-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація)
Торги відмінено
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 14:44 - 12.04.2021 08:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
e9437b67bb6745838e2b0b43dd9fe0c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003855-b.b3
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київським представництвом генерального замовника – Державного космічного агенства України 21 квітня 2021 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-003855-b на закупівлю послуг : Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Згідно Протоколу №10 від 21,04,20201 року наша Пропозиція була безпідставно відхилена з посиланням на те, що ми як учасник не надали для тестування картріджів для ознайомлення з якістю наших послуг а також не надали сертифікат якості на товар (картріджі).
При цьому, згідно Протоколу №11 від 21,04,20201 року, переможцем визнано наступного за нами Учасника ФОП Клібанського Євгена Віталійовича (ЄДРПОУ 2938617338), пропозиція якого теж не містить факту підтвердження надання картриджів для тестування (даний факт має бути підтверджений актом передачі для тестування картриджів з підписом відповідальної особи Замовника та завантажений до кінцевого строку надання пропозицій) . Також у нього відсутній сертифікат якості на товар.
Вважаємо, що в цих діях прослідковується упередженність і дискримінація відносно нас як Учасника торгів а також корупційна заангажованість відносно учасника ФОП Кліманського Є.В. ( в якого, згідно його довідки, 20 років сумнівного стажу, що не відповідає предмету закупівлі) зі сторони уповноваженої особи Київського ПГЗ-ДКАУ Дмитра Горобченка.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаю у відведений Законом строк виправити всі правопорушення та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. В іншому випадку залишаю за собою право на оскарження неправомірних дій уповноваженої особи Замовника у відповідних органах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.04.2021 10:07
Дата подачі:
23.04.2021 10:07
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Погоджуючись із Вашою вимогою дану закупівлю буде скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
f6f00db188444827a9253a26ff983efb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003855-b.a2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Розглянувши причини дискваліфікації у закупівлі «Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) ідентифікатор у Прозоро UA-2021-04-06-003855-b, ТОВ «Торговий дім «Солар Ікс» наголошує на неправомірності дій з боку Замовника як при відхиленні пропозицій учасників, так і при визначенні переможця з огляду на таке.
Так, в резолютивній частині протоколу Уповноваженої особи Замовника за №9 від 22.04.2021 зазначено причини для відхилення:
1. «учасник не передав замовникові для ознайомлення два заправлених картриджа у упаковці для тестування…» - при цьому Замовником не визначено, по перше, момент надання зразків для тестування, а по друге, не вказано, які саме моделі картриджів повинні бути надані учасниками. Відтак, надані зразки могли бути надані в любий розумний строк, визначений положеннями статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», які встановлюють граничний строк розгляду пропозицій учасників.
2. «в документах, поданих з пропозицією, учасник не надав сертифікат відповідності (паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість товару) на картриджі відновлені до лазерних принтерів, який виданий уповноваженим органом сертифікації…» - однак документація Замовника НЕ МІСТИТЬ вимоги щодо надання учасниками будь-яких документів з якості, виданих уповноваженим органом сертифікації, а відтак вказана причина для відхилення пропозиції є надуманою та порушує права учасників закупівлі.
3. «в гарантійному листі щодо виконання зобов’язань, який поданий учасником, разом з документами, які подаються з пропозицією учасника, відсутні умови, стосовно надання для ознайомлення замовнику картриджів для тестування..» - вказана умова відсутня в листі-гарантії ТОВ «ТД «Солар Ікс» з огляду на Вашу ж вимогу щодо формулювання зобов’язань учасниками, а саме: «З метою підтвердження умов до предмету закупівлі та Учасника, що зазначені у Додатку №1 до документації, надати у складі пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням виконувати вказаний перелік умов, із чітким зазначенням кожного пункту, що гарантує Учасник (окрім передачі зразків)». Таким чином, документ «Лист гарантія_Технічна специфікація», поданий ТОВ «ТД «Солар Ікс» у складі пропозиції, повною мірою відповідає вимогам Замовника.
