• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пральна машина Indesit BTW D61053 (EU)

Завершена

9 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46.50 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 13:11 - 10.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

на кваліфікацію

Номер: 9d60c95ebef549b2bb26e9517bb1d191
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001997-b.b3
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник, норми Закону України " Про публічні закупівлі" визначають процедуру проведення не лише відкритих торгів, а й спрощених закупівель. Відповідно Стаття 3. Сфера застосування Закону п.1. Цей Закон застосовується: 3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. 2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. ДАНИМ ЧІТКО визначено "ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ"! Відповідно статті 12 Закону і учасники і замовники створюють та подають електронні документи відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації. Шановний замовник, Ви як організатор закупівлі використали КЕП! Якщо Ви не керуєтесь Законом " Про публічні закупівлі" чому застосували КЕП. Шановний замовник, просимо провести чесний розгляд пропозицій! Відповідно п.6 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» «уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника». А Ви своїми діями нівелюєте чесний та справедливий розгляд пропозицій усіх учасників! Відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону України"Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначаємо дане задля відстоювання таким чином своїх прав та забезпечення справедливості у сфері закупівель. У разі, якщо Вами не буде враховану вимогу, змушені будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Вами та залишити звернення про порушення на порталі моніторингу Dozorro.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Звертаю Вашу увагу на наступні норми закону і прошу уважніше читати нормативно-правовий акт. Отже, ч. 1 ст. 3 Закону прямо встановлено, що цей Закон застосовується: 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; 2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; 3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. Шановний скаржник, ще раз звертаю увагу на умови прописані у ч. 1 ст. 3. Саме умови !!! А тепер ще раз привертаю вашу увагу що "ЦЕНТР У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА ЖІНОК ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" (Замовник) відповідно до даних реєстру ЄДРПОУ визначаються за організаційно правовою формою, як КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) і ми визначаємось як замовники, але є ч. 1 ст. 3 Закону, що визначає сферу застосування Закону, під які не підпадає вид закупівлі UA-2021-04-06-001997-b, такий вид закупівлі, а саме допорогова закупівля, регулюється Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Ось навіщо був розроблений та введений в дію вище зазначений наказ. Також зазначаю що ваші безпідставні звинувачення у нечесності та несправедливості є такими що порушують право на недоторканність моєї ділової репутації і я у відповідності до ст. 299 Цивільного кодексу України маю право звернутись до суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.04.2021 16:10
Вимога
Залишено без розгляду

на кваліфікацію

Номер: bc237834f6764c2ba53d8b8c67218449
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001997-b.c2
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник, ще раз звертаємо Вашу що згідно з частиною третьою статті 12 Закону « Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника. Ми не маємо наувазі порушення Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" , саме ЕСЗ!!! Ми звертаємо Вашу увагу, КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА під час подання пропозиції не застосувала кваліфікованого електронного підпису (КЕП) після внесення інформації в електронні поля. Однак, замовник застосував КЕП під час поголошення спрощеної закупівлі. На якій підставі ви проводили її розгляд? Шановний замовник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Так, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону). У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (частина третя статті 12 Закону). Ще раз, наглошуємо, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника. КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА надала пропозицію без застосування КЕП. На якій підставі ви проводили її розгляд? Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Наша установа здійснює спрощену/допорогову закупівлю UA-2021-04-06-001997-b. А саме допорогову закупівлю. Такий варіант закупівлі регулює «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" затверджена наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019. В свою чергу у Ваші скарзі ви вказуєте наступне: «частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.». Отже виходячи з вище вказаного прошу вас звернути увагу на наступні норми чинного законодавства України: 1. Закон України Про публічні закупівлі має наступну структуру: Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ – розділом розкриваються загальні положення (ст.ст. 1-6); Розділ II ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ розділом встановлюють механізми контролю та держ. регулювання у сфері держ. закупівель(ст.ст.7-9); Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ розділом розкривається загальні вимоги до процедур закупівель/закупівель (ст.ст. 10-19). Розділ IV ВІДКРИТІ ТОРГИ – цей розділ розкриває механізм саме процедури відкритих торгів(ст.ст. 20-33) ; Розділ V КОНКУРЕНТНИЙ ДІАЛОГ- як вбачається з назви розділ розкриває саме процедуру конкурентного діалогу(ст.ст. 34-35); Розділ VI ПРОЦЕДУРА ТОРГІВ З ОБМЕЖЕНОЮ УЧАСТЮ і знову назва розділу розповідає нам про те яку саме процедуру регулює цей розділ (ст.ст. 36-39); Розділ VII ПЕРЕГОВОРНА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ регламентує умови застосування переговорної процедури закупівлі (ст. 40); Розділ VIII ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ цей же розділ встановлює основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього та роз’яснює як надавати звіт про виконання договору про закупівлю (ст.ст. 41-43); Розділ IX ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ визначає відповідальність за порушення вимог Закону Про публічні закупівлі (ст.44); Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ. Зверніть увагу на ст.13 Закону «Процедури закупівлі». Ні спрощена, тим паче допорогова закупівля до процедур закупівель не відноситься. Частина перша статті 26 Закону України Про публічні закупівлі стосується саме Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ і регулює саме процедуру відкритих торгів. 2. Також ви посилаєтесь на норму частини третьої статті 12 Закону, яка вказує, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Ще раз зазначаємо, що норми Закону не поширюються на допорогові закупівлі. У свою чергу «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" затверджена наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 визначає термін пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі а не тендерну пропозицію. 3. Сама електронна система закупівель технічно не вимагає накладання КЕП для учасників за спрощеною/допороговою процедурою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.04.2021 19:45
Вимога
Залишено без розгляду

на кваліфікацію

Номер: 790527ae486f468b87ee9c09d605d670
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001997-b.c1
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник, слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону « Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника. КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА надали пропозицію без застосування КЕП. На якій підставі ви проводили її розгляд?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 1 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Інструкція). Інструкція визначає порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання. Згідно з п. 5. Інструкції на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Відповідно до п. 11. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни. Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі. В свою чергу згідно з п. 13 Інструкції На етапі визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі замовником, у разі прийняття замовником рішення про визначення переможця закупівлі, в ЕСЗ публікується інформація про намір укласти договір з переможцем закупівлі шляхом завантаження окремого файлу та ЕСЗ формується інформація про переможця закупівлі (назва переможця закупівлі, ціна його остаточної пропозиції, документи щодо пропозиції). Договір про закупівлю, що розміщується в ЕСЗ протягом двох робочих днів з дня його укладання, є у вільному доступі для перегляду користувачами. Виходячи з вище зазначеного Інструкцією не вимагається обов’язковість накладення ЕЦП на всіх етапах закупівлі, а саме від подання пропозицій до визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2021 19:29