-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень першого поверху для встановлення апарату комп’ютерної томографії КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), м. Київ, вул. Краківська,13 (ЄЗС ДК 021:2015) код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Ціна з ПДВ. Кошти НСЗУ, власні кошти. Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно тендерної документації)
Завершена
3 655 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 279.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 279.10 UAH
Період оскарження:
06.04.2021 10:09 - 10.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
1923e3f44de748e980c0b9901bedbed5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-002153-a.b5
Назва:
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржник вважає рішення про відхилення його тендерної пропозиції необґрунтованим, незаконним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушені права та законні інтереси Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.06.2021 10:42
- Довідка ДФС з КЕП 23.06.2021 10:42
- Квитанція 1 23.06.2021 10:42
- Квитанція 2 23.06.2021 10:42
- Рішення 13160 23.06.2021 10:42
- Рішення 839 23.06.2021 10:42
- рішення від 24.06.2021 №14213 лист Замовнику.pdf 25.06.2021 11:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 №15233.pdf 07.07.2021 15:27
- рішення від 06.07.2021 №15233.pdf 09.07.2021 17:48
- Пояснення до АМКУ.doc 01.07.2021 10:44
- Пояснення на АМКУ по скарзі.pdf 01.07.2021 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2021 17:39
Дата розгляду скарги:
06.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 12:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2021 17:48
Дата виконання рішення Замовником:
13.07.2021 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15233-р/пк-пз від 06.07.2021 тендерний комітет повинен скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (код ЄДРПОУ 35837877) від 17.06.2021 (протокол №53).
УХВАЛИЛИ:
Скасувати рішення тендерного комітету від 17.06.2021 (протокол №53) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (код ЄДРПОУ 35837877)
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується тендерної документації
Номер:
a02e5c94b6ed4d6aaf377bc9237535ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-002153-a.b4
Назва:
СКАРГА що стосується тендерної документації
Скарга:
Замовником у тендерній документації та додатках до неї, яка затверджена на засіданні тендерного комітету протоколом від 24.03.2021 р., зі змінами внесеними 14.04.2021, встановлено низку вимог, які не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» й дискримінаційних вимог, які штучно обмежують коло потенційних учасників і, як наслідок, обмежують конкуренцію у цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.04.2021 17:41
- Робочий проект1 15.04.2021 17:41
- Аналогічний договір 15.04.2021 17:41
- Дефектний акт 15.04.2021 17:41
- Робочий проект 3 15.04.2021 17:41
- Робочий проект2 15.04.2021 17:41
- Рішення від 20.04.2021 № 8421 (+лист Замовнику).pdf 21.04.2021 17:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9392.pdf 29.04.2021 18:23
- Рішення від 28.04.2021 № 9392.pdf 05.05.2021 19:52
- Пояснення до АМКУ.doc 26.04.2021 15:01
- Пояснення.pdf 26.04.2021 15:01
- договір 140.pdf 26.04.2021 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 11:02
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2021 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2021 16:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2021 №9392-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Скарга
Скасована
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
95a5b933973f43f2b322c0ca1c842a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-002153-a.a3
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Умови тендерної документації штучно обмежують коло потенційних учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- додатки 15.04.2021 10:12
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
15.04.2021 17:37
Вимога
Відхилено
Щодо аналогічного договору
Номер:
c712a634aaac4cb9b9182679f9a612fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-002153-a.c2
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Відповідно до вимог п. 3 додатку 4 до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.
Зазначена вище вимога призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників даної закупівлі та є дискримінуючою умовою, оскільки позбавляє можливості учасників, які не виконували роботи з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, прийняти участь у даній закупівлі.
Автор вимоги має виконаний у повному обсязі аналогічний договір з капітального ремонту приміщень саме медичних закладів, однак не має досвіду виконання робіт з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до 5 публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, звертаємося з вимогою усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу п. 3 додатку 4 до тендерної документації у наступній редакції:
«*під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.».
У випадку незадоволення вимог даного звернення автор вимоги буде змушений звернутися а захистом своїх прав до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 15:04
Вирішення:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовником визначено, що «під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.» Капітальний ремонт приміщень під встановлення комп’ютерного томографу – це специфічні роботи, які потребують навички, вміння та досвід роботи в цій сфері, досвідчений та кваліфікований персонал. Отже, вказана вимога не є дискримінаційною вимогою, а такою що є запорукою якісного та професійного виконання робіт, яке не потребуватиме усунення недоліків в подальшому. Учасники можуть надати аналогічний (аналогічні) договір (договори) на капітальний ремонт для встановлення комп’ютерного томографа, на капітальний ремонт для встановлення мамогрофа, капітальний ремонт для встановлення іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, що не обмежує коло учасників у яких є досвід виконання вказаних робіт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо розрахунку договірної ціни
Номер:
457a7db90922413385bdf02eb952db27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-06-002153-a.b1
Назва:
Щодо розрахунку договірної ціни
Вимога:
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій скан-копії документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме гарантійний лист про те, що Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції, договірну ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням;
При цьому, предметом закупівлі є капітальний ремонт приміщень, а не розроблення проектної документації і, відповідно, розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а не з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до вимог додатку 2 до тендерної документації шляхом викладення вимоги про надання гарантійного листа у наступній редакції:
«- гарантійний лист про те, що Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції, договірну ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням;».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 15:03
Вирішення:
Дякуємо за слушне зауваження , Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено