-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Аналоги та еквіваленти не пропонувати.
Торги не відбулися
12 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 100.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2017 10:43 - 14.06.2017 17:00
Вимога
Відхилено
Щодо написаного Замовником
Номер:
92ae2f0bd2ef4014b7d81caa75fcd02e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-000548-b.b2
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Всі запропоновані нами засоби не мають різкого запаху, мають добрі миючі властивості, не викликають алергій. Всі засоби пройшли Державні іспити, зареєстровані в установленому порядку, дозволені до використання в закладах України усіх типів. Ви ставите під сумнів висновки іспитів МОЗ України? Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та акцептувати її як економічно найвигіднішу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2017 16:08
Вирішення:
Шановний учасник! Ми не можимо ризикувати здоровям працівників і пацієнтів і випробувати на них нові препарати, якщо є вже засоби які використовуться без побічних дій і ускладнень. І ми не ставим під сумнів висновки іспитів МОЗ Укаїни, ми дорожимо нашими людьми!!!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f9b9176da0cb43908cdf57196cfde6bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-09-000548-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного Учасника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Фінансової інспекції, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2017 13:11
Вирішення:
Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (далі -Порядок), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. отже, зазаначення у вимогах Замовника аналогів та/або еквівалентів торгової марки товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не оюовязком для Замовника. Відповідно до пункту 6.9.Порядку, пропозиція повинна відповідати вимогам, зазаначеним Замовником під час оголошення закупівлі. Замовлені дез засоби повністю відповідають нашим вимогам: вони не викликають алергичних реакцій у наших працівників і пацієнтів, мають низький рівень токсичності, відсутній різкий запах, мають добрі миючі властивості і високий спектор туберкулотидної та спороцидної дії. Тому випробуючі інші препарати ми не можимо ризикувати здоровям наших робітників і пацієнтів.
Статус вимоги:
Відхилено