк пересилання поштового відправлення залежить від Замовника (який тип поштового відправлення він обрав) та роботи АТ «Укрпошта», а не від Постачальника. При цьому Учасник зазначає, що має намір та змогу належним чином виконувати зобов’язання по поставці товару, у строк та спосіб визначений Замовником. Але, власне порядок перебігу цього строку – повинен відповідати законодавству та бути однаковим для будь-яких підприємств, які можуть стати переможцями процедури закупівлі (не бути дискримінаційним). У зв’язку з цим, просимо привести пункт 5.2. проекту договору у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до додатку №2 тендерної документації

Номер: 1a08ee79fa84465ab2b30feccf82a19e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.c8
Назва: Внесення змін до додатку №2 тендерної документації
Вимога:
Пунктом 4.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації вимагається в якості кваліфікаційного критерію надати довідку про наявність досвіду виконаного договору постачання продукції. При цьому, вимогою до такого договору встановлено, що період його виконання повинен бути між 2018-2020 рр. Виходячи зі змісту тендерної документації, жодного вмотивованого обґрунтування такої вимоги щодо строків немає. Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати таку вимогу щодо періоду виконання договорів між 2018-2020 рр.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Додатку № 2 тендерної документації

Номер: 6a9fd75b047c4f5e9aa722c525ee8247
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.b7
Назва: Внесення змін до Додатку № 2 тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 1.4.1. «Назва предмету закупівлі» тендерної документації, предметом закупівлі є: «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)». Водночас, пунктом 4.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації вимагається в якості кваліфікаційного критерію надати довідку про наявність досвіду виконаного договору постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Враховуючи факт того, що предметом закупівлі визначено «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)», то неможливо, виходячи з положень тендерної документації, конкретизувати всі призначення, види і способи використання запасних частин за вказаним кодом ДК. Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме: видалити з абзацу 3 пункту 4.3. Додатку 2 до тендерної документації вимогу до аналогічного договору, а саме: «…(призначення, вид, спосіб використання тощо)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Додатоку №9

Номер: db18bfb894d74940b9c2aa4f1bd62eca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.b6
Назва: Внесення змін до Додатоку №9
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного (статті 627, 628, 638, 639) та Господарського (статті 179 – 181) кодексів України. Виходячи з викладеного, замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника. При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена дзеркальна, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові). Поряд з цим, у статті 10 проекту Договору відповідальність Постачальника передбачена аж у 12 пунктах. При цьому, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій. Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції: «10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 10% (десяти) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.». Звертаємо Вашу увагу, що саме такий обсяг відповідальності Замовника був визначений Тендерним комітетом ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в проектах Договорів Тендерної документації при проведенні ряду публічних закупівель в 2021 та 2020 роках, що вже завершились (ID: UA-2021-02-05-012547-a; UA-2020-12-10-003623-b; UA-2020-12-10-003621-b; UA-2020-12-10-003620-b; UA-2020-12-10-003618-b; UA-2020-11-20-008042-c; UA-2020-11-20-008028-c і т.д.) та запропонований у нових відкритих торгах 2021 року (ID: UA-2021-03-26-010242-c; UA-2021-04-13-007553-b; UA-2021-03-26-010267-c; UA-2021-03-26-010212-c; UA-2021-03-26-003851-a; UA-2021-03-26-002345-b; UA-2021-03-26-002328-b та ін.). Що свідчить, про зменшення обсягу відповідальності Замовника при укладенні договорів з одними учасниками торгів, та збільшення обсягу відповідальності – з іншими. Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій. Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до тендеру.

Номер: 46365fe6b821481ca7fa1082a1b12719
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.b5
Назва: Вимога до тендеру.
Вимога:
Згідно нормативно-технічної документації на продукцію залізничного призначення термін придатності консерванту становить 3 роки від дати консервації готової продукції. У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас внести зміни до Додатку № 4 тендерної документації в частині дати виготовлення продукції та надати змогу Постачальнику поставляти продукцію дата виготовлення якої не раніше 01.01.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 9b5f4d1b2b174335a917c23f9a27d263
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.c4
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія. Також внести зміни до пункту 7.5. розділу 7 Тендерної документації , а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю надається Учасником у вигляді: банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, страховиком за яким виступає страхова компанія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: c8c3fd4c2982425e9828cd81b327725b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.a3
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія. Також внести зміни до пункту 7.5. розділу 7 Тендерної документації , а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю надається Учасником у вигляді: банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, страховиком за яким виступає страхова компанія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2021-04-06-006552-a Вами розміщено вимогу при закупівлі частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до ТД

Номер: f92e119e64c74d3288d66215935fc376
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-006552-a.c2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно нормативно-технічної документації на продукцію залізничного призначення термін придатності консерванту становить 3 роки від дати консервації готової продукції. У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас внести зміни до Додатку № 4 тендерної документації в частині дати виготовлення продукції та надати змогу Постачальнику поставляти продукцію дата виготовлення якої не раніше 01.01.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2021-04-06-006552-а Вами розміщено вимогу при закупівлі частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 10:04