-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезактин кг, Хлорель № 300, Хлорантоін
Завершена
51 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 256.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 256.35 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 11:41 - 12.04.2021 11:46
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо гарантійних листів
Номер:
fc4212aff5484d6590320db2631c098a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.a8
Назва:
Щодо гарантійних листів
Вимога:
Продовжується гра у відкликання гарантійних листів, щоб акцептували найдорожчу пропозицію? Вже втягнули виробників в свої корупційні схеми? Ми і ці матеріали додаємо до листів, які надсилаємо в контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 11:14
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо визнаня переможця
Номер:
f31501de33b443e58da9781b70d1692a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.c7
Назва:
Щодо визнаня переможця
Вимога:
Шановний замовнику!
У відповідності з Вимогами до кваліфікації Учасників Вами передбачено надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.ТОВ "ЗАХІДПРОМБУД-РЕСУРС" зазначені листи предоставлені, проте вони відкликані виробниками ТОВ "Делана" та ТОВ "Феліцата Україна"(прикладаються).Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ЗАХІДПРОМБУД-РЕСУРС" в зв"язку з невідповідністю кваліфікаційним вимогам.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відзив гарантійного листа ТОВ Феліцата Україна.pdf 26.04.2021 10:47
- Відзив гарантійного листа ТОВ Делана.pdf 26.04.2021 10:47
Дата подачі:
26.04.2021 10:47
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
fca0651d4b204f519ee1e783c47c1971
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Хабарнику, слухайте, вже питання честі довести цю справу до кінця. Ну не дамо вам вкрасти бюджетні кошти. Інформацію розголосимо по всій області. Про цю закупівлю дізнаються і розпорядник коштів, підключемо Громадський контроль та Прокуратуру. Ви розумієте, про що ми?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 15:38
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
5d7c94f675f84aa59e3123fd02c5c859
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Хабарник! Що ви робите? Знову граєтесь? Знахабнілий хабарник вже два рази змінює рішення щодо дискваліфікації найвигіднішої пропозиції . Тобто спочатку дискваліфікує нашу пропозицію, потім ми пишемо вимогу- він повертає нашу пропозицію до розгляду і знову дискваліфікує, щоб статус вимоги змінився на "вимога скасована". Тобто хабарник хоче замісти сліди, що ми ще до акцепту пропозиції ТОВ "Юнікс" з найдорожчю пропозицією попереджали громадськість про те, що хабарник буде їх акцептувати! Хабарник дискваліфікує пропозицію Учасника з пропозицією, яка в 1,5 рази менша за пропозицію Учасника, яку він акцептує. Всім відомий корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. За нашими даними кервник цього Управління разом з головою тендерного комітету створили злочинне корупційне угрупування та вимагають від постачальників хабарі. Є докази. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 22.04.2021 15:24
Дата подачі:
22.04.2021 12:05
Вирішення:
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Для закладів дошкільної освіти є затверджений перелік дезінфікуючих засобів. У вимогах до предмета закупівлі були вказані конкретні назви товару, які необхідні для роботи закладів освіти. Дана спрощена закупівля проводиться у відповідності до статті 14 Закону. Абзацом другим частини 4 статті 14 Закону визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки в оприлюдненому оголошенні не вказано які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, до розгляду приймаються лише ті пропозиції, які містять точну назву та марку товарів, вказаних в оголошенні.
Скориставшись своїм правом вибору, наданим ч.4 с.14 Закону та вказавши лише конкретні торгівельні марки товару в вимогах до предмета закупівлі, Замовник не порушив принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст. 5 Закону. Ваша пропозиція була відхилена відповідно до п.1 ч. 13 с. 14 Закону, як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо відповіді
Номер:
a00539f77d9f4568ba0c5aa6343abfbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.a4
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Хабарнику! Не треба більше типового тексту виправдовувань, які вам надає свій учасник. Точь-в точь такі тексти на просторах Прозорро можна знайти у ваших колег-корупціонерів, які виправдовують свої корупційні дії. Ми направляємо листи до вказаних у попередніх вимогах контролюючі орагни, там будете розповідати про "скориставшись своїм правом".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 09:09
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.04.2021 11:48
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
602ab83a22174d1d85ef7413ab122868
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Що це за витівки з скасуванням стаусу дискваліфікації та скасуванням нашої вимоги? Вирішили погратися? Хабарник дискваліфікує пропозицію Учасника з пропозицією, яка в 1,5 рази менша за пропозицію Учасника, яку він акцептує. Всім відомий корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. За нашими даними кервник цього Управління разом з головою тендерного комітету створили злочинне корупційне угрупування та вимагають від постачальників хабарі. Є докази. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 20.04.2021 08:21
Дата подачі:
19.04.2021 15:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Для закладів дошкільної освіти є затверджений перелік дезінфікуючих засобів. У вимогах до предмета закупівлі були вказані конкретні назви товару, які необхідні для роботи закладів освіти. Дана спрощена закупівля проводиться у відповідності до статті 14 Закону. Абзацом другим частини 4 статті 14 Закону визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки в оприлюдненому оголошенні не вказано які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, до розгляду прийматються лише ті пропозиції, які містять точну назву та марку товарів, вказаних в оголошенні.
Скориставшись своїм правом вибору, наданим ч.4 с.14 Закону та вказавши лише конкретні торгівельні марки товару в вимогах до предмета закупівлі, Замовник не порушив принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст. 5 Закону. Ваша пропозиція була відхилена відповідно до п.1 ч. 13 с. 14 Закону, як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
cdf7bd133dbc48ad8d531cb0babb7913
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Хабарник дискваліфікує пропозицію Учасника з пропозицією, яка в 1,5 рази менша за пропозицію Учасника, яку він акцептує. Всім відомий корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. За нашими даними кервник цього Управління разом з головою тендерного комітету створили злочинне корупційне угрупування та вимагають від постачальників хабарі. Є докази. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 13:07
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.04.2021 15:13
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
497bcf517d3d4555a9c1f79be9b584cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-003263-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Хабарник дискваліфікує пропозицію Учасника з пропозицією, яка в 1,5 рази менша за пропозицію Учасника, яку він акцептує. Всім відомий корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. За нашими даними кервник цього Управління разом з головою тендерного комітету створили злочинне корупційне угрупування та вимагають від постачальників хабарі. Є докази. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 13:06
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.04.2021 15:13