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Аналітика пропозиції визначеного переможцем учасника ФОП КЛІБАНСЬКОГО ЄВГЕНА ВІТАЛІЙОВИЧА свідчить про ОЧЕВИДНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ документів переможця вимогам Замовника з огляду на таке.
В Оголошенні про проведення даної закупівлі (п. 14.2 розділу 14 Оголошення) містяться вимоги до учасників щодо надання, зокрема:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номер та дату договору. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на технічне обслуговування і ремонт офісної техніки;
- копії не менше 2-х аналогічних договорів, згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із копією(ями) аналогічного(них) договору(ів) на підтвердження їх повного виконання учасники зобов’язані надати копію(ї) накладних на поставку товару (або акту(ів) приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне надання послуги за договором.
- позитивні відгуки від замовників згідно виконаних аналогічних договорів, копії яких надано у складі пропозиції та згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, дату та номер договору згідно якого поставлявся товар та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору
Окрім цього, в Додатку 1 до Оголошення (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) міститься вимога наступного змісту: «З метою підтвердження умов до предмету закупівлі та Учасника, що зазначені у Додатку №1 до документації, надати у складі пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням виконувати вказаний перелік умов, із чітким зазначенням кожного пункту, що гарантує Учасник (окрім передачі зразків).
Однак в складі пропозиції ФОП КЛІБАНСЬКИЙ ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ вище перелічені документи, що вимагались Замовником, ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ. Також у вказаного учасника відсутні й ті документи, які Замовником не вимагались, однак відсутність яких з незрозумілих причин стала підставою для відхилення пропозицій ТОВ «ТД «Солар Ікс» та ТОВ «Гарант прінт сервіс», а саме сертифікат відповідності (паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість товару) на картриджі відновлені до лазерних принтерів, який виданий уповноваженим органом сертифікації.
Такі дії Замовника та аналітика участі ФОП КЛІБАНСЬКИЙ ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ в публічних закупівлях цього ж Замовника свідчять про необ’єктивне та упередження ставлення Замовника по відношенню до учасників публічних закупівель. Хочемо нагадати Замовнику про відповідальність за порушення законодавства при здійсненні публічних закупівель та РЕКОМЕНДУЄМО не змушувати нас на вжиття заходів щодо оскарження Ваших дій до відповідних органів.
З огляду на вищевикладене, враховуючи численні порушення з боку Замовника Закону України «Про публічні закупівлі» та умов власного оголошення про проведенні спрощеної закупівлі ВИМАГАЄМО від Замовника
1. закупівлю «Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки» (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) ідентифікатор у Прозоро UA-2021-04-06-003855-b скасувати.
2. привести діяльність з проведення закупівель у відповідність до діючого законодавства,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 09:15
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Погоджуючись із Вашою вимогою дану закупівлю буде скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
d732bafa1f964e48a0684fe3e5eed14c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003855-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київським представництвом генерального замовника – Державного космічного агенства України 21 квітня 2021 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-003855-b на закупівлю послуг : Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Згідно Протоколу №10 від 21,04,20201 року наша Пропозиція була безпідставно відхилена з посиланням на те, що ми як учасник не надали для тестування картріджів для ознайомлення з якістю наших послуг а також не надали сертифікат якості на товар (картріджі).
Маємо зазначити, що вище вказані вимоги відсутні у складі тендерної документації, наданої вами як Замовником закупівлі зі змінами від 08.04.2021 року.
Таким чином ТОВ “Гарант прінт сервіс” надав пропозицію, що повністю відповідає умовам Документації та Законодавства України.
Відхиливши нашу Пропозицію, Уповноважена особа Замовника порушила Пункт 4 частини 10 Статті 11 Закону, а саме: “Уповноважена особа має забезпечити рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі”.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаю:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.04.2021 12:48
Дата подачі:
22.04.2021 12:48
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що вимоги відповідно до яких Вашу пропозицію було відхилено зазначені у Додатку 1 до Документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі), та були зазначені як і в старій так і в новій редакції документації.
Статус вимоги:
Відхилено