• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 (в талонах номіналом 10 літрів)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 11:12 - 18.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунути дискримінаційну вимогу

Номер: 40c5743c99ed4c9798dff3f0fd9abeaa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001616-c.a2
Назва: Усунути дискримінаційну вимогу
Вимога:
Здійснивши аналіз проведення публічних закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві було виявлено, що даний Замовник нехтує основним принципом проведення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», саме «недискримінація учасників». Вимагаючи від учасників: «Довідку в довільній формі про те, що Учасник є емітентом талонів» Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Встановлюючи дану вимогу Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального здійснюватиметься на АЗС за талонами емітованими партнером, не можуть взяти участь у даній закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Аналізуючи вищевикладену норму можна зробити висновок, що талон як засіб для отримання відповідної кількості пального, певної марки придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами право, а саме продавцем талону та його покупцем. Так у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального покупцю за пред’явленим ним талоном. Слід зауважити, що такі правовідносини виникають саме між покупцем та продавцем талонів, в звязку з тим, що талон не є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального. Придбані учасником у власників мереж талони для подальшої передачі Замовнику не породжують між Замовником та власником мережі АЗС правовідносин та зобов’язань один перед одним. З точки зору власника та емітента талону певної мережі покупцем(споживачем) залишається виключно покупець талонів, а ні особа якій вони передані, що в свою чергу позбавляє Замовника певних прав у відносинах з власником мережі. Крім того, учасник не довів, що не має можливостей емітувати власні талони та укладення договорів щодо відпуску пального за ними. Враховуючи вищевказане, у задоволені вимоги відмовлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2021 00:04
Скарга
Скасована

дискримінаційна вимога

Номер: 5f70ab58af444981a7e593c4c349f99f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-001616-c.a1
Назва: дискримінаційна вимога
Скарга:
Здійснивши аналіз проведення публічних закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві було виявлено, що даний Замовник нехтує основним принципом проведення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», саме «недискримінація учасників». Вимагаючи від учасників: «Довідку в довільній формі про те, що Учасник є емітентом талонів» Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Встановлюючи дану вимогу Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки у випадку якщо реалізація учасником пального здійснюватиметься на АЗС за талонами емітованими партнером, не можуть взяти участь у даній закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.04.2021 15:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ", Дирів Олег 380962948705 prime_light@ukr.net