-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільні автобуси, спеціалізовані для перевезення школярів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (school buses specializing in the transportation of schoolchildren) (to DK 021: 2015 - code 34120000-4 Motor vehicles for transportation of 10 and more persons)
Завершена
43 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 218 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 218 500.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 10:58 - 26.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
2d04cc578ce944949f2af71675ecd2a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.b6
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Деталі скарги у файлі, що додається (формат ПДФ та електронний документ).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на бланку 1364.pdf 30.04.2021 13:20
- Скарга на бланку 1364_2.docx.p7s 30.04.2021 13:20
- 1.2. ДСТУ_7013-2009.pdf 12.05.2021 17:28
- 1.4. Сертифікат типу (повний).pdf 12.05.2021 17:29
- 1.3.Сервісна книжка ЗАЗ А08.pdf 12.05.2021 17:29
- 1.1. Розрахунок питомих показників (1).pdf 12.05.2021 17:29
- 1.5. Сертифікат відповідності завершеного КТЗ (ЗАЗ А08А2В-10).pdf 12.05.2021 17:29
- 1. Інформація (пояснення від ТОВ ЮМГ) до скарги.pdf 12.05.2021 17:29
- 1.6. ЗАЗ_дистриб.дог.№31-12-20-ДК від 31.12.20 (1).pdf 12.05.2021 17:29
- 1.7. таб. порівняння технічних вимог 32 оголошень.xlsx 12.05.2021 17:29
- рішення від 05.05.2021 № 9732 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 06.05.2021 10:14
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 № 8565.pdf 18.05.2021 14:05
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.05.2021 № 9594.pdf 27.05.2021 20:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2021 № 12392.pdf 03.06.2021 18:51
- рішення від 02.06.2021 № 12392.pdf 07.06.2021 20:02
- 1. Сертифікат типу ATAMAN UA46Е003705.pdf 11.05.2021 16:26
- 2. Сертифікат БОГДАН UA.008.20490-20.pdf 11.05.2021 16:26
- 3. Сертифікат типу ЕТАЛОН UA46A(b)043009.pdf 11.05.2021 16:26
- 4. Формуляр ATAMAN D093S2.pdf 11.05.2021 16:26
- 5. Сервісна книжка БОГДАН.pdf 11.05.2021 16:26
- 6. Сервісна книжка ЕТАЛОН.pdf 11.05.2021 16:26
- 7. Настанова з експлуатування БОГДАН.pdf 11.05.2021 16:26
- 8. Настанова з експлуатування ЕТАЛОН.pdf 11.05.2021 16:26
- 9. Гарантійний лист (перелік комплектації БОГДАН).pdf 11.05.2021 16:26
- Пояснення.docx 11.05.2021 16:26
- 1. Сертифікат типу ATAMAN UA46Е003705.pdf 11.05.2021 16:28
- 2. Сертифікат БОГДАН UA.008.20490-20.pdf 11.05.2021 16:28
- 3. Сертифікат типу ЕТАЛОН UA46A(b)043009.pdf 11.05.2021 16:28
- 4. Формуляр ATAMAN D093S2.pdf 11.05.2021 16:29
- 5. Сервісна книжка БОГДАН.pdf 11.05.2021 16:29
- 6. Сервісна книжка ЕТАЛОН.pdf 11.05.2021 16:29
- 7. Настанова з експлуатування БОГДАН.pdf 11.05.2021 16:29
- 8. Настанова з експлуатування ЕТАЛОН.pdf 11.05.2021 16:29
- 9. Гарантійний лист (перелік комплектації БОГДАН).pdf 11.05.2021 16:29
- Пояснення.docx 11.05.2021 16:29
- протокол 11.06.2021.pdf 22.06.2021 15:42
- протокол 11.06.2021.pdf 22.06.2021 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 13:24
Дата розгляду скарги:
17.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2021 10:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2021 20:03
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідь організатора на рішення АМКУ
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8f5d23bbd81b42a5b7716aaff3ebce86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3_Сертифікат типу автобусів ЕТАЛОН.pdf 26.04.2021 16:16
- Додаток 1_Порівняльна таблиця ТХ.pdf 26.04.2021 16:17
- Додаток 2_Висновок експерта.pdf 26.04.2021 16:17
- Вимога.pdf 26.04.2021 16:17
Дата подачі:
26.04.2021 16:17
Вирішення:
Ваші пропозиція враховані. Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Строки внесення змін до ТД
Номер:
ed4834a2a71242b0a7ba22dd184f65cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.a4
Назва:
