Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду 7-ми поверхової будівлі КНП “Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня” Миколаївської обласної ради по вул. Миколаївська, 21, м. Миколаїв»
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Торги відмінено
2 005 812.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 058.12 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:02.07.2021 09:22
Дата розгляду скарги:13.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:07.07.2021 18:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:16.07.2021 20:41
Автор:ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ", Євген Парулава +380501984255 urbanconstruct.mk@gmail.com
declined
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:a98637c2b563427ba199f20b387efcdc
Пов'язана кваліфікація:ПП "САБІ", UA-EDR 31943632
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-05-006776-c.b2
Назва:Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
05 квітня 2021 ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі та відділення хіміотерапевтичного відділення КНП "Миколаївський обласний центр онкології" Миколаївської обласної ради по вул. Миколаївська, 18, м. Миколаїв» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 22 квітня 2021 13:18 ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-04-05-006032-a.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ПП "САБІ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
3. ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ"
За результатами оцінки системою Prozorro тендерна пропозиція ПП «САБІ» була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією .
За результатом розгляду нашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено, невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Приватне підприємство «САБІ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
07 травня 2021р. об 20:33 год. (п’ятниця) через електрону систему Prozorro Замовником було висунуто вимогу про усунення невідповідностей строком до 08 травня 2021р. до 20:33 год.(субота), , а саме:
1) В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не вся інформація зазначена у відповідості до форми наведеної в тендерній документації, а саме: в пунктах 3, 4, 5, 8 не зазначено “Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно–правового характеру (дата, № договору)”;
2) Лист-відгук від Київської міської клінічної лікарні №18 №019/1601 від 28.09.2018 р. не містить обов’язкової для зазначення інформації, а саме: інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору.
Перший пункт зауваження Замовника нами було виправлено, що стосується другого зауваження від Замовника, то протоколом розгляду тендерних пропозицій № 3 від 12.05.2021р. Уповноваженої особи Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, тендерну пропозицію ПП «САБІ» було відхилено з причин не надання оновленого листа відгуку, а саме лист-відгук від Київської міської клінічної лікарні №18 №019/1601 від 28.09.2018 р., ми вважаємо, що Замовник не мав права вимагати оновлений лист відгук, оскільки умовами тендерної документації не зазначено на яку чину дату повинен бути лист- відгук.
Ані Тендерною документацією, ані нормативними законодавчими документами не зазначено офіційний зразок листа- відгуку, то вважаємо, що в даному випадку ця вимога Замовника є не правомірною.
Нами було надано лист- відгук від 28.09.2018 р., тож він не може чітко співпадати у своєму виразному формулюванні з вимогами 2021 року, але сам лист містить усю необхідну інформацію, також у складі тендерної пропозиції містяться ще інші документи, які свідчать про виконання робіт по договору на дату надання лисі- відгуку, а саме акт виконаних робіт № 1 від 15.05.2018р.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист- відгук №019/1601 від 28.09.2018р., у якому зазначено, що роботи виконані вчасно та якісно, згідно умов договору, з отриманням позитивного експертного звіту (абз. 4 листа відгука).
Підтвердженням якості виконаних нами робіт є «Позитивний експертний звіт», який надано у складі тендерної документації № 1051/е/18 від 16.05.2018р.
У акті виконаних робіт № 1 від 15.05.2018р. (надано у складі тендерної пропозиції) зазначено, що виготовлена проектно-кошторисна документація задовольняє умовам договору та належним чином оформлена.
Стосовно підтвердження, щодо роботи виконано саме на час надання листу відгуку, свідчить підписаний акт виконаних робіт № 1 від 15.05.2018р., оскільки лист- відгук від 28.09.2018р.
Також у вимозі про усунення невідповідностей, Замовник вимагав надати лист-відгук від Київської міської клінічної лікарні №18 (вихідні номер та дата відгуку не повинні співпадати з завантаженим відгуком в складі тендерної пропозиції) з всією обов’язковою для зазначення інформацією згідно вимог тендерної документації.
Тобто з новою датою та новим змістом, що фізично не можливо було отримати 08.05.2021р. – оскільки цей день субота та вважається офіційним вихідним в бюджетних установах. Тож адміністрація лікарні у цей день офіційно не працювала.
Також вимога по усуненню невідповідностей Замовника щодо отримання нового листа- відгука є не правомірною з огляду на те, що договір № 21/02-05 від 21.02.2018р. було укладено з Київською міською клінічною лікарнею № 18, Виконавчим органом Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) Розпорядженням від 31.01.2020р. № 207 в межах реорганізації закладів охорони здоров’я, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, затверджено Статут в новій редакції Київської міської клінічної лікарні № 18. Відповідно до зазначеного розпорядження лікарня змінила форму власності та назву. Тому Замовник заздалегідь неправомірно вимагав документ, який не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене ПП «САБІ» вважає, що формулювання фраз не може буди приводом для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Прийняте рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП "САБІ" згідно із п.1 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” “не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”, є не правомірним та порушують права ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САБІ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САБІ» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника визнати пропозицію Учасника ПП "САБІ" як такою, що є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації, та оголосити переможцем закупівлі UA-2021-04-05-006032-a.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника протокол розгляду тендерних пропозицій № 3 від 12.05.2021р. Уповноваженої особи Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «САБІ» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника протоколу розгляду тендерних пропозицій № 3 від 12.05.2021р. Уповноваженої особи Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «САБІ» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким визнати пропозицію Учасника ПП "САБІ" як такою, що є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації, та оголосити переможцем закупівлі UA-2021-04-05-006032-a.
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ", UA-EDR 40289491
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-05-006776-c.b1
Назва:Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник.
Відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 193" Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" встановлено, що до 5 березня 2022 року удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Пропозиція ТОВ "Таурі Інжиніринг" була підписана удосконаленим електроним підписом з використанням кваліфікованого сертифікату.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Таурі Інжиніринг"
Вирішення:Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації «…Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію.»
Згідно п.23 розділу 1 Статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон) «кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;»
Згідно п.44 розділу 1 Статті 1 Закону «удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.»
Тобто, удосконалений електронний підпис не може вважатись кваліфікованим електронним підписом, що також підтверджується Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України.
Таким чином, тендерна пропозиція не підписана належним чином