-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Гімнастичний інвентар
Завершена
55 155.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2021 20:05 - 09.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Що до усунення порушень наявних у тендерній документації
Номер:
66b7d3e28e6a485b81128451674e2ee0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-05-003445-b.a1
Назва:
Що до усунення порушень наявних у тендерній документації
Вимога:
Згідно з пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам можна подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі замовник визначає в порядку, установленому Уповноваженим органом, а саме відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок). Проте, ані Законом, ані Порядком не передбачено можливості зазначення в річному плані закупівель/оголошенні про проведення процедури закупівлі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника із виразом «або еквівалент». Така можливість встановлено для замовників у пункті 3 частини 2 статті 22 Закону лише за наявності ОБГРУНТОВАНОЇ необхідності під час підготовки тендерної документації. В загальних випадках, окрім дійсної наявності обґрунтованої потреби, у зазначеній нормі Закону замовникам заборонено встановлювати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи те, що в умовах тендерної документації міститься конкретні посилання на виробника чи торгову марку (наприклад, Мат складаний Тіа-Спорт, Балансир для ног HEGA 235, Балансир Woody Board, Масажний килимок Гофр Альма АЛ 247, ), обґрунтування обмеження пропозицій саме конкретним виробником чи торговою маркою у тендерній документації відсутнє, отже таке обмеження значно зменшує коло можливих учасників закупівлі лише одним виробником, що суттєво порушує закон «Про публічні закупівлі». Тому, просимо внести зміни в тендерну документацію та детальніше зазначити в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, не посилаючись на конкретну торговельну марку, виробника тощо. Також просимо зазначити допустимі відхилення в розмірах аналогів чи еквівалентів, які будуть прийматися.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2021 23:11
Вирішення:
Шановний учасник!
Спрощена закупівля оголошується відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон).
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищезазначене, замовник може посилатись на конкретну торгівельну марку чи фірму або предмет закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні