• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонтне профілювання доріг Рівненської сільської ради

Ремонтне профілювання доріг Рівненської сільської ради

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 11:39 - 12.04.2021 12:00
Вимога
Вирішена

тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом підписала Сурко Олена Іванівна, а право підписання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі, а також повноваження на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі належать Шостаку Руслану Миколайовичу, що є грубим порушенням 5 статті ІІ розділу Закону України про електронні документи та електронний документообіг.

Номер: 31a0c4e47f514a5b90e2d60fbc4fc468
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001336-b.c1
Назва: тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом підписала Сурко Олена Іванівна, а право підписання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі, а також повноваження на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі належать Шостаку Руслану Миколайовичу, що є грубим порушенням 5 статті ІІ розділу Закону України про електронні документи та електронний документообіг.
Вимога:
Шановний Замовник! 16.04.2021 року ви оприлюднили рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 16.04.2021 року), яким визнав Учасника Комунальне господарство «Рівне» переможцем спрощеної закупівлі. Ми, як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось із вашим рішенням та вважаємо його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, адже в пропозиції Учасника-переможця містяться численні невідповідності вимогам ТД, що повинні були зумовити відхилення його тендерної пропозиції відповідно до вимог ст.31 Закону, а саме: 1. 15.1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону». У складі тендерної пропозиції Комунальне господарство "Рівне" міститься файл: «sign.p7s» з накладеним електронним підписом учасника. При перевірці вказаного файлу на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувачі Підписувач Сурко Олена Іванівна П.І.Б. Сурко Олена Іванівна РНОКПП 3100914182 Організація (установа) КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" Код ЄДРПОУ 30659614 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 21:35:30 12.04.2021 Сертифікат виданий АЦСК органів юстиції України Серійний номер 12A1C72050EC6854040000002AD805009C290F00 Тип носія особистого ключа Захищений (ЗНКІ е.ключ ІІТ Алмаз-1К) Серійний номер носія особистого ключа A-202402 Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Сертифікат Кваліфікований У складі тендерної пропозиції Комунальне господарство "Рівне", учасник подає інформаційну довідку, в якій підтверджує повноваження виконуючого обов’язки директора, Шостака Руслана Миколайовича, представляти інтереси господарства під час проведення процедури закупівлі за предметом процедури закупівлі, підписання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі, а також повноваження на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі. Відповідно до пункту 37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: «Формування та видача кваліфікованого сертифіката відкритого ключа без ідентифікації особи, ідентифікаційні дані якої міститимуться у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не допускаються». ч. 2 вказаної статті передбачає, що: «Ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи». ч. 5 вказаної статті передбачає, зокрема: «Під час перевірки цивільної правоздатності та дієздатності юридичної особи кваліфікований надавач електронних довірчих послуг зобов’язаний ознайомитися з інформацією про юридичну особу, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також пересвідчитися, що обсяг її цивільної правоздатності та дієздатності є достатнім для формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа». Як вбачається з вищенаведеного, тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом підписала Сурко Олена Іванівна, а право підписання документів тендерної пропозиції за предметом закупівлі, а також повноваження на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі належать Шостаку Руслану Миколайовичу, що є грубим порушенням 5 статті ІІ розділу Закону України про електронні документи та електронний документообіг. Додатково звертаємо увагу, що аналогічні ситуації вже були предметом розгляду Колегії АМКУ. Зокрема, наводимо як приклад рішення від 04.12.2020 № 22519 (ч.2 рішення, стор.5,6,), у закупівлі: UA-2020-10-23-004024-c. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника Комунальне господарство "Рівне". У випадку неналежного реагування на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. На Вашу вимогу - «Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника Комунальне господарство "Рівне". У випадку неналежного реагування на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів та Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав.» повідомляю, що Ваша вимога є безпідставною та відхилена, так як вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) відносяться до відхилення тендерних пропозицій, які подані підчас проведення процедури «Відкриті торги». Закупівля № UA-2021-04-06-001336-b (Ремонтне профілювання доріг Рівненської сільської ради) оголошена і проведена, як спрощена закупівля згідно статті 14 Закону. В п. 13 ст. 14 Закону вказано: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. В пункті 15.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є наступна інформація: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Вимоги хто саме має підписувати пропозицію в оголошені про спрощену закупівлю не встановлено. Учасником спрощеної закупівлі Комунальним господарством "Рівне" накладено КЕП на подану пропозицію, про що свідчить вайл з підписом в складі пропозиції. КЕП придатний та перевірений на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням. Таким чином учасник виконав пункт 15.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2021 15:41
Підтвердження вирішення: Вимогу відхилено