• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання інтерактивного стрілецького комплексу "Шкільний тир"

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2017 16:19 - 29.05.2017 16:24
Скарга
Залишено без розгляду

Порушення принципів здійснення публічних закупівел

Номер: a24f091b4d124ae4971d30b48d3722fc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001178-c.b3
Назва: Порушення принципів здійснення публічних закупівел
Скарга:
Рішення Замовника від 31 травня 2017 року має статус “Вимога задоволена”, що не відповідає дійсності. Предметом закупівлі є не інтерактивний стрілецький комплекс "Шкільний тир", а “Комплект обладнання для кабінету початкової військової підготовки”, до складу якого входить Інтерактивний стрілецький симулятор типу “Шкільний тир”. Вимоги наведені у п. 8, 11, 10, 13 та 14 Додатку 1 стосуються інтерактивного комплексу (ІАК) та виробника ІАК і не мають відношення до предмету закупівлі. Крім того, ці вимоги прописані під одного виробника – ТОВ «БМС ТЕХНО». Саме тому, дані вимоги носять дискримінаційних характер та суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Протоколу № 57 від 08.06.2017 р. Замовник відхилив пропозицію ТОВ “ІНТО” посилаючись на згадані дискримінаційні вимоги, тим самим порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Автор: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Яременко Володимир Анатолійович +380442060821 info@into-edu.com.ua http://into-edu.com.ua/node/1
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА-ЗАУВАЖЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА

Номер: 4cbb40333c994a2bbdbb3a60c3b94c14
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001178-c.c1
Назва: ВИМОГА-ЗАУВАЖЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА
Вимога:
Ознайомившись із переліком документів, що вимагаються від учасника у складі пропозиції, постало декілька питань щодо доцільності витребовування цих документів. Так, замовник вимагає від учасника надання Декларацій відповідності, Технічних умов, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на інтерактивний комплекс та кабінет початкової військової підготовки. При цьому, предметом закупівлі є саме придбання інтерактивного стрілецького комплексу. А отже, витребовувати документи не на інтерактивний стрілецький комплекс, який є предметом закупівлі, а на кабінет початкової військової підготовки є незаконним. Оскільки, витребовування Декларацій відповідності, Технічних умов, висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на кабінет початкової військової підготовки, було б законним, якби предметом закупівлі було саме виконання робіт з облаштування, створення чи ремонту кабінету початкової військової підготовки. В даному ж випадку, замовник, визначивши, обов’язковим для учасників, надання документів на кабінет початкової військової підготовки, встановив вимогу, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі. А отже, наявним є встановлення дискримінаційних вимог та порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, ймовірніше за все, замовник навмисно створює сприятливі умови для перемоги вже заздалегідь визначеної особи, якою і будуть надані документи, що жодного відношення до предмету закупівлі не мають. Тож, встановлення відповідної вимоги є фактично встановленням вимог, що обмежують конкуренцію. Таким чином, можна зазначити, що замовнику слід розуміти, що предметом його закупівлі є інтерактивний стрілецький комплекс, до складу якого входять ММГ з лазерним випромінювачем, камера-датчик, програмне забезпечення, як це зазначене у Додатку 3. При цьому, кабінет початкової військової підготовки, його створення, облаштування, ремонт та інші роботи, не є предметом закупівлі, а отже і витребовувати документи, як то Декларація відповідності цього кабінету, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України кабінету, Технічні умови на кабінет є незаконним, оскільки вони не мають жодного відношення до закупівлі. Вимога їх надання є явно дискримінаційною, та свідчить про підготовку умов закупівлі під конкретного учасника. Також, незрозумілим є те, для чого учасник повинен надати сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника ІАК. Яке відношення відповідний документ має до предмету закупівлі. І на останок, хотілося б звернутися саме до предмету закупівлі. Так, предметом закупівлі, відповідно до оголошення закупівлі UA-2017-05-24-001178-c , є Інтерактивний стрілецький симулятор типу «Шкільний тир». Пропоную замовнику уважно передивитися ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначається, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. При цьому, відповідно до загальних принципів публічних закупівель, зокрема до норми, встановленій у п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що описують предмет закупівлі, не повинні містити посилання на конкретний тип предмета закупівлі. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Отже. У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є Стрілецький комплекс «Шкільний тир», що включає в себе Інтераткивний стрілецький стимулятор типу «Шкільний тир», Інтерактивний комплекс для кабінету типу «Захисник Вітчизни», замовнику треба встановити вираз «або еквівалент». Закупівля, на мій погляд, вже є ризикованою, оскільки є ряд незаконних вимог, встановлених замовником, тож потребує ретельної уваги, як з боку учасників, так і з боку громадськості й уповноважених органів державної влади.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є інтерактивного стрілецького комплексу "Шкільний тир", як єдиного виробу. Відповідно до чинного законодавства вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником, отже будь яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво предметних кабінетів. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також немає. Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами п. 2.4. Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0628-08). Даний наказ також встановлює вимоги, щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків, та сертифікатів відповідності. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 та є обов’язковим для виконання. Надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, також обов’язкове відповідно до вимог ДСН 239-96, СН 3077-84, ДСанПін 3.3.2-007. Сертифікат ISO9001 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO14001 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Звіти вимагаються для підтвердження дійсності даних сертифікатів і є також обов’язковими, за їх відсутності вказані сертифікати скасовуються. Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства, та для впевненості, що інтерактивний стрілецький комплекс "Шкільний тир" буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Публічні закупівлі регламентує ЗУ "Про публічні закупівлі", інші вимоги регламентуються відповідними профільними Законами та нормативно-правовими документами. Наприклад, вимоги щодо декларацій базуються на вимогах Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 785 від 29 липня 2009 р.) та Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 1149 від 29 жовтня 2009 р.). Звертаємо увагу на те що всі документи передбачені у документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не носять дискримінаційних характер.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 4d8e26df5d5b467fb1fa5adc01b0e0b3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001178-c.a2
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону, зокрема принципу недискримінації учасників. Деякі вимоги, наведені у Додатку 1 до Інформації про проведення закупівлі, суперечать Наказу № 704 Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”. Крім того, вони суттєво обмежують кількість учасників тендеру, тому є дискримінаційними. Просимо Замовника внести відповідні зміни до Додатку 1, видаливши п. 8, 11, 13 та 14.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є інтерактивний стрілецький комплекс "Шкільний тир". Даний тип закупівлі не відноситься до специфікації Наказу № 704 Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів” Також Звертаємо увагу на те що всі документи передбачені у документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не носять дискримінаційних характер.
Статус вимоги: Задоволено