Строки внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо надати відповідь щодо внесення змін до тендерної документації про які ви зазначили у своїх відповідях на вимоги учасників раніше оприлюднені в електронній системі закупівель до цієї закупівлі. Зволікання із оприлюдненням змін до тендерної документації скорочує терміни для підготовки тендерних пропозицій учасниками, що передбачені Законом, та порушує їх права в частині підготовки тендерних пропозицій. Таке затягування позбавляє учасників ще раз звернутися з вимогою чи за роз'ясненням до замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.04.2021 11:11
Вирішення:
Зміни до Тендерної документації будуть оприлюдненні найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
contract
Номер:
b4caf95e67bb45ce909cf3500d179baf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.a3
Назва:
contract
Вимога:
Шановний покупце,
Формулювання Вашого договору нормальне, але деякі умови повинні бути скориговані.
Розділ 3.1.1. Він призначений виключно для резидентів-продавців. Щоб доставити товар вам протягом 20 днів з дати замовлення, абсолютно необхідно, щоб товари були готовими та стояли на складі в Україні. Доставка за такий короткий термін морем абсолютно неможлива, якщо продукція повинна виготовлятися за кордоном. Ми підтримуємо вимогу іншого кандидата щодо продовження терміну доставки. Але ми вважаємо, що його попит занадто оптимістичний і може бути виконаний лише вітчизняним виробником. Але якщо товар буде вироблятися за океаном - йому потрібно більше часу на мультимодальні перевезення. Отже, зарубіжні постачальники цим терміном виключаються, якщо він не змінений.
2. Розділ 1.3. DDP - це термін, який застосовується лише для платника ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть доставляти лише DAP.
Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендером із ціною DDP, доставляє до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX „ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ“ ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
За це, будь ласка
1. Розділ 3.1.1: Замініть термін 20 днів на 75 днів.
2. Розділ 1.3: Надайте окремі умови для резидентів та нерезидентів. Для нерезидентів термін доставки повинен бути DAP.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- DAP and DDP.docx 24.04.2021 12:35
- 803e_incoterms_2020_wallchart-a4.pdf 24.04.2021 12:35
Дата подачі:
24.04.2021 12:35
Вирішення:
Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
двигун
Номер:
87e230e0a1344d3e9e4f09cd2b2b8399
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.c2
Назва:
двигун
Вимога:
Шановний замовник!
Звертаємо увагу, що технічні параметри вашої закупівлі встановлені таким чином, що дозволяють брати участь лише окремим виробникам. Зокрема, вимога щодо об’єму двигуна не менше 5000 см куб. є не обгрунтованою, оскільки менший об'єм двигуна забезпечує менші витрати палива при однаковій швидкості руху. При цьому, ваші технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації, взагалі не містять інформації про витрати палива, що є ключовим чинником для економії бюджетних коштів.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Принцип пропорційності передбачає, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель мають бути необхідними та достатніми по відношенню до предмета закупівлі (виконання договору).
Враховуючи мету закупівлі шкільних автобусів, об’єм двигуна не менше 5000 см куб. є дискримінаційним та обмежує потенційне коло учасників, оскільки експлуатація шкільних автобусів не передбачає рух автобуса понад 70 км/год, що підтверджується вимогам додатку 3 до тендерної документації, а отже такий об’єм не є доцільним.
Крім того, що стосується меншого об’єму двигуна, то за умови, що він сучасного виробництва із застосуванням новітніх технологій, питома потужність на 1 літр робочого об'єму може становити до 47 кінних. сил на 1 літр палива. Для порівняння - в марках автобусів ETALON та BOGDAN при наявності двигуна об’ємом більше 5 000 см куб. ця величина складає 28,9 кінних сил\1 літр палива. При цьому, у автобусах виробництва ZAZ при об’ємі двигуна 2970 см куб. потужність складає більше 45,5 кінних сил/1 літр палива. Це свідчить про значну потужності двигуна при меншому об’ємі, що дуже важливо при експлуатації взимку і при повному завантаженні автобуса пасажирами.
