• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення території Личаківського району м. Львова та приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7) - 2 ЛОТИ: ЛОТ 1: Послуги з висадки квітів та догляд за квітниками на території Личаківського району м.Львова; ЛОТ 2: Послуги з влаштування та утримання клумб на території Личаківського району м.Львова та м.Винники.

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг надання послуги: Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2240

Торги не відбулися

1 622 513.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 100.51 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 13:53 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", оформлене Протоколом №25ВТ/5 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради від 29 квітня 2021 року.

Номер: 6b32a2d46d444a8bad4af7b4d63d2e42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-004502-a.c1
Назва: Вимога про скасування неправомірного рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", оформлене Протоколом №25ВТ/5 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради від 29 квітня 2021 року.
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати неправомірне рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", оформлене Протоколом №25ВТ/5 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради від 29 квітня 2021 року. Вами було відхилено тендерну пропозицію на підставі абз. 1 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі: 1) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону». Інформуємо Вас про те, що відповідно до положень ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Зауважуємо, що відповідно до положень Закону, Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок Замовника, який Вами було невиконано, чим було допущено грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель! Антимонопольний комітет України неодноразово звертав на це увагу Замовників та зобов’язував їх скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника в разі, якщо такому учаснику не було надано 24 години на виправлення помилок в частині відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям. Зверніть увагу на Рішення АМКУ №84-р/пк-пз від 05.01.2021, прийняте в рамках закупівлі UA-2020-11-20-002554-c. Позиція АМКУ чітка: Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Така ж позиція прослідковується у Рішенні № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020, де Колегія АМКУ дійшла до висновку, що «не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону». Аналогічна позиція: Рішення №15111-р/пк-пз від 06.08.2020 Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Звертаємо увагу також на те, що відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) є адміністративним правопорушенням відповідно до ч.2 ст.164-14 КУпАП, і тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати неправомірне рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", оформлене Протоколом №25ВТ/5 засідання тендерного комітету Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради від 29 квітня 2021 року! У разі незадовлення Вимоги, залишаємо за собою право звернутися до АМК України для захисту порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи наведене, Учасник виправляє невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією. Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Академічний тлумачний словник української мови наводить наступне тлумачення слова «невідповідний»: «НЕВІДПОВІ́ДНИЙ, а, е. 1. Який не відповідає кому-, чому-небудь. 2. Не такий, як треба, який повинен бути; неналежний» Натомість той же словник містить наступне тлумачення слова «відсутній»: «ВІДСУ́ТНІЙ, я, є. 1. Який не перебуває в даному місці в певний час; протилежне присутній. Той, хто не перебуває де-небудь у певний нас. 2. Якого немає, який не існує. Докази відсутні. Бути відсутнім: а) не перебувати в тому чи іншому місці в даний час; б) не бути, не існувати.» *Словник української мови: в 11 томах. Порівнюючи вказані визначення висновок, що слова «відсутній» (якого не існує) та «невідповідний» (не такий як треба) не можна вважати синонімами ні за яких умов, адже «не такий як треба» передбачає, що предмет наявний, але він не відповідає якимось вимогам (наприклад оформлений не на тому бланку, не по встановленій формі тощо), однак в жодному разі не є відсутнім взагалі, що унеможливлює факт встановлення його відповідності чи невідповідності встановленим вимогам (адже предмету немає в наявності як такого, він не перебуває у складі пропозиції на момент її подання). Частиною 9 статті 26 Закону чітко зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто зі змісту цієї статті випливає, що дозавантаження нових документів стосується саме виправлення невідповідностей у вже поданих документах. Звертаємо Вашу увагу на те, що частина дев’ята статті 26 Закону не містить фрази «документи, подання яких вимагалось тендерною документацією». Зважаючи на викладене вище, наведені тлумачення термінів та аналіз положень ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону - не передбачено право Учасника закупівлі на подання документів, які вимагались тендерною документацією, після проведення торгів та розкриття тендерної пропозиції, тобто надавати нові документи, які не було подано у складі пропозиції, не можна. Оскільки, вимогою Додатку 2 тендерної документації на Закупівлю передбачено Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг з озеленення території, висадки квітів та догляд за квітникам/клумбами, що стосується закупівлі конкретно), Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 16.04.2021 №1-/2 із зазначенням замовника торгів, з яким укладався аналогічний договір №94/Т/20 про закупівлю послуг від 10.04.2020 року. Договір наданий Учасником в складі тендерної пропозиції від 10.04.2020 №94/т/20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ З ПОКОСУ ГАЗОНІВ (ДК 021: 2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень), а саме ЛОТ №3 «Рясне». Відповідно до Додатку №1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ до Договору від 10.04.2020 №94/т/20 на закупівлю послуг з покосу газонів (ДК 021: 2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень) та актів виконаних робіт (послуг) вбачається, що предмет договору від 10.04.2020 №94/т/20 та виконані роботи (послуги) за вказаним договором не відповідають технічним вимогам предмету закупівлі згідно з Додатком 5 до ТД на закупівлю послуг ЛОТ 2: Послуги з влаштування та утримання клумб на території Личаківського району м.Львова та м.Винники. Оскільки Учасником було надано договір який не є аналогічним тому, який вимагався тендерною документацією, таке порушення умов тендерної документації не можна вважати невідповідністю. Також, Учасник мав право звернутись до Замовника з приводу надання роз’яснень з питання щодо Закупівлі у встановлений законодавством час. Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав. Враховуючи ч. 1 ст. 31 Закону, а саме Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону, Замовник зобов’язаний відхиляти ТП Учасника, коли інформація/документи у складі пропозиції учасника подані не у відповідності до вимог ТД.
Статус вимоги: Відхилено