• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лазерні принтери; код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 11:35 - 18.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 96d2a51612a1479bb7651a07a1ab46c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001223-b.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2021 19:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.06.2021 22:22
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Кириченко Володимир 380992396175 info@eliswin.com
Вимога
Є відповідь

Невідповідність Переможця

Номер: cfad26aa92344be483e4c4c678c0f5f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001223-b.b2
Назва: Невідповідність Переможця
Вимога:
І. В п. 7 Розділу 1 тендерної документації Замовником вимагається: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У складі ТП Учасник ФОП Мерцало Святослав Михайлович надав файл «сертифікат ISO» в якому документи на сторінках 1-2 складені мовою іншою ніж українська та не супроводжуються перекладом українською мовою у встановленому законодавством України порядку, а саме не засвідчений нотаріально або печаткою сертифікованого перекладача. Отже у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції ФОП Мерцало Святослав Михайлович згідно абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Згідно абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника, зокрема, викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. ІІ. В Таблиці 2 - Технічні вимоги та специфікація до лазерних принтерів у Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається: 1. Швидкість друку: не менше 51 стор/хв Учасником ФОП Мерцало Святослав Михайлович запропоновано багатофункціональний пристрій Canon IR 1643i з характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника, а саме: Швидкість друку: 43 стор/хв Вказана інформація перевірена на офіційному сайті виробника за посиланням https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/imagerunner-1600-series/specifications/ 2. Енергоспоживання: Менше 805 Вт Учасником ФОП Мерцало Святослав Михайлович запропоновано багатофункціональний пристрій Canon IR 1643i з характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника, а саме: Енергоспоживання: Макс.: прибл. не більше 1420 Вт Типове споживання електроенергії (TEC)*: 1,4 кВт-год. *За методом US ENERGY STAR®, версії 2.0 Вказана інформація перевірена на офіційному сайті виробника за посиланням https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/imagerunner-1600-series/specifications/ 3. Максимальна роздільна здатність друку: не менше 1200x1200 dpi Учасником ФОП Мерцало Святослав Михайлович запропоновано багатофункціональний пристрій Canon IR 1643i з характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника, а саме: Роздільна здатність друку: 600 × 600 dpi Вказана інформація перевірена на офіційному сайті виробника за посиланням https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/imagerunner-1600-series/specifications/ Враховуючи наведене, можна зробити висновок, що учасник ФОП Мерцало Святослав Михайлович навмисно не зазначив у своїй пропозиції актуальну інформацію, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим замовником до технічних характеристик предмету закупівлі. Таким чином, учасник ФОП Мерцало Святослав Михайлович запропонував товар з характеристиками, що не відповідають вимогам Замовника, спотворив дані і ввів у оману Замовника. Враховуючи наведене, учасник ФОП Мерцало Святослав Михайлович зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, а також тендерна пропозиція учасника ФОП Мерцало Святослав Михайлович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні, визначені законодавством, підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП Мерцало Святослав Михайлович, визначені абзацом 4 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі, зокрема зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону та, зокрема, тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись принципами здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Вимагаємо: 1. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі UA-2021-04-06-001223-b; 2. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Мерцало Святослав Михайлович та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Мерцало Святослав Михайлович зазначене у Протоколі №85 засідання тендерного комітету від 07.05.2021 року; 3. Відхилити пропозицію Переможця, ФОП Мерцало Святослав Михайлович, згідно абзацу 4 пункту 1 частини першої статті 31; абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31; абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 4. Приступити до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме пропозиції Фізичної особи-підприємця Харченко Наталії Григорівни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо розділу І. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами ) замовники можуть вимагати «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій» від 14 вересня 2006 року № 143-V(зі змінами ) технологія - результат науково-технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг. В разі обрання відповідного кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу щодо наявності в учасника певної технології виробництва та/або реалізації товару, а саме «засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника (у разі наявності) сертифікат ISO 9001, який виданий виробнику товару на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі» Відповідно до Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Наявність у підприємства - виробника сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства реалізовувати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. На підставі договору між власником певної технології, а також тим, хто може її використовувати, Учасник може подати копію Сертифікату системи управління якістю ISO 9001, наданий виробнику. ФОП Мерцало Святослав Михайлович у складі своєї тендерної пропозиції подав завірену копію сертифікату ISO 9001, який виданий виробнику товару на його власне виробництво товару файлом з іменем сертифікат ISO.pdf , де на сторінці 3 цього файлу є україномовний переклад. Відповідно Ваша вимога не може слугувати підставою для відхилення замовником пропозицій Учасника. Щодо розділу ІІ. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами ) та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплені товари були належними та виконали свою функцію. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» серед основних принципів здійснення публічних закупівель добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність. В результаті визначення переможця Закупівлі також обрано пропозицію з найнижчою ціною, чим досягнуто максимальної економії бюджетних коштів. Описані у вимозі незначні відхилення від технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником (з найбільш економічно вигідною пропозицією) товару не матимуть негативного впливу на якість друку та ефективність використання обладнання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 7d4d69f9213c474f9eedeb81b312fc1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001223-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику, Рекомендуємо в тендерній документації встановити вимогу надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Вашу пропозицію буде враховано та внесено зміни до тендерної документації в частині уточнення Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі щодо надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного партнера в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, та або договір наданий виробником (або його представником/дилером/ дистриб’ютором/реселлером тощо).
Статус вимоги: Задоволено