• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ароматизатори та воски; код ДК 021:2015 – 39810000-3 – “Ароматизатори та воски”

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Ароматизатори та воски; код ДК 021:2015 – 39810000-3 – “Ароматизатори та воски”; поділу на лоти не передбачено. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: № з/п Найменування товару Опис та характеристики товару, що вимагається Замовником Од. вим. Кількість 1 Освіжувач повітря Прозора однорідна рідина. Склад: вода, емульгатор, вуглеводний пропелент, віддушка "Свіжість океану" (бажано). Використовується для усунення неприємного запаху та ароматизації повітря побутових приміщень. Упаковка: Балон металевий аерозольний, місткість 300 мл. шт. 1961 2 Поліроль для меблів з розпилювачем PRO service (або еквівалент) Склад: підготовлена вода, < 5% силіконова емульсія, < 5% неіоногенний ПАР, парфумерна композиція, бензизотиазолінон, метилизотиазолінон. Призначення: для догляду за полірованими та неполірованими меблями, а також для чищення і надання блиску поверхням із різних матеріалів, видаляє жирні плями, бруд, дозволяє приховати подряпини, освіжає зовнішній вигляд та захищяє меблі. Місткість 250 мл. шт. 386 3 Паста для миття дуже забруднених рук Засіб призначений для видалення з поверхні рук жироподібних та інших забруднень (у тому числі нафтопродуктів, мастил, сажі, іржі). Засіб являє собою пастоподібну суміш поверхнево-активних речовин з додаванням абразивів та сорбентів. Колір засобу від бежевого до сірого. Засіб призначений для використання у побутових та виробничих умовах. Склад: мелений кварц, дистильована вода, каолін, аніонні ПАР від 5% до 15%, гліцерин, загущувач, віддушка "Океан" (бажано). Упаковка: стакан пластиковий, маса нетто 0,38 кг. шт. 48 4 Паста для герметизації металевих різьбових з'єднань Технічні характеристики - паста зеленого кольору (бажано). Щільність - 1,5. Властивості продукту - рекомендується для питної води, утворює легкорозбірне з'єднання, застосовується для систем з циркуляцією води, стисненого повітря і газу, придатний для герметизації будь-яких металевих частин з різьбленням, температурна стійкість: 135°С незалежно від металів і носіїв, з'єднання готове до негайної подачі тиску, захищає різьбу від корозії. Вага 200 г. шт. 8 4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: освіжувач повітря – 1961 шт.; поліроль для меблів з розпилювачем PRO service (або еквівалент) – 386 шт.; паста для миття дуже забруднених рук – 48 шт.; паста для герметизації металевих різьбових з'єднань – 8 шт. 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до письмових заявок замовника, в яких зазначається найменування товару та його кількість. Учасник зобов‘язується поставити партію товару, визначену у письмовій заявці замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання ним письмової заявки замовника. 6. Умови оплати: оплата вартості кожної партії товару, поставленої згідно з письмовою заявкою замовника, здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування коштів в розмірі вартості поставленого товару на поточний рахунок учасника впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати прийняття замовником замовленої партії товару та підписання сторонами відповідних накладних на партію товару та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 117 548,14 грн. (сто сімнадцять тисяч п’ятсот сорок вісім грн. 14 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 12.04.2021 року до 11:00 год. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 15.04.2021 року до 11:00 год. 10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування. 10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів. 11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 200,00 грн.

Завершена

117 548.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 11:58 - 12.04.2021 11:00
Вимога
Відхилено

Вимога про відміну

Номер: 188e9e0f2e36496baae1363752c15e0d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-002071-c.c1
Назва: Вимога про відміну
Вимога:
Шановний, Замовнику, Ви відхилили пропозицію ТОВ "Маріпродест" з ідентичним товаром, та яка економічно більш вигідна на 27 тис. грн., в т.ч. за відсутність довідки чи листа від виробника та/або ексклюзивного правовласника в Україні (скановану копію оригіналу на фірмовому бланку (у випадку наявності), підписану уповноваженою особою з відтиском печатки виробника (у випадку наявності) та/або ексклюзивного правовласника в Україні про відповідність запропонованого товару за позицією №2 Таблиці Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Якщо для Вас цей документ має таку значну вагу в прийнятті рішення про укладання договору то чому Ви приймаєте пропозицію в складі якої поданий документ 1.17. Адресний лист ТОВ СЕРВІС ПРО.pdf який виконаний не на фірмовому бланку підприємства, відбиток печатки не гербової, уповноважена особа зазначена в документі директор ТОВ "Сервіс Про" Дейнега В.В., для ознайомлення з підписом пана Дейнеги В.В. просимо переглянути підписаний договір в закупівлі UA-2021-01-20-003443-c Порівнявши підписи можна зробити висновок що лист підписаний не уповноваженою особою. Враховуючи викладене та на підставі пп. 2 п. 17 Ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо відмінити закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимагалось надання довідки та/або листа від виробника та/або ексклюзивного правовласника в Україні (сканована копія оригіналу на фірмовому бланку (у випадку наявності), підписана уповноваженою особою з відтиском печатки виробника (у випадку наявності) та/або ексклюзивного правовласника в Україні про відповідність запропонованого товару за позицією №2 Таблиці Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі характеристикам Замовника). Зазначений документ повинен бути адресований Замовнику (Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів») та містити посилання на дану закупівлю (наприклад: найменування закупівлі, посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу). Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП», код ЄДРПОУ 38295925, у складі своєї пропозиції завантажено документ від Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ПРО» вих. № 4 від 12.04.2021р., де зазначено необхідну інформацію, яка вимагалась умовами, визначеними оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Обов’язкова наявність фірмового бланку та конкретний тип печатки умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не визначені, навпаки, є уточнення: “у випадку наявності”. Також інформуємо, що питання встановлення факту справжності підпису, факту підробки документів тощо не відноситься до компетенції уповноваженої особи.
Статус вимоги: Відхилено