ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 або еквівалент). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Місцезнаходження Замовника: Україна, 32100, Хмельницька обл., Ярмолинецький р-н, смт Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1. Мова складання документів: українська.
Завершена
1 260 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 600.00 UAH
Період оскарження:05.04.2021 15:42 - 17.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника щодо прийняття рішень у процедурі відкритих торгів на закупівлю
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 або еквівалент)
Номер:98039048bff54c79881840ae6b1d01ad
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ", UA-EDR 42667440
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-05-005766-a.c3
Назва:Скарга на дії Замовника щодо прийняття рішень у процедурі відкритих торгів на закупівлю
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 або еквівалент)
Скарга:
Про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ", прийняте відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 24 від 30.05.2021 р. та про скасування рішення про визначення Переможцем ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", прийняте відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №25 від 30.05.2021 р.
Обгрунтування оскарження зазначених рішень та детальне викладеня обставин зазначені в Скарзі, що додається.
Дата прийняття скарги до розгляду:07.05.2021 10:37
Дата розгляду скарги:24.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:12.05.2021 12:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:27.05.2021 19:21
Дата виконання рішення Замовником:31.05.2021 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:Порушення усунуто шляхом прийняття рішення щодо скасування рішення за протоколом №4 від 30.04.2021 року розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ"' стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ"';
та щодо скасування рішення за протоколом №5 від 30.04.2021 року розгляду тендерних пропозицій ТОВ "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" стосовно визначення переможцем учасника ТОВ "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", за предметом закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскава-тори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 або еквівалент) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-04-05-005766-a), на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11328-р/пк-пз від 24.05.2021 року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (27 травня 2021 року о 19:21)
Автор:ТОВ "ТЕХМАШИНКОМПЛЕКТ", Григорій Глюта +380673230994 glytagm@gmail.com
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
навантажувач
Номер:d5bf7060d5f64a75a392d2b3d3b202f2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-05-005766-a.b2
Назва:навантажувач
Вимога:
Наше підприємство готове запропонувати сучасну техніку, відповідну світовим стандартам і відповідну вам за основними параметрами. Вимагаємо внести зміни до технічного завдання та викласти в новій редакції за наступними пунктами: 4. Габаритні розміри в транспортному положенні, мм, не більше - ширина - 2500 мм; п. 10. Гідросистема-двоконтурна, навантажувальне і екскаваційне обладнання працює від НШ; П.13 Рама - видалити, так як раніше викладені вами характеристики є індивідуальними тільки для Екскаватора-навантажувача Бам-2014 виробництва ТОВ "Будагромаш", при цьому дискримінують пропозиції інших виробників, готових запропонувати більш якісну техніку за конкурентною ціною. Вище зазначені пункти технічних параметрів не впливають на експлуатаційні показники техніки в цілому, але залишають простір для корупційних домовленостей з боку ТОВ "Будагромаш", що пропонують свою відсталу продукцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.04.2021 12:08
Вирішення:Ярмолинецька селищна рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон). Ярмолинецькою селищною радою (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 або еквівалент) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-04-05-005766-a) за адресою www.prozorro.gov.ua. На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 06.04.2021 року стосовно нібито встановлення дискримінаційних вимог за тендерною документацією в частині технічних вимог до предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація повинна містити: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Окремо статтею 23 Закону унормовано: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Вважаємо, що дії тендерного комітету Замовника при формуванні технічних вимог до предмета закупівлі - є законними (правомірними).
Варто зазначити, що Закон надає право Замовнику визначитись із тим, який конкретно товар в своїх технічних характеристиках та з якими показниками відповідатиме власне потребам Замовника. Іншими словами саме Замовник вирішує, які показники необхідно зазначити, щоб поставлені завдання до придбаного за рахунок бюджетного фінансування товару були належним чином виконані. Учасники не можуть замінити потребу Замовника вимагати зміну технічних характеристик в бік погіршення якісних умов до товару, як це вимагається Вами.
Зокрема неприпустимою є збільшення максимального показника габаритних розмірів в транспортному положенні, мм, не більше - ширина - 2500 мм (в порівнянні з вимогами ТД – 2200мм, що є більш ергономічним показником);
«п. 10. Гідросистема-двоконтурна, навантажувальне і екскаваційне обладнання працює від НШ», - не доведено чим встановлена вимога за тендерною документацією в редакції «Двухконтурна, навантажувальне та екскаваційне обладнання працює від НШ- 125» за технологічними характеристиками не відповідповідає запропонованій редакції учасника – «Гідросистема-двоконтурна, навантажувальне і екскаваційне обладнання працює від НШ»;
«П.13 Рама – видалити» є неприпустимим, оскільки Замовник не матиме на стадії розгляду тендерних пропозицій перевірити конструкційну міцність кузову в частині вимог до «Рами», що в свою чергу може вплинути на проблеми в експлуатації товару, що закуповується.
Тобто як можемо простежити зі змісту Вимоги потенційний учасник вимагає погіршити загальні технічні характеристики товару, що заявлений Замовником при цьому збільшивши загальні габаритні розміри (ширина) транспортного засобу, що впливає на маневреність транспорту в обмежених виробничих ділянках, виключивши вимоги до конструкції рами та перефразувавши без технічко-економічного обґрунтування потребу в зміні вимог до гідросистеми. Однак Потенційним учасником не висловлено жодної пропозиції, що заміна технічних характеристик Замовником в бік їх погіршення повинно бути узгоджено із зменшенням очікуваної вартості предмету закупівлі.
З огляду на вказане, інформуємо, що Замовник встановив вимоги до товару, які повністю відповідають потребам Замовника та положенням Закону. Потенційним учасником не доведено неможливості запропонувати предмет закупівлі, який передбачено рамками цієї процедури закупівлі, а також не обґрунтовано, чому Замовник повинен свідомо погіршити свої вимоги до предмета закупівлі за ту ж суму коштів, що передбачена очікуваною вартістю на більш якісний товар. Отже у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі враховуючи власні потреби. Будь-яка організація має право на рівні з іншими потенційними учасниками пропонувати замовнику товар, подавши свою пропозицію в електронній системі закупівель, але технічні характеристики запропонованого товару не мають бути гіршими, а ніж вимагається замовником у тендерній документації. Учасники, згідно умов тендерної документації, повинні надати характеристики товару, що пропонується до постачання. У випадку надання учасником еквіваленту, Замовник буде порівнювати запропонований Учасником торгів товар з тим товаром, який вимагається Замовником. Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:21.04.2021 00:04