• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.1 житлового будинку №65А по вул. Інтернаціоналістів в м. Суми

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.1 житлового будинку №65А по вул. Інтернаціоналістів в м. Суми. • Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ліфт п.1 житлового будинку №65А по вул. Інтернаціоналістів в м. Суми (детально викладено в Додатку 2). • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.09.2021 р. Умови оплати: Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 324 288,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 09.04.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 14.04.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 621,44 грн. (0,5%). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток №3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Додаток №4 – Акт огляду об’єкта.

Торги не відбулися

324 288.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 621.44 UAH
Період оскарження: 05.04.2021 16:37 - 09.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Зауваження

Номер: b8fc190b94ff4d7e8c6af625ad3acbe1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-05-007121-c.c1
Назва: Зауваження
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасник повинен надати Акт огляду об’єкту за підписом представників Учасника, Замовника, Обслуговуючої та експлуатуючої організації. Звертаємо увагу, що зазначена вимога є такою, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та створює можливість виникнення корупційних ризиків. Так, відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», що регулює порядок проведення спрощених закупівель Замовник дізнається про кількість учасників та може ідентифікувати їх лише після проведення аукціону. В свою чергу зазначена вище вимога замовника по-перше дозволяє заздалегідь дізнатись про можливу кількість учасників, по-друге несумлінний замовник може використати таку інформацію для коригування вартості пропозиції одного з учасників, а також створює можливі корупційні ризики у вигляді можливих перешкод для деяких учасників отримати підпис уповноважених осіб на зазначеному акті. Виходячи з вищевикладеного та для уникнення можливих корупційних ризиків вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити незаконну вимогу, що є Додатком 4 до зазначеного оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Вашу вимогу було уважно розглянуто. З цього приводу повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції Учасник повинен надати Акт огляду об’єкту за підписом представників Учасника, Замовника, Обслуговуючої та експлуатуючої організації. Звертаємо увагу, що зазначена вимога є такою, що не порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та не створює можливість виникнення корупційних ризиків, оскільки корупційні ризики - це комплекс правових, організаційних та інших причин, які сприяють, породжують чи заохочують державних службовців до скоєння корупційних правопорушень під час виконання ними функцій держави. Ознак корупційних правопорушень в діях Замовника при проведенні даної спрощеної закупівлі не має. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регулює порядок проведення спрощених закупівель, Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначити інформацію, яку він вважає за потрібну. Таким чином, перед початком виконання робіт учаснику необхідно здійснити огляд об’єкту по якому здійснюється закупівля робіт з капремонту ліфта, з метою встановлення реальної оцінки стану об’єкту, а також його технічних, якісних та кількісних характеристик для подальшого належного виконання робіт. За зверненням учасника до Замовника з вимогою про складання та підписання Акту огляду об’єкту, Замовник належним чином організовує та повідомляє представників визначених в Додатку 4 до оголошення про необхідність огляду об’єкту. Кількість учасників закупівлі ні як не впливає на проведення електронного аукціону при проведенні спрощеної закупівлі. Також не зрозуміло, як замовник може використати таку інформацію для коригування вартості пропозиції одного з учасників, оскільки лише учасники знають та формують свої цінові пропозиції та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам оголошення та вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено