• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання(ДК 021:2015: 79940000-5 Послуги колекторських агенств).

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2021 16:48 - 17.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи КП «Павлоградтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж»

Номер: c44a1f4e8c944683b58c5eb22f8a41ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-006772-a.a1
Назва: Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи КП «Павлоградтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж»
Вимога:
Шановний Замовник (Комунальне підприємство «Павлоградтеплоенерго», Код ЄДРПОУ: 03342250) в особі уповноваженої Мазан Марини Володимирівни! Вами було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» з причини (цитуємо дослівно) -"Відсутня Довідка довільної форми (Дод 1 до тендерної документації – інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи) про досвід роботи з комунальними підприємствами (досвід роботи не менше 5 років) та про наявність документального підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічних договорів (з комунальними підприємствами в сфері теплопостачання) в кількості не менше 3-х (трьох) підприємств, завірену підписом та печаткою уповноваженої посадової особи учасника.» Своїми необєктивними упередженими діями відносно пропозиції Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» Ви порушуєте Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ п.1 ч. 1 ст. 31, відповідно до якого, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається з документації наданої ТОВ «Фінансовий Престиж», вся зазначена в ст.16 інформація, надана в повному обсязі. Згідно ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки наданої Учасником від 20.04.2021 за вих.№12, ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтрас», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які являються підприємствами, що також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги», тому процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення. 2. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст.29 ч.16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» - Вами як Замовником НЕ БУЛО розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і позбавлено учасника права на виправлення невідповідності протягом 24 годин. 3. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 29 ч. 12 другий абзац «За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.» - Вами як Замовником НЕ РОЗМІЩЕНО в електронній системі ПРОТОКОЛ розгляду всіх тендерних пропозицій. Згідно з ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні» « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» - Учасник ТОВ «Фінансовий Престиж» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про причину відхилення тендерної пропозиції та звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації із застосуванням вимог ст. 14, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» та привести у відповідність до закону процедуру здійснення даної закупівлі. В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою Мазан М.В. була розгянута скарга Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» стосовно скасування рішення уповноваженої особи КП«Павлоградтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж». - Стосовно Вашого твердження, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації інформуємо Вас про те, що період оскарження тендерної документації по зазначеній закупівлі системою автоматично встановлений до 17.04.2021 р. 00:00 год. Після завершення аукціону у учасників відсутня можливість оскаржувати умови тендерної документації. Замовником в тендерній документації чітко зазначається вимога, щодо підтвердження кваліфікації аналогічних договорів, саме з Комунальними Підприємствами (в сфері теплопостачання)- організаційно – правова форма Товариства з обмеженою відповідальністю не є тотожною – організаційно-правовій формі Комунального підприємства; - На Вашу вимогу, щодо нерозміщення в електронній системі протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій повідомляємо наступне: Керуючись ст.29 ч.12 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів(Враховуючи вищевикладену інформацію можна дійти висновку, що протокол розгляду всіх учасників оприлюднюється тільки у випадку проведення міжнародних торгів, в якому аукціон відбувається після (а не ДО) оприлюднення протоколу розгляду учасників; - Стосовно вимоги про не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повідомляємо наступне: Ст.29 п.16 Закону України застосовується - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже перелік вищенаведених підстав свідчить про те, що учасник не підлягає до застосування ст.29.п.16., так як вищенаведена інформація взагалі не була подана учасником. З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. Ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів і розкриття ТП.( Дана норма Закону чітко відображена у рішенні Запорізького окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2020 року 16 год. 15 хв. Справа № 280/5194/20).
Статус вимоги: Відхилено