Таким чином, вимоги тендерної документації обмежують можливість участі в закупівлі учасників, що можуть запропонувати якісні автобуси розроблені відповідно до новітніх технологій та із значно нижчою ціною.
За цих умов, вами як замовником, порушуються основні принципи закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити показники об’єма двигуна не менше 2900 см куб та передбачити інші технічні характеристики, що важливі для загальної оцінки автобусів, що закуповуються, зокрема витрати палива та потужність кінних сил/1 літр палива.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 11:25
Вирішення:
Ваші зауваження прийняті. Відповідні зміни будуть внесенні в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
технічна специфікація
Номер:
b4c0993ad8e84dc89d6bff6a0447fe27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.c1
Назва:
технічна специфікація
Вимога:
Шановний замовник!
Ми Компанія, що може запропонувати автобуси нового покоління із потужним двигуном та якісними характеристиками, що гарантують безпеку при перевезенні школярів. При цьому, вимоги технічної специфікації тендерної документації, а саме довжина – від 8000 до 8600 мм; ширина, – не більше 2300 мм; висота - від 2700 до 3000 мм та відповідно колісна база - не менше 4300 мм. можуть бути надані обмеженою кількістю постачальників, що порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Зазначені вимоги не є ключовими для мети закупівлі, зокрема об’єми автобуса, що відрізняються в декілька сантиметрів та повністю відповідають експлуатаційним вимогам, встановленим в тендерній документації, можуть забезпечити перевезення школярів у повній відповідності до вимог замовника.
Враховуючи зазначене, просимо розширити відповідні характеристики до наступних: довжина – від 7700 до 8600 мм; ширина, – не більше 2450 мм; висота - від 2700 до 3100 мм та відповідно колісна база - не менше 3800 мм.
Зміни технічної специфікації в ці декілька сантиметрів дозволять нам запропонувати вам якісні автобуси із значно нижчою ціною, ніж та що наявна на ринку.
При цьому, розширення зазначених характеристик ніяким чином не дискримінує інших учасників, що зможуть запропонувати вам відповідні автобуси.
Проте, у разі вашої відмови наша Компанія брати участь у закупівлі не зможе. А за умови того, що відповідні характеристики не впливають на функціональну експлуатацію автобусів, ваша відмова свідчитиме про зацікавленість в обмеженні конкуренції у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 11:24
Вирішення:
Ваші зауваження були прийняті до уваги. Зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
3b3a849de1684106b698160027005812
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-001364-c.b7
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника про відхилення за результатами прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Прототокол розгляду пропозицій UA-2021-04-06-001364-c-qualifications.pdf 19.07.2021 11:33
- 3. Настанова щодо експлуатування автобусів ЕТАЛОН.pdf 19.07.2021 11:33
- 2. Лист 758 від 17 червня 2021р.pdf 19.07.2021 11:33
- Скарга.pdf 19.07.2021 11:33
- 4. Сертифікат відповідності на шкільний автобус ЕТАЛОН.pdf 19.07.2021 11:33
- Заперечення на пояснення Замовника.pdf 27.07.2021 16:14
- Доповнення до заперечення на пояснення Замовника.pdf 29.07.2021 15:39
- рішення від 21.07.2021 № 16665.pdf 22.07.2021 10:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2021 №17540.pdf 02.08.2021 17:36
- рішення від 30.07.2021№17540.pdf 04.08.2021 14:04
- Пояснення до скарги.pdf 26.07.2021 15:07
- Пояснення на скаргу.docx 26.07.2021 15:07
- Заперечення замовника.pdf 28.07.2021 15:52
- Заперечення на відповідь.docx 28.07.2021 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2021 13:21
Дата розгляду скарги:
30.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 10:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.08.2021 14:04
Задовільнена:
Так